| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli-Bräute 2013
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 18
31.10.12 16:37
bergeri 

Juli-Bräute 2013

@Purple-Rose: han di ergänzt, bisch jetz au druf.

i weiss nid obi das chönnt uf tellerservice ha, denn heten miar eifach drei hauptgäng und denn würs sicher türer werda. miar hen jetz amol gfrogt was das menü wür chosta:

als tellerservice:

vorspies: melona, rohschinka und salat
2. Vorspies: irgend a Suppa
Hauptgang: entweder as Filet mit Morchelsauca und Pommes/Nudla/Gmüas oder dia gfüllta Schnitzel noch Schlossart mit Rauchspecksauca mit da Bilaga, aber i wett umbedingt dass d'Lüt chön Nohschöpfa wenns no mögen und das chostet sicher au wieder extra....as isch eifach huarra tür

also z'baby isch bi üs am hochzit nid drbi, bzw. am nomitag bis zum apero schu und nocher luagen miar dass öppert (z.b. üseri nochbura) das chön hola und dasses chan döt schlofa. müan aber no luaga wia miar das wenn macha. do miar jo denn am nögschta tag am morga früah direkt mim car uf genua fahren zum uf krüzfahrt go isch das nid ganz so eifach, well miar jo denn hei gängten nochem fest, schlofa würen, denn schnell wieder ums baby und nocher goh....mol luaga wia miar das wenn macha....

02.11.12 15:29
Purple_Rose 

15.11.12 19:31
Sterndli04 

Re: Juli-Bräute 2013

Sterndli04:
Hallöchen zusammen

Oops, hab den Treat erst jetzt endteckt. Bin natürlich auch eine Juli Braut. Am 13.07.13 wirds dann soweit sein. Laut meinem Countdownrechner noch 1 Jahr, 02 Monate, 25 Tage und 18 Stunden



Hallöchen zäme

Mäld mich doch da au wieder mal. Im Moment isch ebe grad nid so vell los mit HZ. Will mir ja scho so vell hend
Irgendwie han ich ebe s Gfühl, ich vergisse alles. Es seget immer all, wie stressig dass es isch, e HZ z plane und ich han mich no nie gstresst gfühlt und weiss au nid, ob das no chunt.. Ich zehl mal mini Sache uf, woni han und wer mega froh, wenn ihr mir no würdet säge, was mir fehlt

Standesamt Termin und Location reserviert
Abendlocation reserviert
Caterer reserviert
Kleid gekauft
Schuhe gekauft
Fotografin gebucht
Ringe gekauft
Torte reserviert (muss noch degustiert werden)
Einladungen sind fertig gebastelt, StD sind verschickt
Gästetransport organisiert

Das denki bruuchts alles no:
Deko aussuchen
Anzug für GG
Transport für Brautpaar
Tisch- und Namenskarten machen
Cady-Buffet kaufen

Hmm.. Fehlt mir no was? ;-)

Danke vellmal für euri Rückmäldig

@bergeri: Ich han gseh, dass ich gar nid uf de Liste bin. Wär lieb, wennd mi au würsch iträge:
13.07.13, Jahrgang 1988 usem AG

Danke!! Und ps. wie gahts dir und dim Babely?

15.11.12 22:16
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Sterndli04

Ha mal dini Liste ahglueget, was mir jetzt grad so in Sinn chunnt:
- Musig? Trauig / Abig
- Pfarrer / Redner / Theolog? Oder hüratet ihr nur Standesamtlich? (Sorry weiß es nüm)
- Gastgschenkli? Ja oder nei?
- Kosmetikerin / Coiffeur?
Hmmmm.... Ja meh chunnt mer au grad nöd in Sinn.

@ me: sind grad zrugg cho vom Treffe mitem Chef vom Trio wo mer a de Trauig / Apero händ. Händ mal grob so de Ablauf ahglueget und oisi Liederwünsch. Jetzt mümer das na genauer ahluege denn hämer wieder öpis erledigt.

Wie gahts oi sust so? Sinder all zwäg? Unglaublich wie die Ziit vergaht, jetzt bini scho über es Jahr a im Forum abgemeldet und es gaht nur no ächli meh als 7 Mönet bis zu DEM Tag!

Wünsch oi na en schöne Rest vo dere Wuche.

