| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli-Bräute 2013
 1 2 3 4 5 .. 12 .. 18
04.05.12 09:47
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Haerzli

Sicher törfsch du di zu üs gsella.

Bi üs isches abiz speziell gsi. i han minera schwöster schu immer gseit si seg denn amol TZ und wo miar denn entschida hen dass miar hüroten hani si gär nid gfrogt, as isch eifach klar gsi

Min GG het amol sin best Kolleg gfrogt und dä het zerst gseit er chönn denn nid feria neh (miar gön jo a wucha ufs schiff und er isch polizist und dia chön in der usbildig anschinend nur bestimmti zit, kei ahnig) und min GG isch denn schu recht enttüscht gsi well er halt umbedingt ihn het wella und drum hemmer gseit tüamer üseri HZ ein Monet noch füra verschiaba und jetz hetter ihn nomol gfrogt und er het jo gseit.

aber miar hen ihn eifach ganz normal gfrogt wo er bi üs zum z'nacht gsi isch.



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

05.05.12 20:20
haerzli86 

Re: Juli-Bräute 2013

Hey

so luschtig, mir händ die gliich komination was trauzüge betrifft! ich mini schwoscht und min schatz het sin bescht kolleg gnah! :D

vo wellere region chunnsch du bzw ihr denne?

i chume us de region SO/AG und hürate au i dere region.

baschtle dir d'chärtli säuber oder löhnd ihr si drucke? wie mached ihr das bezüglich datum reserviere? gits e save-the-date-charte?

liebs grüessli


<3 20.07.2013 <3

06.05.12 01:05
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Herzlich Willkome haerzli86

Bi euis isch es genau glich. Ich ha als TZ au mini Schwöster und min Schatz hät als TZ de Kolleg wo euis zämebracht hät (mir händ ihn beid scho kännt bevor mir euis kenne glernt händ und er isch scho sit 10 Jahr en super Fründ vo euis).

Hüt hämer grad euises erste TZ-Treffe kah und werdet ab hüt au die Save-the-Date Chartene verteile (persönlich abgäh wämers). Die und d'Ihladischartene hämer / tümer selber bastle. Bin sehr gspannt ufd Reaktione vo Family und Fründe. Euisi TZ händ a de STD uf jedefall meeeega de Plausch kah

Also mir sind us ZH und hüratet au da.

Was händer scho so plant / organisiert?

Grüessli, LucyLu

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

06.05.12 23:44
zibesa

nicht registriert

Re: Juli-Bräute 2013

hallo zusammen

eigentlich war ich ja ne juni braut... wir haben uns aber heute geeingit am 13.7.2013 zu heiraten =)

daher bin ich eine von euch =)

07.05.12 21:41
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo zibesa:Schön gehörst du auch zu uns Juli-Bräute. Unglaublich wie viele wir bereits sind

Heute hatten wir ein Treffen mit einer Rednerin und wir sind sooo begeistert. Sie war uns auf Anhieb Sympatisch und wir sind uns sicher die richtige Person gefunden zu haben für unsere freie Trauung. Jetzt haben wir bald alle Grossen Posten erledigt, das ist echt ein Super Gefühl.

Wie läuft es so bei Euch? Irgendwelche News?

Grüessli, LucyLu

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

09.05.12 00:57
haerzli86 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo zäme

Schön dasmer langsam chli es grössers grüppli sind :) sell nume nachli wachse!

Mir händ jetzt hüt üsi designs für alli hochziitsdrucksache besproche und entschide... isch also e zangegeburt gsi... sind aber jetzt beidi total glücklich mit de entscheidig und jetzt müend mir das nume na 100-fach usführe...

S'ort zum fiire und ässe hämmer au scho organisiert.... bi üs manglets na am standesamt und ade chile inkl pfarrer bzw redner... mir müend ebe luege dass alles franz/dütsch isch, das machts nid würkli eifacher.... hätte zwar e pfarrer im aug, aber 1600.- defür isch grad echli viel... oder? was meined ihr?

händer scho es chleid gfunde oder zmindescht en idee?

liebs grüessli a üch aui!
haerzli86

<3 20.07.2013 <3

09.05.12 08:13
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Haerzli

Wir haben zum glück die Einladunskarten- sowie die STD-Karten bereits fertig gebastelt, musste das machen als ich noch wirklich Lust dazu hatte Ich bin nämlich nicht wirklich der Basteltyp und deswegen hab ich oft keine lust dazu.

