| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli-Bräute 2013
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 18
26.09.12 10:07
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

Hey Lucy Lu

Miar tüan jetz glich schu am 14.12.12 zivil hürota. Am 4.1.13 het ds'Standesamt no zua und am 11.1.13 seg nid so guat, well si denn z'neua Gsetz no kriagen und no niamert genau wüssi, wias denn ablaufi und si miar erst churzfristig chan säga, ob dr Termin ok isch oder nid. und nocher isch min GG 4 Wucha im WK und erst im März wenn miar nid.

Drum hemmer jetz gseit denn machens miar halt no das Johr, spielt üs jo kei Rolla

Miar machen denn am 26.7.2013 wia plant z'grossa fest in wiis tüan döt eifach im Schloss anstatt a zivil trauuig a freii trauuig macha. und denn gömmer wia plant am 27.7.2013 ufs Schiff und machen döt dia zeremonie am 31.7.2013.

z'zivila am 14.12.12 machen miar nur im ganz chlina rahma (TZ, Eltera) und denn bi üs dahei nocher as Chäs-Fondue, oder Fondue-Chinoise oder öppis. üseri Ring und alles hen aber z'Datum vum 26.7.2013 igraviart, well das für üs dr "bedütend Tag" isch! das zivila het in dem sinn nid gross a bedütig....das machen miar eifach vorher wegem Poppi.

16.10.12 15:46
Purple_Rose 

Re: Juli-Bräute 2013

huhuuuuu brütlis
do isch au no e Juli brut unterwägs

16.10.12 19:59
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Purple_Rose, herzlich Willkomme bis ois i de Rundi. Wenn isch es sowiet?

Grüessli

19.10.12 12:05
Purple_Rose 

Re: Juli-Bräute 2013

Vielen Dank LucyLu

am 27.07. und bi euch?

grüessli

23.10.12 08:02
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

Guata Morga Zämma

Wia gohts eu allna?

@Purple-Rose: wenn du wetsch, chasch du miar no d'Agaba geh für üseri Lista, denn tuani di au iträga.

@all: was gits bi eu news?

@me: bi üs gits nid viel news. Tüan in 1 - 2 Wucha d'STD-Karta verschicka, do i jetz schu vu verschiendena khört han, dass si jetzdenn schu müan d'Feria fürs 2013 iträga.

Sus gohts miar sehr guat, WIEDER! bin bis vor 2-3 wucha recht vu übelkeit plogt gsi. jetz isch aber wieder verbi und miar gohts eifach super, i gnüssa d'Schwangerschaft in volla züg und mags kuum erwarta wenn üsers Schätzli denn uf dr Welt isch.

schöns Tägli und liaba Gruass
bergeri

26.10.12 14:34
Purple_Rose 

Re: Juli-Bräute 2013

Bergeri was für e liste?
ou das isch denn schööööööön du bisch schwanger? aaaaah mir wei au nächer loslege drmit es freut mi gohts dir wieder besser. so chasch d schwangerschaft au nid gniesse wenns dir non stop übel isch

also mir hei jetzt dr fotograf, dr saal, d kirche, fürs zivile, d band reserviert. also s gröbste und s wichtigste isch e mal gschafft. jetz föi mir langsam ah mit em text für d iladige. isch gar nid emal so eifach

STD karte hei mir nid. i glaub üsi lütlis würde gar nid drus cho was das isch.. darum verschicke mir üsi iladige scho im januar/februar und die meiste wüsse au s datum und d lüt rede viel und denn verbreitet sich das au schnell
wie und wenn verschicket dir euri?

liebe gruess
purple rose

26.10.12 16:17
bergeri 

Juli-Bräute 2013

Hallo Purple-Rose

Muasch amol uf dr Sita 1 luaga, döt hemmer a Lista wo miar ergänzen wer wenn hürotet dass miar abiz d'Übersicht hen.

jo i bin mitte 5. Monat Schwanger in der 19. Wucha. Starten mora in dia 20. Wucha (Halbzeit), läck wia dia Zit vergoht, wahnsinnig.

Miar hen zerst au plant kha zum nocher loslegga, aber miar wetten schu so lang und denn hen miar eifach gseit, jetz probiaren miar amol und zack: het üs as knirpsli als eltera usgsuacht. miar freuen üs wahnsinnig druf.