16.11.12 13:27
Tamara2013 

Re: Juli-Bräute 2013

Hei zämä
Bi ou ä Juli-Brut :) Mir hürate am 13.07.13 :)

Was üs no fählt:
mini Schue, schöni Ungerwösch
Anzug GG
Namenschilder Gescht
Tischdeko
Blumenschmuck
Unterhaltung am Abend...mir hei fang e "komischer Kellner"


Was mir hei:
Brutchleid
Restaurant Reserviert
Kirche + Pfarrer
Aperplocation
Komischer Kellner
Iladige si in bearbeitig. mir schicke se im Januar ab
Ringe
Transport Brautpaar
Coiffeur / Kosmetikerin reserviert.

Fäut mir no öpis? :) Merci Girls

18.11.12 08:52
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hoi Tamara2013

Herzlich Willkomme bi ois Juli Brüt, jetzt hätt's scho es paar wo am 13.7.13 hüratet. Hmmm... Was dir na fehlt? Was mir uffallt:
- Fotograf?
- Musig?
- Zivilstandesamt reserviert? Datum?
- Gastgschänkli?

Ja das wär's in etwa.

Ich wird hüt na wieter a der Ihladige bastle chume langsam vorwärts.

Grüessli

20.11.12 07:57
valey 

Re: Juli-Bräute 2013

wooow rubrik isch weder do hihihi

wie laufts bi eu??

Tamara cool mer hend au en "komische Kellner"

:D

20.11.12 20:14
Sterndli04 

Re: Juli-Bräute 2013

@LucyLu: Danke für dini Hilf. Pfarrer oder so bruchemer nid, mir düe nume standesamtlich. Und d Gastgschänkli, hemmer, danke! Bide Musig simmer eus ebe so unsicher, ob mir en DJ oder eifach en LapTop wennd. Mümer nomal pro und contra luege

Wünsch eu en schöne Abig.

21.11.12 11:02
bergeri 

Juli-Bräute 2013

Hallo Ladies

I melda mi au wiederamol.

Wia gohts eu allna so?

Sinder schu wiiter mit plana und organisiara?

Bi üs heissts am Fritig in drei Wucha: Jo i will

Für das chlina Festli hen miar nüd vor z'bereita und für z'grossa Fest nögscht Johr hemmer schu no as paar sacha.

d'Iladiga muassi no fertig bastla. Dia chani aber erst macha wenn i weiss ob miar denn Taufi und Hochzit verbinda chön. welli erst denn weiss wiani dr Text muass drucka. und wenn miar Taufi au grad denn macha chön, chani z'Foti natürlich erst im April ca. macha well i denn in der Iladig au as Fötali vu üserem Knirps wett dri tua, wells jo schliasslich denn au um üsers Schätzli goht und nid nur um üs.

Und denn sin eifach no alli Chlinigkeita wo miar ha müan:

- Gastgschenkli, kei blassa Schimmer was miar macha wenn
- Deko ussuacha und rüsta
- Bir Krüzfahrt min Nama ändera loh
- Coiffeur/Kosmetik Termin abmacha
- Brutstruus und Reserve-Anstecker ussuacha
- mir Fotografin im Früahlig go as schöns Plätzli uswähla und nomol alles besprecha

Jo das sin denn eifach no d'Fiinarbeita wo miar müan macha, also momentan chani so guat wia nüd macha, welli dia sacha no nid jetz wet macha bzw. as isch (miner Meinig noh) würkli no z'früah.

21.11.12 11:30
Sterndli04 

Re: Juli-Bräute 2013

Hey Bergeri
Ha grad geschter dänkt, dass i scho lang nüt meh voder ghört han. Wie gahts dir mit de SS?
Ja, bi eus laufts. Aber im Moment chömer au nid so vell mache, well die meiste Sache, womer no bruuchet, sind wie bi der eifach no zfrüeh

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 18
Location   eigentlich   Standesamt   reserviert   Hochzeitsvorbereitungen   Wohnsitzbestättigung   bergeri   Grüessli   Juli-Bräute   After-Wedding-Gruppe-Shooting   heiraten   Ehevorbereitigsverfahre   bereits   Zeremonie   Ziviltrauung   Schwangerschaftspläne   zusammen   Ihladigschartene-Material   Überraschigs-Schifffahrt   schwangerschaftplänen