| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli 2011
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 15
08.05.11 14:34
Nickichen 

Re: Juli 2011

Ist von Euch zufällig bei einem Floristen in der Nähe vom Sempachersee oder in der Nähe von Root (LU). Ich suche nach Alternativen in dem Raum zwischen Eich und Root. Vielen Dank

08.05.11 20:19
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

@trinidattli: finde dis Agebot au sehr guet!!
@Nickichen: bi üserer Offerte isch dDeko vodr AbigLocation scho drbii! Mer hend au en Ahänger bstellt für dr Brüütigam und au füre Trauzüüge. Und au für üsi Eltere und dr Brüeder vo mim GG. Wönd das die Lüüt au chli usestechet. Da die für üs sehr wichtig sind!
Uese Florist isch in Luzern selber. Falls dä ev. für üch in Frag chämt, chan ich dier gern dr Name per PN schicke!

Griässli schlumfp

* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

09.05.11 15:51
trinidattli 
Re: Juli 2011

Ich weiss noch nicht was wir für die Deko im Restaurant bezahlen.Müssen wir noch besprechen.

Meine Floristin kommt aus dem Kt So, leider nicht da wo du suchst.

10.05.11 14:28
sandramarco 
Re: Juli 2011

@schlumpf79 mir hürote au am 02.07.2011, eigentlich bin ich immer dr meinig gsi dass ich ganz guet dra bi mit dä vorbereitige, aber je nöcher dass dä 02.07.2011 chunt desto mehr chum ich angst über das ich irgend öpis vergesse. Wiä wyt bisch du mit dä Vorbereitige und wo hürotet Ihr. Freu mi immer mich mit öperem us ztusche wo im glieche Boot sitzt wiä ich, alli andere chön mini nervosität glaub nid richtig nochvollziehe.

Ganz en liebe Gruess

10.05.11 14:34
ChosenOne 
Re: Juli 2011

auch wir heiraten im Juli. Aber erst am 30. Juli. Sind immer ein bisschen daran zu organisieren. Das Grobe steht schon lange und nun kommen die Details.

- Floristin ist erledigt
- Essen morgen
- DJ morgen
- Pfarrer diesen Samstag
- Nochmals Kirche besichtigen und Apéro-Location Ende Mai.

Klar kommen dann noch einige Details hinzu wie Tischordnung, z.T. noch Tischdeko, "Spendenrede" Kirche, Eheversprechen definitiv aufsetze, etc.

Aber da reicht die Zeit sicher ohne Probleme. kommt hinzu, dass wir beide vor dem Hochzeit 5 Wochen Ferien haben...

10.05.11 20:56
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

@sandramarco: Oh cool, super Datum,oder!
Mer gahts genau glich, due mich gern mit Brüütli ustuusche, oder mit Fraue wo erst grad ghürate hend, die chönd dNervosität und zfiebere sehr guet verstah.

Also mer müend nu Tischchärtli bastle, Menücharte drucke, Menü bestimme, Apero bstelle, Hochziitsturte bstelle. Und dTischordnig müemer nu mache. Aber es hend sich leider nuni agmeldet (mi GG isch Italiener, da isch das "nurmal")Ja das wärs glaub. Was müend er nu ha?

Mer hüratet in Kriens, fiiere düemer in Luzern. Und ier?

@ChosenOne: willkomme im Club und willkomme im Forum! Eheverspreche, tönt schön. Ha ich au immer wellä, aber ich hät glaub Angst, dass mini Stimm i dem Moment nid eso wot



* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

11.05.11 06:55
ChosenOne 
Re: Juli 2011

@Schlumpf: besten Dank.

wir werden das Versprechen wohl so formulieren, dass es für beide passt und evtl. auch vom Pfarrer vorgetragen werden kann. Und wir nur einen kleinen Part übernehmen. Genau aus dem gleichen Gedanken, dass evtl. bei uns die Stimmer versagen könnte.

12.05.11 12:22
trinidattli 
Re: Juli 2011

Ich finde es auch schön ein persönliches Eheversprechen zu formulieren. Aber ich glaube wir werden es trotzdem nicht machen. Auch aus dem Grund den Schlumpf scho erwähnt hat.

19.05.11 21:24
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

Hallo Juli-Brüütlis und Brüütigam

bi mer gahts jetz nu 43 Täg!!!!

Hend sApero bstellt, dHochziitsturte bstellt (mmmhh fein) und sletschte Gspräch mitem Pfarrer gha!
uiui, es rückt immer nöcher, wo mer mitem Pfarrer gredet hend, wie Trauung sell ablaufe, hets scho ganz fest chribbelet.

Jetz müemer nu Deko fertig stelle, muess für das nu is IKEA, und sHochziitsmenü abmache, und de glaub simmer sowiit

wie gsehts bi üch us?

* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

20.05.11 14:30
trinidattli 
Re: Juli 2011

Mir hei am Mittwoch no die definitivi Besprächig fürs Apero. Am Sonnti inere Wuche hei mer de s Probeässe, mit üsem züämegstöute Menue.

Blueme hei mer ou, wette eifach no 2 , 3 Sache nochebstöue, wüsse mer aber dass das keis Problem wird si.
Wäge de Musig ir Chile müesse mer nomou genau luege weli Lieder.

D Namenschärtli für ufd Tisch fähle zum Teil ou no ud Astecker. Bi auso no flissig am baschtle.

Mitem Pfarrer sötte mer de äuä ou nomou luege wie mers wei mache.

Hmmmm...hani ächt a aues wichtige Dänkt.

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 15
Wünsche   eigentlich   Irgendwie   langsam   unterhaltigsmässig   Vorbereitigs-Stress   Restaurant   wunderschöne   zunenand   Witterigsbedingige   Chindheitserinnerige   entschiede   verlobt   kirchlich   Pfarrer   Trinidattli   Tischdeko   Tiffany-Girl   Tischchärtli   Schlumpf