| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juli-Bräute 2013
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 18
10.07.12 17:16
saerli 

Re: Juli-Bräute 2013

Hallo FeenM

Glückwunsch, das ist eine wunderschöne Location
Bist du den von der Region?

Wir heiraten im September auf dem Schloss Wildegg

Bei uns spielt das Wetter keine Rolle, wir müssen sowieso leider drinnen heiraten. Die HZ ist an einem Samstag und am Sonntag darauf wird ein Markt sein. Also stehen im Schlosshof überall leere Marktstände herum, welche wir wenigstens für den Apéro nutzen können :)
Unsere Trauung wird im Dachstock der Schloss-Schüür sein. Dort hat mein Bruder schon geheiratet und es ist ein wunderschöner, einfacher Raum :)

10.07.12 19:03
Sterndli04 

Hallöchen zäme

Da no mini Date

Datum 13.07.13, AG, 1988

@Herzli: Wow, sehr schöni Safe the Date chartene. Ja, mir düend au alles sälber bastle, dass ales zäme passt Nur d Safe the Date hemmer drucke lah, aber aû i eusne Farbe, hoffe sie chömed glii...

En schöne Abig wünsch ich eu

10.07.12 21:03
haerzli86 

bergeri: na e guete räscht vom namittag/abig gha? guet heicho?

sterndli04: tolls datum! :) und tolle kanton! (ursprünglich vo dete)
danke fürs komplimänt! tue de süscht na föteli vode menücharte und de normale iiladigscharte ine, de chasch dete au na dini bewärtig abgäh! ;)

wünsche au allne e tolle abig!

10.07.12 22:29
FleenM 

bergeri:

Wow, isch aber super, hey! So ischs doch genial, denn isch mir prima vorbereitet. Het halt scho viel Vorteil, wenn mer gnueg früeh afangt. Und s'organiiere macht soo Spass! I mue luege, dassi minere TZ au no was übrig loh hihi

saerli:

Oh klar, dann haben wir ja wieder Markt :D Ja, wir wohnen hier
Wow, das wird sicher super!
Heiratet ihr dort auch"nur" zivil oder feiert ihr dort auch gleich nach der kirchlichen?
Kommst du auch aus der Nähe oder wieso hast du dich fürs Schloss Wildegg entschieden?

Liebi Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 10.07.12 22:29

11.07.12 08:07
bergeri 

@haerzli: I han no a schöna Obet kha danka, du au?

@FleenM: jo das stimmt, as het würkli viel vorteil.

11.07.12 08:19
haerzli86 

bergeri: ja danke, chami nid beklage!

mir händ geschter erfahre dases a üsem datum uf üsem standesamt kei platz meh het... :( wüssed nid wasmer jetzt selled mache... es anders standesamt sueche (aber sone schöni location wird schwer zum finde) oder es anders datum näh?.... was würde dir mache?

11.07.12 08:23
bergeri 

@haerzli: nei das isch blöd *i-druck-di* isch eu z'Datum wichtig? Wenn nid würi as anders neh. üs spielt z.b. z'datum kei rolla, für üs isch wichtiger, dass miar a schöni Location hen wo üs gfallt.

11.07.12 08:33
haerzli86 

bergeri: üs isch eifach uuuu wichtig das mir am 20.07.13 kirchlich hürated, de räscht spielt nid sone rolle! händ üs überleit öb mir grad selled a üsem jahrestag na das jahr zivil hürate... wär aber ganzi 8mt vorher... wüsseds nid so rächt...

11.07.12 08:36
bergeri 

Haerzli: und wenn iar zivil würen no das johr und nur im chlina rahma? eltera und TZ? und nögscht johr eifach z'grossa kirchlicha Fest? kenna viel wo das so machen, kirchlich erst spöter..

11.07.12 08:40
haerzli86 

bergeri: genau so würdes mir mache! mini familie, sini familie und TZ, denne na ga ässe gah und guet isch... aber bi so hin und her grisse öb das würkli isch wasmer wänd und was zu üs passt... oder öbmer selled en anderi location sueche und am 19.07.13 selled s'zivile mache wie planet... 20.11. wär üse jahrestag, denne isches ebe scho chli chalt... ;)

1 .. 7 8 9 10 11 .. 18
Juli-Bräute   bergeri   schwangerschaftplänen   Zeremonie   Standesamt   heiraten   Ihladigschartene-Material   Ziviltrauung   Wohnsitzbestättigung   Überraschigs-Schifffahrt   Hochzeitsvorbereitungen   Schwangerschaftspläne   bereits   Location   reserviert   eigentlich   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Ehevorbereitigsverfahre   zusammen   Grüessli