| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli 2011
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 15
26.05.11 20:48
Schlumpf79 

Re: Juli 2011

Abruzzen sind epä uf dr Höchi vo Rom, eifach ufdr ander Siite! Er isch aber au idr Schwiiz gebore und ufgwachse!

Bi üs sind au nu es paar Tischchärtli und Namestäfeli zum aschriibe (dItaliener lönd sich echli Ziit mit amelde). Und es paar ganz chliine Details, wo aber gar nid Ziitraubend sind!
es macht im Fall riese freud gu Blueme ussuechebi grad gester nu mitr Trauzügin vo mim GG verbii gange weg ihrem Struss!

Wieviel Gäst hend er so ca? Da die GG au Italiener isch hend ier dänk au vo sinere Siite all "müsse" iilade? Bi üs sinds ca. 110.

Lg

* mier freuet üs ufe 2.7.2011 und säget JA zunenand *

27.05.11 18:22
Michi79

nicht registriert

yay wieder es paar Pünkt wo mer abhäckle chan. Mir hend s (fast) letschte Gspröch mit em Pfarrer gha. De Ablauf vo de Zeremonie staht. Muess säge (bin reformiert) das ich sehr erstuhnt (und natürlich) erfreut bin, dass eusen katholische Pfarrer so ufgschlosse isch. Keis Problem mit moderne Lieder, offe für Änderige im Ablauf und was ich am beste finde, isch das er eusen Text wo üs sehr viel bedütet aber nüd mit Gott sondern mit Götter (wie bi de Grieche zBsp.) eifach id Predigt ibaut. Er liebi Herusforderige
Perlencurlies han ich au endlich (MERCI Ramona!)

De Rest chunt jetzt sicher au fortlaufend..... Freu mich scho so uf de Tag!

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011

27.05.11 18:44
Romana82 

Hallo Michi

Demfall sends acho. hesch der sie so vorgstellt?
Bitte bitte.

Wir heiraten am 3.6.2011 zivil und am 4.6.2011 kirchlich

27.05.11 19:05
Michi79

nicht registriert

Ja sie sind super!! KNUUUTSCH

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011

27.05.11 21:32
Romana82 

das freut mi aber. grüessli

Wir heiraten am 3.6.2011 zivil und am 4.6.2011 kirchlich

27.05.11 23:30
anine 

he mal ne ganz andere Frage: wo ist eigentlich coco11?
Hab ich da was verpasst? Sonst waren doch immer so viele Beiträge von ihr...

27.05.11 23:32
anine 

gut, in diesem Thread jetzt nicht, aber sonst schon, und sie ist doch ne juli braut...

28.05.11 00:14
Schlumpf79 

Hallo
Hesch recht, jetz wos du "seisch", fallts mer au uf!!
Ha bide Mitgliieder gluegt, ume söt sie nu sii, aber sit afangs Aprul het sie kei Biitrag meh gmacht! Schriib ihre doch mal es Mail?!?(bim Account uf Kontakt aufnehmen!)

Lg

31.05.11 10:36
Schlumpf79 

Hallo Juli-Brüütli

Wie gahts üch? Sindr au scho zwüsche düre chli nervös? Wenn ich am bastle bin, oder sus beschäftigt bi mitem Hochziit, da chriibelets mängisch gwaltig vor luuter Vorfreud!

Was mier nuchli Chopfzerbreche macht, isch Sitzordnig. Möchtet eigentlich 6er Tisch mache, mer glaubid aber dass mer au es paar 5er Tisch bruuchet!
Wie möchet ier das? Hend z.B. en Kollegin wo Solo isch, wo aber au nid so offe isch, dass mer sie zu "fast fremde" cha setze, au hemer z.B. en 5chöpfig Familie, da chamer au nid eifach nu öper drzue setze..... Grrrr!! Düend de glaub lösle! Wobii das au chli schwierig isch, da es paar Gäst vo Italie sind, und nur Italienisch redet

Lg

31.05.11 11:36
ChosenOne 

Also bei uns ist es ja erst Ende Juli so weit.

Wir haben zum Glück 8er-Tische. An zwei von diesen werden dann nur 7 Personen sitzen. Damit niemand so am Rande sitzt, werden wir wohl bei ungerader Anzahl Personen die Plätze schräg zu einander gestalten. bei gerader Anzahl sitzen sich alle gerade gegenüber.

Wir haben auch Gäste aus Australien, Schottland, Norwegen und Finnland. Zum Glück können diese alle gut Englisch und auch die anderen Gäste können relativ gut Englisch sprechen (spätestens nach dem Apéro sicher). Wir werden nicht alle englisch sprechenden Gäste an einen Tisch setzen können. Ich denke aber, dass sich die Leute eh schon nach dem ersten Gang ab und zu bewegen und relativ frei sich wieder hinsetzen werden. Oder zumindest zwischen den Gängen sicher rege das Gespräch mit anderen Gästen suchen, auch wenn diese nicht am gleichen Tisch sitzen. Und wenn dann plötzlich jemand an einen anderen Tisch sitzt oder gar Platz tauscht, ist das für uns sicher auch okay.

ach ja, nervosität ist bei mir noch nicht vorhanden. Denke auch, dass die Nervosität wohl erst am Tag der Hochzeit kommen wird.

1 .. 7 8 9 10 11 .. 15
kirchlich   langsam   Irgendwie   eigentlich   entschiede   wunderschöne   zunenand   Witterigsbedingige   Vorbereitigs-Stress   Pfarrer   verlobt   Wünsche   Trinidattli   Tischdeko   Tiffany-Girl   Tischchärtli   Restaurant   unterhaltigsmässig   Schlumpf   Chindheitserinnerige