Juli 2011 |
|
1 .. 6 7 8 9 10 .. 15
|
|
|
26.05.11 10:46
zoe
|
Re: Juli 2011
liebi schlumpf79 danke vielmal für's willkomme heisse darf ich frage, was das für en band isch, wo ihr für d'unterhaltig hend? also was für en stil vo musig machets?
|
|
|
26.05.11 10:49
sandramarco
|
Airlie: Mir hürote kirchlich in Arlesheim BL und s Fescht isch denn in Oberwil. Wo fiiret ihr? Bi grad geschter bi dr Floristin gsi - aber irgendwie weissi immer noni genau, was ich mir für Tischdeko vorstell... Schwierig, schwierig :) Was händ ihr so für Blueme?
Also mit Musiker und Zauberer händ ihr uf jede Fall scho e grosses Programm. Mir sälber hän ebbe gar nüt plant.... Isch aber guet möglich, dass d Trauzüge no irgend öbbis organisere.
Ha immer dänkt, mir sige guet in drZyt, aber jetzt gits glich no e huffe unklärti Froge. Wird langsam nervös ;)
@Zoe Fiire im Club isch natürlich au e tolli Idee. Denn cha me nach dr offizielle Fiir no go richtig feschte. Und es nimmt wirklich dr Druck vom Obeprogramm. Und bisch beträffend Blueme scho chli witer cho? Mir hän uns jetzt für wissi Rose entschiede für ind Kirche. Bruutstruss evtl. au.
Hey soo super du hürotisch au in Arlesheim? Ich bi eifach immerno fasziniert vo dere Kirche.. super schön eifach.. Hend ihr en Pfarrer vo Arlesheim gno? Mir hürote ebe am 02.07.2011 au in Arlesheim und ich bi scho brutal nervös. Ich bi zwar ziemli guet dra mit dä vorbereitige usser D'Blueme für Brutstruss und Astecker han ich nonig usgsuecht, das schieb ich scho sit ca. 1 monet vor mir her. Aber suscht isch so ziemli alles vorbereitet bis uf es paar fienarbeite.
|
|
|
|
|
26.05.11 15:58
sandramarco
|
@Schlumpf79: So super, mir hürote beidi am glieche Tag und unseri GG sind au beidi Italiener? Vo wo isch din zuekünftige Ma den genau?
Mir hend übrigens au a Band für zobig und au no ä Band für in dä Kirche, was hend ihr für Musik in dä Kirche? Eher Tradizionell oder eher modern? Bi nonig ganz sicher was für lieder d'Band in dä Kirche sötti spiele, das isch gar nid so eifach..
Hesch Du din Brutstruss scho usgsuecht?
LG Sandra
|
|
|
26.05.11 16:09
sandramarco
|
@Vikunija
Ah so schön ä Baslerin... Mir hürote im Dom Arlesheim... Ich han leider ebe au no kei Ahnig welle Florist dass ich möcht neh, bi mol in Arlesheim bim Sommerer gsi, aber ich han mi nonig so ganz chönne entscheide. Ich lueg jetzt suscht no bizli ume...
LG Sandra
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 6 7 8 9 10 .. 15
|