| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli-Bräute 2013
 1 2 3 4 5 6 .. 12 .. 18
09.05.12 14:45
Sterndli04 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallöchen zäme

@haerzli: Hesch denn Bildli vo dim Chleid? Mega gwundrig
Mir hend es Grillbuffet mit vellne verschidene Fleisorte, Salatbuffet und no witere Bilage.. mhh.. freu mi jetzt scho

So es sepziells Gastgschänk machemer ned. Aber mir machet es grosses candybuffet und wells schuscht scho rächt vell zum Mampfe gibt, wird das allweg öpis sii, wo d Gest de au mit hei nähmet

09.05.12 14:46
Sterndli04 

Re: Juli-Bräute 2013

zibesa:
hallo zusammen

eigentlich war ich ja ne juni braut... wir haben uns aber heute geeingit am 13.7.2013 zu heiraten =)

daher bin ich eine von euch =)


Super Datum, isch sglichige wie bi eus De chömer eus demfall uf de gliich Tag freue

09.05.12 15:06
haerzli86 

Re: Juli-Bräute 2013

@sterndli04: ja ii ha es bildli...
i hätt nie in rot/wiis welle hürate, aber mi schatz wetts umbedingt, also erfülli ihm de wunsch! :D

mmhhh.. grillade! so toll! bechume grad hunger... ;) tolli idee!

ja das mitem candybuffet hani mir au scho überleit aber bi mir nid eso sicher wie das achunnt... und wases denne priislech usmacht isch au na sone sach...

@datum: wieso händ ihr genau üches datum als hochziitsdatum gwählt?


<3 20.07.2013 <3

Datei-Anhänge
l9HHIibssliW8Cr.jpg l9HHIibssliW8Cr.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 54 kB

09.05.12 15:12
Sterndli04 

Re: Juli-Bräute 2013

Oh wow. Sehr edel, gefällt mir gut Hat es denn dein GG schon gesehen, oder nur die farbe ausgewählt ?

Also, da ich weiss, das sowohl unsere Kollegen als auch unsere Familie extrem gerne Süsses mag, wird das bei uns gut ankommen

Also, wir haben einfach gesagt, wir wollen im 2013 heiraten und das im Juli. Dann haben wir beide gleichzeitig gesagt, dann nehmen wir denn 13.07.13. Wie wars bei dir??

09.05.12 17:17
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

@ bergeri: ich wollte diese eigentlich auch es im Spätsommer verteilen aaaaber mein Schatz (jawohl ER) wollte unbedingt sobld unsere TZ eine STD Karte erhalten haben anfangen zu verteilen. Und da ich parktisch alles bestimme und Festlege (er lässt mir da seeeehr grosszügig freie Hand) wollte ich ihm diesen Wunsch erfüllen

@ Menu: na keiiin Plan, das werdet mer erst imene Jahr ahluege...

@ Gaschgschänkli: mir machet das obwohl ich au sehr gern na es Candy Buffet wot mache ( ich lieb Süesses). Naja, chönnt ja oisi Gest ächli verwöhne, händ sicherlich au nüd dägege

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

09.05.12 17:46
haerzli86 

Re: Juli-Bräute 2013

@sterndli04: nume d'farbe bestumme! bi da total altmodisch, er döfmi vorher nid gseh! :)

das mitem hochziitsdatum het mitem 20gi z'tue... mir sind amene 20. zäme cho und de hämmer gfunde das wer na toll au amene 20. z'hürate und denne hämmer e summersamschti gsuecht im 13,14 oder 15 wo de 20. isch und somit isches denne üses datum worde

@LucyLu: gäscht verwöhne isch immer guet und au wichtig! selled sich 100% wohl und wichtig fühle

<3 20.07.2013 <3

09.05.12 17:56
Sterndli04 

Re: Juli-Bräute 2013

@LucyLu: Was machet ihr denn für Gschänkli wenni döf frage

Ja, mer hend scho s ganze WWW dursuecht und ergendwie esch nüt grad 100% perfekt gsi, drum hemmer eifach nüt gfunde, wo eus wür pässle.. Aber ev. gibts denn am Schluss glich welli, wenn mer was fîndet

09.05.12 18:49
haerzli86 

Re: Juli-Bräute 2013

@gaschtgschänkli: also mir findet das au uu schwierig! üs isch de d'idee cho e eigeti salzmischi z'mache und die i reagänzgläsli vo graviert sind abfülle... sind üs aber nanig ganz sicher...


