Juli-Bräute 2013 |
|
1 2 3 4 5 .. 12 .. 18
|
|
|
05.05.12 20:20
haerzli86
|
Re: Juli-Bräute 2013
Hey
so luschtig, mir händ die gliich komination was trauzüge betrifft! ich mini schwoscht und min schatz het sin bescht kolleg gnah! :D
vo wellere region chunnsch du bzw ihr denne?
i chume us de region SO/AG und hürate au i dere region.
baschtle dir d'chärtli säuber oder löhnd ihr si drucke? wie mached ihr das bezüglich datum reserviere? gits e save-the-date-charte?
liebs grüessli
<3 20.07.2013 <3
|
|
|
|
06.05.12 23:44
zibesanicht registriert
|
hallo zusammen
eigentlich war ich ja ne juni braut... wir haben uns aber heute geeingit am 13.7.2013 zu heiraten =)
daher bin ich eine von euch =)
|
|
|
|
09.05.12 00:57
haerzli86
|
Hallo zäme
Schön dasmer langsam chli es grössers grüppli sind :) sell nume nachli wachse!
Mir händ jetzt hüt üsi designs für alli hochziitsdrucksache besproche und entschide... isch also e zangegeburt gsi... sind aber jetzt beidi total glücklich mit de entscheidig und jetzt müend mir das nume na 100-fach usführe...
S'ort zum fiire und ässe hämmer au scho organisiert.... bi üs manglets na am standesamt und ade chile inkl pfarrer bzw redner... mir müend ebe luege dass alles franz/dütsch isch, das machts nid würkli eifacher.... hätte zwar e pfarrer im aug, aber 1600.- defür isch grad echli viel... oder? was meined ihr?
händer scho es chleid gfunde oder zmindescht en idee?
liebs grüessli a üch aui! haerzli86
<3 20.07.2013 <3
|
|
|
|
|
|
09.05.12 14:27
haerzli86
|
@bergeri: ou sooo cool! wett au na gschwind uf ny gah zum echli gnüüse und shoppe... wär auso sofort defür z'ha! bi grad es bitz niidisch ;)
i tue ebe na gern baschtle und somit bini na lang mit voller freud dra. min schatz wett u gern mithälfe, aber erschtens het er fascht kei ziit und zwöitens bini ganz ehrlich wärde mini eifach es bitzeli schöner...
@std: mir wärde üsi au ca 1 jahr vorher verschicke, aber ebe macheds au nume will s'datum zmittst ide summerferie liit und will gwüssni na vo wiiter her areised...
@kleid: i ha mis in china bstellt für id chile (150$) und das fürs zivile wird allwäg e churzfrischtigi und spontani sach!
@redner/pfarrer: ja denn müend mir üs wohl oder übel die 1600.- leischte... mal luege wasi nachem probegspräch mit ihm finde... also die 1600.- wäred denne inkl vorbereitig, diversi gspröch und afahrt und sonschtige unchoschte... also nid nume grad für die einti stund ide chile...
@menü: was händer dete so für idee?
@gaschtgschänk: machet ihr das?
liebs grüessli & bis baud
<3 20.07.2013 <3
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 12 .. 18
|