Miar werden im Summer an dr Freia Zeremonie au grad Taufi macha wenn das klappt mir Kirchgmeind, und falls das klappt wird uf üserna Iladiga als Ileitig stoh: Zwei Aläss - Ei grosses Fest

Bi üs wüssen no relativ viel gär nid dass miar hüroten bzw. dass i schwanger bin. und do miar z'mitzt in da summerferia hüroten und viel lüt amix dia letscht juli und dia erst august wucha feria hen hemmer gseit miar wenn das macha, wär au schad wenn sus a paar nid cho chön.

d'Iladiga selber verschicken miar denn noch dr Geburt so mitte-ende April und denn chön sich bis ende Mai amelda und denn hemmer no Juni/Juli zit zum überall melda wia viel lüt miar jetz tatsächlich sin.

hen iar am Hochzit Büffet oder Tellerservice? Miar hen zerst gseit miar wenn Büffet. das chostet pro Person OHNI Dessert 73.50, hen aber als Hauptgang 3x Fleisch und verschiedeni Vorspiesa vu Lachs - Früahligsrolla - Salsiztartar etc. miar sin üs jetz aber glich nid einig, ob miar wenn Tellerservice macha. eifach salat, suppa, menü und denn a HZ-Turta, irgendwia findi z'büffet cool aber irgendwia schissts mi au abiz ah an dem Tag immer ufstoh und selber go hola....

31.10.12 14:25
Purple_Rose 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Bergeri

I has versuecht mi izträge aber irgendwie goht das nid

wooooow das goht ja au nümm eso lang! so schööööööön i freue mi au scho sehr uf dä moment wenns so wit isch aber zerst isch mau d hochzit dra i ha respekt vor fraue wo schwanger si und no d hochzit no düe organisiere.
ja d zyt goht ächt zuuuuu schnell ume! isch ächt abartig! nümm lang und denn isch au scho juli hehe..

oh das isch schön! e taufi und e hochzit isch öpis wunderschöns.

das wird denn e wunderschöni überraschig für alli.

also da mir in kroatie düe hürote isch halt alles e bitz komplizierter. aber mir si glaubi rächt guet dranne mit de vorbereitige i ha chlei angst wäg dr torte und de blueme aber i glaub das wird scho so klappe wi mir das gärn möchte
mir verschicke üsi iladige grad afangs januar wöu vor wiehnachte goht das wahrschindlich bitzeli unter und die meiste bueche ihri ferie eh im januar. die meiste hei aber scho khört wenn üsi hochzit isch und somit machi mir do nid so grossi gedanke drüber
also mir hei tellerservice. das hätte mir au do gno wenn mir ir schwiz würde hürote. i find das edler und schliesslich si das üsi gäst und i finds schöner als wenn alli ir reihe stöi und jede wartet bis är ar reihe isch.. und schliesslich isch jo das üse tag und wie du seisch, mi würds mega aschi**e immer zum büffet z laufe mit mim chleid

liebs grüessli
purple_rose

31.10.12 14:46
bergeri 

Juli-Bräute 2013

@Purple-Rose: du chasch di döt nid selber iträga. das chan (glaub) nur i, well i d'Lista erstellt han du müasstisch miar eifach alli agaba geh, denn tuani di iträga.

jo do miar schu relativ viel organisiart hen und miar würkli nur no müan chlinigkeita macha wia menü ussuacha, bluama uswähla usw. goht das sicher guat mir SS. müan sus nid no gross öppis macha.

jo das mim tellerservice stimmt eba schu. und anderersits denki eba: miar hetten jetz as büffet:

vorspiesa:

salatbüffet
früahlingsrolla
lachs mit mango und papaya
salsiztartar

hauptspiesa:

schweinsfilet am spiess
rahmschnitzel mit pommes
gfüllti schnitzel noch schlossart an rauchspecksauca
drzua: pommes, nudla, gmüas

das wär pro Person 73.50 und wenni denn eba denka Tellerservice mit Salat, Suppa und Menü wo denn au 60.- chostet findis eba aswia recht tür wenni denka für 10.- meh hemmer drei hauptspiesa etc.

miar müan jetz amol no luaga....

31.10.12 15:59
Purple_Rose 

Re: Juli-Bräute 2013

@Bergeri

hoppla hahahahahhahahaha

mmmmmhh.. das dönt scho super das buffet und die sache wo fürs buffet hesch chasch nid im menü ha? viellicht chöit dir ja öpis ushandle mit em restaurant oder dir verzichtet viellicht ufs eint oder andere fleischgricht oder anstatt d suppe es anders salatgricht nä
andersits hesch du aber denn es baby und den müesstisch jedes mal hi und här laufe..

heit ja aber au no bitzeli zyt dir findet bestimmt s richtige für euch

 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 18
zusammen   Juli-Bräute   Schwangerschaftspläne   Ehevorbereitigsverfahre   Zeremonie   Hochzeitsvorbereitungen   schwangerschaftplänen   Ziviltrauung   Standesamt   reserviert   bereits   heiraten   Überraschigs-Schifffahrt   Wohnsitzbestättigung   Ihladigschartene-Material   bergeri   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Grüessli   Location   eigentlich