| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli-Bräute 2013
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 13 .. 18
29.05.12 20:16
haerzli86 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo zäme!

So, chume äntli au wieder dezue z'schriibe. Ha grad wieder früch agfange schaffe und mi chli haltet mi au schön uf trab...

Wie gahts üch aune? Im alltagsstress?

@lucylu: wo bisch ide ferie gsi?

bi üs sind scho folgende sache erlediget:
Chile - reserviert, mir hürate dete woni ufgwachse bi
Party/Essenslocation - au reserviert, Säli Schlössli in Olten
Apero - findet bi üs nach de Chile bi mine Eltere in Restaurant statt
StD-Karte - Fertig baschtlet und parat zum verschicke
Iiladigscharte - alli Einzelteili parat zum druflosbaschtle
Tischchärtli & Namensschildli - alli Einzelteili parat zum druflosbaschtle
Gaschtgschänkli - Gläsli bstellt & Rezäpz usdüftlet
Musig - Pianistin für d'Chile isch au scho organisiert
Hochziitsreis - buechet
Hochziitschleid - unterwägs vo Asie


De schwirigschti Punkt bi üs isch und bliibt de Pfarrer.... Muess franz/dütsch si und sett öppis nid alltäglichs si... luschtig abwächsligsriich etc... findet eifach nid s'richtige, het öpper e tipp?

Und jetzt gahts denne a all die chliinigkeite wo au scho d'lucylu agsproche het... isch ebe de doch gschwind ume sones jahr...

löhnd doch öppis vo üch ghöre!

grüessli a üch aui


<3 20.07.2013 <3

08.07.12 01:05
FleenM 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo ihr Lieben

Ich habe gerade beim Durchstöbern des Forums diesen Thread entdeckt und würde mich euch gerne anschliessen! :D

Ich bin eine frischverlobte, die am 29.6.12 in unseren Ferien in Spanien einen wunderschönen Antrag am Strand erhalten hat. Wir sind jetzt noch aus dem
Häuschen!

Leider sind wir dementsprechend noch nicht sehr weit bezüglich Hochzeitsvorbereitungen..
Wir haben eine Location im Auge, sind und aber noch nicbt sicher, ob es die sein soll. Dafür brauchts Besuche :))

Unser Wunschdatum ist der 13.07.13, weil das meine Lieblingszahlen sind und uns immer durch unser Leben begleiten! In diesem Jahr wären wir sieben Jahre zusammen.. Das passt :D

Nun heissts Kirchen abklappern und dann wohl bald mal Dokumente vom StA anfordern.

P.S ich habe noch ne kleine Frage. Für was sind "Safe-the-Date- Karten? Sind das die normalen Einladungskarten?

Ganz Liebe Grüsse
Eine Neu-braut :D

Fränzi

08.07.12 08:04
memphiswalker 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo Fränzi

Nein Save-the-date karten sendet man im voraus, sobald man das Datum weiss damit sich die Gäste das datum schon mal eintragen können aber weitere Infos wie, zeitlicher Ablauf, location etc. folgenden dann zu einem späteren zeitpunkt (muss ja zuerst noch geplant werden). Wir haben keine Save the date karten verschickt, da wir frühzeitig bereits die eigentlichen Einladungskarten verschicken konnten - da wir die details schon wussten.

Datum 13.7.13 ist natürlich ein hammer datum - unbedingt frühzeitig alles organisieren, da pfarrer, musiker, etc. an solchen Daten immer schon sehr beschäftigt sind.

Brauchst du sonst noch tipps?

08.07.12 08:52
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo FleenM

Herzlich Willkomme bi euis i de Rundi und natürlich alles gueti zur Verlobig.

Dini Frag bezüglich Save the Date häsch ja scho vo de memphiswalker becho. Mir sind momentan au STD Chartene am verteile will mer erstens i de Summerferie und zweitens am Züri Fest hüratet drum hämer gfunde machemer die und ich finds na ä schöni Idee. Händ bis jetzt all Freud kah wo so ä Charte übercho händ :-)

Bezüglich Location, Chile und so grösseri Sache, ich würde scho langsam ahfange ussueche. es isch wiürlich krass aber zum Teil sind so beliebti Locations fürs 2013 usbuecht. Vorallem hält so i de Summer Mönet gits nid so viel Samstige zum Hürate. Also ich has gmerkt au bim DJ und em Fotograf, zwei woni ahfangs Jahr ahgfraget han sind a mim Datum scho buechet gsi, bin also scho ächli verschrocke :-/

Aber ich find die Vorberietigs Ziit meeeega cool, tue uuuh gern im Internet nach Idee surfe und schneugge :-)

Hütmachi mich mal ad Hompage, s'Wetter isch ja wieder übelst :-(

Grüessli
lucyLu

08.07.12 09:28
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo juli-brüt

@fleeM: miar werden au save the date charta schicka do miar am 26. Juli 13 hüroten und das jo a sehr beliabti feria wucha isch. Dia werden miar aber erst im okt/nov vu dem johr verschicka.

@ all: wia gsehts bi eu us mir planig? Sinder schu viel witer?

