Juli-Bräute 2013 |
|
1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 18
|
|
|
|
15.11.12 19:31
Sterndli04
|
Re: Juli-Bräute 2013
Sterndli04: Hallöchen zusammen
Oops, hab den Treat erst jetzt endteckt. Bin natürlich auch eine Juli Braut. Am 13.07.13 wirds dann soweit sein. Laut meinem Countdownrechner noch 1 Jahr, 02 Monate, 25 Tage und 18 Stunden
Hallöchen zäme
Mäld mich doch da au wieder mal. Im Moment isch ebe grad nid so vell los mit HZ. Will mir ja scho so vell hend Irgendwie han ich ebe s Gfühl, ich vergisse alles. Es seget immer all, wie stressig dass es isch, e HZ z plane und ich han mich no nie gstresst gfühlt und weiss au nid, ob das no chunt.. Ich zehl mal mini Sache uf, woni han und wer mega froh, wenn ihr mir no würdet säge, was mir fehlt
Standesamt Termin und Location reserviert Abendlocation reserviert Caterer reserviert Kleid gekauft Schuhe gekauft Fotografin gebucht Ringe gekauft Torte reserviert (muss noch degustiert werden) Einladungen sind fertig gebastelt, StD sind verschickt Gästetransport organisiert
Das denki bruuchts alles no: Deko aussuchen Anzug für GG Transport für Brautpaar Tisch- und Namenskarten machen Cady-Buffet kaufen
Hmm.. Fehlt mir no was? ;-)
Danke vellmal für euri Rückmäldig
@bergeri: Ich han gseh, dass ich gar nid uf de Liste bin. Wär lieb, wennd mi au würsch iträge: 13.07.13, Jahrgang 1988 usem AG
Danke!! Und ps. wie gahts dir und dim Babely?
|
|
|
|
16.11.12 13:27
Tamara2013
|
Re: Juli-Bräute 2013
Hei zämä Bi ou ä Juli-Brut :) Mir hürate am 13.07.13 :)
Was üs no fählt: mini Schue, schöni Ungerwösch Anzug GG Namenschilder Gescht Tischdeko Blumenschmuck Unterhaltung am Abend...mir hei fang e "komischer Kellner"
Was mir hei: Brutchleid Restaurant Reserviert Kirche + Pfarrer Aperplocation Komischer Kellner Iladige si in bearbeitig. mir schicke se im Januar ab Ringe Transport Brautpaar Coiffeur / Kosmetikerin reserviert.
Fäut mir no öpis? :) Merci Girls
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 18
|