| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli 2011
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 15
21.05.11 12:50
Michi79

nicht registriert

Re: Juli 2011

Hm..offe isch no s letschte Gspräch mitem Pfarrer am nächste Donnstig (denke es isch s letschte, und susch isches nid schlimm wenns namal eis git ).
- Mit de Fotografin hend mit au afangs Juni no en letschte Termin.
- Mit em Musiker müesse mer eifach no Maile, wegem Hochzytstanz öpper das Lied chan...
- Namal es Meeting mit de Trauzüge, ob sie alles organisiert hend wo sie hend welle und was no offe isch.
- Denn müesse mer dringend endlich mal weg de Blueme luege. Irgendwie schiebe mer das Nonstop usse.
- Tischchärtli/Gastgschenk muess ich no fertig bastle. Wott aber d Mandle ersch 1 Monat vorher öffne.
- Tischdeko isch au fast fertig, fehlt nur no de Finschliff.
- Zytplan vom Tag namal überarbeite
- de letschte Gäst no nahrenne ob sie jetzt chömed oder nid
- Stuhlhusse/Tortefigur muess ich no bstelle afangs Juni
- Irgend e überraschigsred für min Schatz am Fest muess ich no schriebe...
- Die letschte 2 Tanzstunde
- Mis Chleid isch au nanig da und dementsprechend nanig apasst..grummel
- Perlencurlies (und ich han kei Ahnig meh wo sueche )
- Hochzytszitig fertig stelle

Hm...no 56 Täg und no sooooo viel z erledige!

Ok, ich denke schlussendlich klappet das scho no alles. Müend im Juni halt me dehinder als die letschte Monate

(Je länger ich das obige lese umso meh fallt mir i was fehlt....Jetzt lani das mal so stoH!

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011

22.05.11 22:09
zoe 

hallo liebe juli bräute, wir heiraten am 22. Juli 2001.

22.05.11 22:35
trinidattli 

Herzlich willkommen zoe

22.05.11 23:30
zoe 

danke trinidattli, heiratest du auch im juli? kannst du mir vielleicht auch gleich sagen, wohin ich meine frage betreffend brautstrauss und blumen hin poste?

23.05.11 21:44
Airlie 

Hallo zämme

Ich sitz im gliche Boot - bi uns isches au am 16. Juli sowit :)
Isch toll euri Iiträg zläse, has Gfühl es goht uns allne öbbe glich: no vil zerledige und langsam e chli nervös und chribbelig ;)

Ha no welle froge: Was händ ihr so plant fürs Fescht am Obe (unterhaltigsmässi)? Oder hän das d Trauzüge organisiert?

23.05.11 22:25
zoe 

@airlie
schön, na meh juli brüüt
ja nervös wird sogar ich jetzt langsam. glaub drum bini au uh froh, uf das forum da z'stosse. so chan i mi mit lüüt ustusche wo ide gliche situation sind und muen defür mini liebi umgebig nöd z fest nerve

also unterhaltigsmässig hend mirs eso gmacht, dass mir eusne trauzüge gseit hend, was für eus in frag chunt und was nöd. denn hemer uf de iladige vermerkt, dass mer sich für kreativi biträg muen an eusi trauzüge wände (die sortieret und kommunizieret und organisieret für eus de teil vo de unterhaltig). musig hemmer über vo mehrere i-pods, gfüllt mit music wo mir eigets für de tag/abig zäme gstellt hend. öb mir näbst de musig und de unterhaltig wo organisiert wird (überraschig für eus) na wiiteri unterhaltig werdet ha, glaub ich eher nöd.
was bi eus aber villicht na a zfüege isch, mir gönd aschliessend mit allne wo sich defür agmeldet hend, na in en club go wiiter fiire. das nimmt halt au biz de druck vomene abigprogramm für eus biz weg.

24.05.11 19:42
Michi79

nicht registriert

Hey Airlie mir hürotet au am 16.Juli!!! wo tüend ihr fiire?

Zu de Obeunterhaltig, euse Musiker macht glichzitig au no chli Unterhaltig (Zaubere etc.) was d Trauzüge no so planet hend, kei ahnig! Sie wüssed aber was sie uf kein Fall derfet mache. Ansonste hend mir nüd planet...

25.05.11 21:06
Airlie 

Mir hürote kirchlich in Arlesheim BL und s Fescht isch denn in Oberwil. Wo fiiret ihr?
Bi grad geschter bi dr Floristin gsi - aber irgendwie weissi immer noni genau, was ich mir für Tischdeko vorstell... Schwierig, schwierig :) Was händ ihr so für Blueme?

Also mit Musiker und Zauberer händ ihr uf jede Fall scho e grosses Programm. Mir sälber hän ebbe gar nüt plant.... Isch aber guet möglich, dass d Trauzüge no irgend öbbis organisere.

Ha immer dänkt, mir sige guet in drZyt, aber jetzt gits glich no e huffe unklärti Froge. Wird langsam nervös ;)

@Zoe
Fiire im Club isch natürlich au e tolli Idee. Denn cha me nach dr offizielle Fiir no go richtig feschte. Und es nimmt wirklich dr Druck vom Obeprogramm. Und bisch beträffend Blueme scho chli witer cho? Mir hän uns jetzt für wissi Rose entschiede für ind Kirche. Bruutstruss evtl. au.

25.05.11 22:10
Michi79

nicht registriert

@airlie: mir fiired s fest im Schloss Thun. De Apero isch da bi eus im kt fribourg.

Mir sind nanig bim Florist gsi aber ich will für de struss wyssi Rose und Efeu! I de Chile s gliche. Bi de tischdeko hend mir eus für Kerzenständer umrandet mit kunstefeu (Siehe unter tischdeko da im forum) Links und rechts devo chömed chlini kerzegläser gfüllt mit dekosand und en rosekopf. Au no chli grüeni Stängel mit Perle. Ha no keis Foto dervo...setzi evt morn dri.
Han Au s gfühl d zyt rast! Und es git no soooo viel z tue!

25.05.11 22:16
trinidattli 

Judihui cha wider öppis abhögle S Apero isch besproche u wird sicher mega toll wärde. Ou de Ablouf vo de Predig steit

U am Sonnti geits zum Probeässe

Mir wärde violetti u wissi Blueme ha ir Chile u ou be mim Struss. D Tischdeko wüsse mer noni. Do erfahremer villech de am Sonnti no meh...

1 .. 5 6 7 8 9 .. 15
Chindheitserinnerige   Vorbereitigs-Stress   wunderschöne   unterhaltigsmässig   Tiffany-Girl   Tischchärtli   Pfarrer   kirchlich   Schlumpf   Restaurant   Tischdeko   Trinidattli   eigentlich   Witterigsbedingige   zunenand   entschiede   Irgendwie   verlobt   Wünsche   langsam