Also miar hen folgendes:

- outfit: gg und i dahei bereit
- ring: dahei
- schmuck& unterwösch dahei
- krüzfahrt: definitiv buacht
- standesamt provisorisch reserviart
- schloss fix reserviart
- fotograf: fix reserviart
-musik: fix reserviart
- TZ und tätschmeister: fix
- STD karta bereit zum schicka
- iladigskarta: inwendig no gstalta


So dass isches ca.

Was miar no absolut kei ahnig hen isch was miar für gastgschenk wenn macha. Miar hen zerst überleit obmr a gwürzmischig söllen macha und denn druf schriba: liebe ist.....die richtige würzmischung. Oder hen iar a idee was zu summer sus no passt? Gwürz wür eba zum brötla im summer passa. Und miar machen no a candy bar

08.07.12 10:30
memphiswalker 
Re: Juli-Bräute 2013

Also das mit früeh afa details plane chani halt echt au nur understriche gad a so spezielle date. han en kollegin wo amel au a hochzitte ide chile singt und die hät geschter (7.7.2012) 5 mal chönne go singe wills es "speziels" datum gsi isch.

wäge gaschtgschänk findi imfall en lässigi idee wäge de gwürz - chan sicher jede bruche und mitem sprüchli findis au genial!

08.07.12 10:43
bergeri 

Re: Juli-Bräute 2013

@memphiswalker: danka, hesch du a rezept für so mischiga?

@all: was halten iar drvo wenn miar a "gwundernasalista" machen vu da juli brüt 2013? Denn hemmer abiz a übersicht vu üs. I würs au macha wenn iar au wenn.

08.07.12 10:57
Sterndli04 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallöchen zäme

Fränzi herzlich willkomme Hesch es super Datum usgsuecht Zibesa hüratet au denn, simmer scho dritte
Ich würd au rechtzitig afange. Mir hend ja scho im September letscht Jahr agfange und ich finde das super.. Hesch ken Stress, bechunsch eigentlich kei Absage und und und.. Chasch di lenger druuf freue
Und en Musiker het eus sogar abgseit, obwohl mer meh wienes Jahr vorher gfragt hend
Es gibt denn no En Bräute 2013 Treat. Chasch ja dete au no inecho, det simmer im Moment no flissiger mit schribe

@Bergeri: Ich finde dini Idee mit de Gwürz würklich guet, ich liebe emel Gwürz und würd mich sehr drüber freue
Ja, mer hend ja au s Candy buffet und düend ja als Namenstäfeli so chlini wissi Eimerli neh, wo mer düend ferziere und ebe de Name druuf und allweg no es Foti vo jedem Gast.. Und am Afang, wenn mer e "Red" haltet, aso danke säge, dass all cho sind und so, isch dete no es Bier oder en Schämpis dinne, dass mer mit dem grad chan astosse

08.07.12 12:04
anduena 
Re: Juli-Bräute 2013

Hoi zeme!!! Ich bin neu hie im Forum und han die Site gfunde will ich und min Schatz jetzt au voll ide vorbereitige sind und no sehr sehr dankbar sind für möglichi Tips Tricks etc.

Mer hüratet am 6.7. und chönds jetzt scho fascht nümm erwarte. Da mir no ide start phase vode organisation sind zelli jetzt mal uf was eus no alles fählt und nid wasmer scho hend

- Iladigschärtli
- Gäschtgschänk
- Bluemegsteck / Idee
- Esse usläse
- Sängerin für ide chile (isch es must have für eus)
- Musig für am Abig
- Hochzitstanz lied

äääh und glaub no tuusig anderi sache wo fähled. Wo fahdmer denn da am beschte ah?!!

08.07.12 14:12
LucyLu 
Re: Juli-Bräute 2013

Hallo anduend

Herzlich Willkomme bi ois i de Rundi. Mir hüratet am gliche Tag, d.h. mir chönt bis am Schluss Zäme fiebere, jetzt simer scho z'dritte wo a dem Datum hüratet

Ich find die zwei wichtigste Pünkt wo ihr bald öper sötet sueche wär d'Sängerin fürd Chile und Musig für de Abig. Denn chömet d'Iladigschartene und de Rest sind Chlinigkeite wo i minere Auge nanig pressieret und wo ihr euch au na Ziit chönnt lah und Idee sammle, händ ja zum Glück gnueg Ziit. Find eifach die Grosse Sache guet wenn mer die scho Chan Ussueche und reserviere. S'Esse z.B find ich na z'früeh, bi oisere Location gits z.B im Herbst neui Menü Vorschläg und das chan sehr guet na bis churz vorher warte.

Hoffe ha Dir ächli chönne Helfe.

Grüessli

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 13 .. 18
Überraschigs-Schifffahrt   Grüessli   schwangerschaftplänen   Ihladigschartene-Material   Hochzeitsvorbereitungen   zusammen   heiraten   Wohnsitzbestättigung   Schwangerschaftspläne   Location   After-Wedding-Gruppe-Shooting   reserviert   Ehevorbereitigsverfahre   bergeri   eigentlich   Zeremonie   Standesamt   bereits   Ziviltrauung   Juli-Bräute