<3 20.07.2013 <3

10.05.12 07:41
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

@Lucy-Lu: Das ist ja mal cool, der Mann will es!

@Herzli: I han au immer wella das min GG nid vor dr Kapella gseht. jetz machens miar aber so dass er mi nochem alegga bi mina eltera abholt und miar denn zemma ans fotoshooting fahren. nocher fahren miar zur Kapella und döt will i aber dass mi no niamert gseht und alli lüt dina sin wenn miar chömen nocher goht min GG ina und denn füahrt min Papa mi ina.

Do miar nur 1h - 1.5h Apero machen wärs sus eifach viel z'stressig zum denn au no fötala. drum machen miar das jetz vorher. und i find dr gedanka ganz schön, dass er mi bi mina eltera abholt

@Gastgschenkli: I han immer dia bedruckta M&M's wella. denn hani dia am GG uf Wiananchta macha loh und si sin alli total verschwumma. jetz gfallens ihm natürlich nid, und miar irgendwia au nümma so richtig. Jetz het miar aber a Brut im Forum a guata Tip geh wo au zu üserer Summerhochzit passt: Grill-Gwürzmischig und drzua dr passend Spruch: Liebe ist... die richtige Würzmichung, oder: Liebe geht durch den Magen, miar wüssen nonid wella, hen jo no zit. miar tüan jetz uf jedafall das Gwürz in Säckli und denn in dia Schatzkistli





****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

28.05.12 08:30
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hoi liebi Juli-Brütlis

Bin wieder zrug vo de Ferie, leider scho wieder verbi. Aber isch schön gsi.

@ Sterndli04: mir werdet die bedruckte M&M's lah mache, min Schatz isch so begeisteret vo dene und ich finds au super. "d'Verpackig" und Deko hämer bereits die Heime, leider chamer die M&M's nanig bstelle, die wäret bis denn sicherlich nüme guet

@ bergerei: die Idee mit de Würzmischige findi au na cool, passt halt total zum Summer.

@ herzli86: dini Idee tönt au supi.

Gits irgendwelchi News vo Oi? Bi mir eigentlich nume das mer jetzt all Wichtige Sache definitiv händ:
- Location für Trauuig / Apero / Fest
- Musig Trauuig / DJ für de Abig
- Rednerin
- Fotograf
- Überraschigs-Schifffahrt
- HZ-Turte-Macherin (Cupcakes)
- STD-Chartene
- Ihladigschartene-Material zum bastle
- Standesamt wird Endi Juni reserviert

Jaa das wärs so, fürd Deko hämer au scho s'eint oder andere kauft und ebä fürd Gastgschänkli.

Jetzt mümer eigentlich nüd meh mache usert Idee sammle für die "chline" Sache

Sodeli, gange jetzt mal es Ründeli go jogge. Gnüsset de Freii Tag.

Grüessli, LucyLu

ps. sorry für de langi Text...

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

 1 2 3 4 5 6 .. 12 .. 18
Wohnsitzbestättigung   eigentlich   zusammen   reserviert   Zeremonie   Ihladigschartene-Material   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Schwangerschaftspläne   Ehevorbereitigsverfahre   Standesamt   bereits   Hochzeitsvorbereitungen   Juli-Bräute   heiraten   schwangerschaftplänen   Überraschigs-Schifffahrt   Location   Ziviltrauung   bergeri   Grüessli