| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli 2011
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 15
26.05.11 10:16
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

Hallo Zoe

Herzlich willkomme bide JuliBrüütli

Mer hend en Band buechet, wo dr Abig mit Musig chli duet gstalte. Zwüsche düre gids sicher ds einte oder andere Spieli, oder Darbietig. Es paar Gäst hend emu scho mal dLag abtschegget, ob mier Spieli und so möchtet

* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

26.05.11 10:46
zoe 

liebi schlumpf79
danke vielmal für's willkomme heisse
darf ich frage, was das für en band isch, wo ihr für d'unterhaltig hend? also was für en stil vo musig machets?

26.05.11 10:49
sandramarco 

Airlie:
Mir hürote kirchlich in Arlesheim BL und s Fescht isch denn in Oberwil. Wo fiiret ihr?
Bi grad geschter bi dr Floristin gsi - aber irgendwie weissi immer noni genau, was ich mir für Tischdeko vorstell... Schwierig, schwierig :) Was händ ihr so für Blueme?

Also mit Musiker und Zauberer händ ihr uf jede Fall scho e grosses Programm. Mir sälber hän ebbe gar nüt plant.... Isch aber guet möglich, dass d Trauzüge no irgend öbbis organisere.

Ha immer dänkt, mir sige guet in drZyt, aber jetzt gits glich no e huffe unklärti Froge. Wird langsam nervös ;)

@Zoe
Fiire im Club isch natürlich au e tolli Idee. Denn cha me nach dr offizielle Fiir no go richtig feschte. Und es nimmt wirklich dr Druck vom Obeprogramm. Und bisch beträffend Blueme scho chli witer cho? Mir hän uns jetzt für wissi Rose entschiede für ind Kirche. Bruutstruss evtl. au.

Hey soo super du hürotisch au in Arlesheim? Ich bi eifach immerno fasziniert vo dere Kirche.. super schön eifach.. Hend ihr en Pfarrer vo Arlesheim gno? Mir hürote ebe am 02.07.2011 au in Arlesheim und ich bi scho brutal nervös. Ich bi zwar ziemli guet dra mit dä vorbereitige usser D'Blueme für Brutstruss und Astecker han ich nonig usgsuecht, das schieb ich scho sit ca. 1 monet vor mir her. Aber suscht isch so ziemli alles vorbereitet bis uf es paar fienarbeite.

26.05.11 11:04
Vikunija 

Hey so lässig, da hets ja no meh Baselrinne ume.
Ganz schön, d Chile in Arlesheim isch wüki ganz e schöni! Super Wahl!

Mir hürated erscht am 26. August. Im chleine Klingetalmuseum, das isch gad am Rhy bide Buvette ide nöchi. Mir werded e frei Trauuig ha.

Ich bin na uf dr Suechi nacheme guete Folischt. Wer händ ihr da gno?

Lg Vikunija

26.05.11 11:29
Schlumpf79 

@Zoe: es isch en Italienischi Band (da mi GG Italiener isch)!
Sie spiilid aber nid "nur" Italienischi Musig, eifach chli quer dürs Beet. Mer überlönd ihne echli dMusigwahl, hend eifach chli üse Stil düre gäh wo üs gfalle het, darf zwüsche düre au mal echli rockiger si, aber au mal es langsams Lied. Aber mer glaubet, sie möchets guet, sind durne Bekannte uf die cho!

Lg Schlumpf

26.05.11 15:58
sandramarco 

@Schlumpf79: So super, mir hürote beidi am glieche Tag und unseri GG sind au beidi Italiener? Vo wo isch din zuekünftige Ma den genau?

Mir hend übrigens au a Band für zobig und au no ä Band für in dä Kirche, was hend ihr für Musik in dä Kirche? Eher Tradizionell oder eher modern? Bi nonig ganz sicher was für lieder d'Band in dä Kirche sötti spiele, das isch gar nid so eifach..

Hesch Du din Brutstruss scho usgsuecht?

LG Sandra

26.05.11 16:09
sandramarco 

@Vikunija

Ah so schön ä Baslerin... Mir hürote im Dom Arlesheim... Ich han leider ebe au no kei Ahnig welle Florist dass ich möcht neh, bi mol in Arlesheim bim Sommerer gsi, aber ich han mi nonig so ganz chönne entscheide. Ich lueg jetzt suscht no bizli ume...

LG Sandra

26.05.11 16:20
Schlumpf79 

Hallo sandramarco

hey diä Zuefäll! Mi GG chund vode Abruzze! Und dine?

Mier hend für Chile en Organistin wo es paar Lieder spielt, und en Sängeri wo sAve Maria singt (Wunsch vom GG)! Weli Lieder wüssed mer nuni, sie duet üs nu es paar vorschlah, wo sie am ehnste dänkt dass sie passe wurdid, mer hend eher echli en tradizionelli Mess (bimene Italienische Pfarrer)!

Yes, mi Bruutstruus han ich scho usgsuecht und Bstellig ufgäh. Es isch en Idee vom GG gsi. Ich ha immer wieder uberleid, was ich für Blueme wet, und wie er sell usgseh. Hät gern eine gha, wo nid jedi het. De het er mier so nebebi en Idee bracht (wiissi Rose und idr Mitti vom Struuss es Herz gformt us rote Rose)!

Du hesch dine scho usgsuecht?? Müend er nu viel mache??

Ubrigens es gaht de nu 36Täg bi zu üsem grosse Tag!!!

Lg

26.05.11 16:36
trinidattli 

Für zObe am Fescht hei mir e Dj. Hei nis zerscht ou überleit e Band z organisiere, aber aues wo nis passt het, wäri vöu z tüür gsi.

@sandramarco

Mir hei nis ou rächt schwär do mit de Musig ir Chile. Hei nis jetze für öpper entschiede wo singt u zwar eher chli moderner. Bis jetze wäres öppe die Lieder: en Vogel ohni Flügel, Ewigi Liebi, Iwill follow him, The Rose und from this moment

Wäge de Blueme, die si be üs ou bstöut

Jo die Ziit louft, s geit nümme lang

26.05.11 16:51
sandramarco 

Oh wo isch den Abruzze? Mi GG chunt ursprünglich vo Palermo, aber er isch i dä Schwyz ufgwachse und isch sogar mängmol mehr schwyzer wiä ich.

Also unsere Pfarrer isch no ziemli jung und dementsprechend au no sehr modern, darum wird musig ziemli sicher au modern werde. Mir hend dänkt dass zum Izug Nothing else matters super wäri, do unsere Kolleg Gitarre spielt. Dä rescht isch no in bedänkig aber wird sicher au glie entschiede.

Oh je Oh je, jetzt machsch mich aber nervös, nur no 36 Tag und ich han dä Brutstruss nonig bstellt.. Schlimm.. Das muess ich morn grad mache..
Suscht sind mir (das heisst ich, will mi GG sich bi dä organisation recht oft drus haltet) eigentlich ziemli guet dra. Eigentlich sinds würkli nur no D'Blueme wo ich muess bstelle und es paar chlini detail no muess fertig mache wiä z.B. Namensschilder und Fahrzugschleife, sind aber je nur no öpe 10-20 wo ich no muess mache.

Lg Sandra

1 .. 6 7 8 9 10 .. 15
kirchlich   Chindheitserinnerige   langsam   Tiffany-Girl   Vorbereitigs-Stress   Witterigsbedingige   entschiede   Pfarrer   Irgendwie   unterhaltigsmässig   Schlumpf   verlobt   Wünsche   Tischchärtli   zunenand   wunderschöne   Trinidattli   Restaurant   eigentlich   Tischdeko