Muss dann nur noch den Text drucken und reinkleben in den Einladungskarten.

Übernächste Woche verteilen wir unsere erste STD-Karte in New York nimmt mich wunder wie die Reaktion ist. Wir gehen am 20.5. nach New York und nehmen deswegen gleich die STD Karte mit, damit wir diese nicht senden müssen.

GG will die restlichen ein Jahr vorher also am 26. Juli 2012 verteilen. Ich finde es irgendwie zu früh, was meint ihr?

I weiss nid wia tür so Redner/Pfarrer sin, do miar keina ha werden. Aber üseri Musik isch 1600.- für da ganz Obet und denn findis für an Pfarrer wo "nur" 1h redt glich huarra viel wenn ma mir Musik verglicht wo dr ganz Obet stimmig macht für da glich Pris. Aber eba i weiss nid wia tür so Redner sin.

ich habe meine zwei Kleider bereits. Das weisse hab ich von meinem Bruder bzw. von seiner Frau bekommen, sie hatte es vor 3 Jahren selbst an der HZ an. und das andere habe ich in Thailand schneidern lassen.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

09.05.12 13:03
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

@ haerzli86: wir bezahlen für unsere Rednerin au ca. Fr. 1500.-. Habe aber keine Ahnung was Pfarrer so verlangen. Habe im Internet nur Redner für zw. 1500.- bis 1800.- gefunden.

@ bergeri: wir fangen jetzt an die STD-Karten zu verteilen, zu früh kann es ja nie sein. Vorallem heiraten wir genau anfangs Sommerferien und wenn das Züri-Fest ist deshalb wollten wir einfach früh genug dran sein...

@ Kleid: ich habe noch nicht geschaut aber mit dem warte ich noch bis im Herbst, sonst habe ich ja gar nichts mehr zu tun, wäre auch schade.

Schöne Nachmittag euch allen.

Lg, LucyLU


*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

09.05.12 13:55
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo LucyLu

Das stimmt schon. Da wir mitten in den Sommerferien heiraten machen wir auch STD Karten sonst würden wir gar keine machen.

Mal schauen, für mich würde es auch reichen, wenn wir sie erst im Herbst verteilen.



****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

09.05.12 14:27
haerzli86 

Re: Juli-Bräute 2013

@bergeri: ou sooo cool! wett au na gschwind uf ny gah zum echli gnüüse und shoppe... wär auso sofort defür z'ha! bi grad es bitz niidisch ;)

i tue ebe na gern baschtle und somit bini na lang mit voller freud dra. min schatz wett u gern mithälfe, aber erschtens het er fascht kei ziit und zwöitens bini ganz ehrlich wärde mini eifach es bitzeli schöner...

@std: mir wärde üsi au ca 1 jahr vorher verschicke, aber ebe macheds au nume will s'datum zmittst ide summerferie liit und will gwüssni na vo wiiter her areised...

@kleid: i ha mis in china bstellt für id chile (150$) und das fürs zivile wird allwäg e churzfrischtigi und spontani sach!

@redner/pfarrer: ja denn müend mir üs wohl oder übel die 1600.- leischte... mal luege wasi nachem probegspräch mit ihm finde... also die 1600.- wäred denne inkl vorbereitig, diversi gspröch und afahrt und sonschtige unchoschte... also nid nume grad für die einti stund ide chile...

@menü: was händer dete so für idee?

@gaschtgschänk: machet ihr das?

liebs grüessli & bis baud


<3 20.07.2013 <3

 1 2 3 4 5 .. 12 .. 18
Standesamt   heiraten   Ziviltrauung   Hochzeitsvorbereitungen   bergeri   Grüessli   schwangerschaftplänen   Juli-Bräute   Location   Ehevorbereitigsverfahre   reserviert   Schwangerschaftspläne   Ihladigschartene-Material   Überraschigs-Schifffahrt   Wohnsitzbestättigung   eigentlich   bereits   After-Wedding-Gruppe-Shooting   zusammen   Zeremonie