| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli-Bräute 2013
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 18
21.11.12 11:33
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

Hey Sterndli

Jo i bin sehr selta do dina momentan. Han eifach kei Zit. bi üs lauft so viel:

Kinderzimmer irichta, Geburtsazeiga bastla, Hochzitsiladiga bastla plana organisiara etc.

Zudem hen miar momentan fast jedes Wuchaend irgend as "Wianachts-Essa" oder sus öppis und i bin ama obet eifach so fertig, dass i nümma mag

Miar gohts tip top. Mini Übelkeit isch fast vollständig verschwunda, wenni spezielli sacha essa hanis öppa no aber das isch nid witer tragisch. Min Buchzwerg stramplet wia verruckt und i gnüssa mini SS in voll züg

Jo eba für dia chlina sacha isches jetz eifach würkli no z'früah. i wür aber schu gära alles jetz schu macha, aber i muass mi zruck heba.

28.11.12 14:51
Davoserli 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Zäme

Auch ich werde en Juli-Brut si.

<3 13.07.13 <3 werd euse grossi Tag si. D Vorbereitige laufet uf H.ochtouren.

Liebi Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 28.11.12 14:59

30.11.12 16:48
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Davoserli

Willst du mir auch noch die Angaben für die Liste auf der erste Seite geben? Wie war dein Antrag?

@Me: Jetzt in 2 Wochen bin ich EHEFRAU Vorausgesetzt mein GG sagt dann auch tatsächlich "JA" Morgen in einer Woche haben wir unsere Polterabende und dann gehts schnell. Ich freue mich riesig. Aufgeregt bin ich (noch) nicht. Aber freue mich einfach.

Schöns Wuchaend.

04.12.12 11:44
Davoserli 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Bergeri

Was für Angaben für welche Liste? Sorry stehe glaube ich gerade auf dem Schlauch....

Oh der Antrag war super!!! Da hat sich mein Zukünftiger richtig ins Zeug gelegt. Er hat mich in "unseres" Eishockeystadion entführt. Dort hatte er mitten auf dem Eisfeld ein Herz aus Kerzen gezaubert und dann die Fragen aller Fragen gestellt. :-))

05.12.12 08:08
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

@Davoserli: Muasch amol luaga uf dr ersta Sita in minem Bitrag hets a Lista wo miar alli itreit sin. Wenn wetsch chasch miar au alli Agaba ageh, denn tuani di au iträga.

Das tönt nochema super Atrag, woow.

@alli: wo sin iar alli? gohts eu allna guat? wia laufts mit euerna Planiga?

@Me: Am Samstig hen miar üsera Polterobet Bin grad überhaupt nid motiviart drzua. Aber wird sicher lustig.

05.12.12 23:18
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Zäme

Momentan isch es bi ois eher ruhig bezüglich HZ. Min Schatz muss viel lerne und ich bin immer unterwegs a de WE; Polterweekend, Christchindlimärt, Wiehnachtsesse etc. dafür söti de Monet unbedingt mit de Ihladige no fertig werde, möchtet die im Januar abschicke. Zum Glück sind bald Wiehnachte den hani de Tag dur Ziit zum bastle.

- Homepage isch fertig
- Musig fürd Trauuig usgsuecht und mit de Musiker besproche
- s'Chleid und d'Schueh hani
- all große Sache sind erledigt

S'nächste Projekt wär d'Ring und Flittis bueche, denn wegem Coiffeur und de Blueme Offertene bstelle und denn währed nur na die ganz Chline Details und all Besprechige mit Locaition, Fotograf, Rednerin etc. Uuuund de Tanzkurs bsueche wär au mal na ufem Plan, also es wird nöd Langwillig die nächste 200 Täg

@ bergeri: Wunsch dir en Super lässige Polterabig, verzehlsch denn wies gsi isch.

Grüessli

11.01.13 22:47
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Juli-Brütlis

Wie gahts oi? Sinder au fliessig am bastle, plan, organisiere etc.? Mir händ jetzt oisi Ihladige duse und die erste Reaktione vo de Gäst sind au scho zrug cho, drü Ahmeldige sind au bereits ihtroffe. Ha mega freut!!! Bin sooo nervös gsi wo's unterwegs gsi sind aber jetzt hani mi wieder chöne beruhige (es Föteli hani i min Theard ufgschalte, falls öper möcht leuge).

Morn gömer na ad HZ Züri i de hoffnig das mer öpis findet was ois ah Ring gfallt. Denn woti na luege wege Floriste und evtl. häts ja na paar Deko Idee. Gönder au na?

Wünsch oi es schöns Weekend.

20.02.13 14:14
Davoserli 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo liebi Juli-Brüt

Hans au wedermal gschafft do inezluege. Wie wit sinder? Was stoht no ah bi eui?

Got öpper vo eui no ad Giardina uf Züri?

Bergeri: hans auno gschafft, do no mini Date zum Iträge:

Zivil 12.07.13
Trauung 13.07.13
Kanton GR (gebürtige AG-in)
Jahrgang 1984

Wünsch eui en super namitag.

22.02.13 22:25
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Juli Brütlis

Uiuiuiiiii oise Monet ruckt immer nöcher Morn hämer mal de ersti Termin miteme Florist, bin ja gspanne was da a Chöste na uf ois zuechömet

Ahmeldeschluss isch innere Wuche und es fehlet na 5 Reaktione... Abgeseit händ zwei Pärli usem Grund will mir kei Chind am Fest möchtet. Aber naja, verpasstes halt was. Sust sind all däbiiiiii!!!

Morn innere Wuche chani endlich wieder mal i mis Chleid Stiege Freui mi!

Schöns Weekend.

Grüessli

29.04.13 20:48
Elise 

Re: Juli-Bräute 2013

Schriibt hie niemert meh?

 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 18
schwangerschaftplänen   Standesamt   bergeri   Ihladigschartene-Material   zusammen   Location   Ehevorbereitigsverfahre   Juli-Bräute   reserviert   Hochzeitsvorbereitungen   bereits   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Schwangerschaftspläne   Ziviltrauung   Wohnsitzbestättigung   eigentlich   Zeremonie   heiraten   Überraschigs-Schifffahrt   Grüessli