| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 24 .. 35
10.01.14 10:14
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

@Pfingstrose: Ich han es Bild vom Chleid gfunde Also es isch das Chleid aber ned in Hellblau, sondern in Fuchsia (also so en Art wiirot) d Farb passt perfekt zu minere Schwöster.

Weg em Lied, mir wüssed au noni gnau welles, aber lueg doch mal da im Forum chli ume. Han u vil gueti Idee gfunde

@Angy: Wow, scho Coiffeur und Blueme. Ich han denkt, das machi den so im März, oder isch das den scho z spat?

@Pricana: Genau, d Modissa het emel letscht Jahr en Stand gha ade Mess. Det hends au grad es paar Chleidli debi gha und d Verkäuferinne hend au Chleider vo ihne agha. (Eini het sogar das agha, woni den nachher für s Zivile gha han) Ich schick der d Date vom Fotograf grad per PN.

Weg em Bruttreff, das hani mal gseh gha im Forum, aber ich han mich den ned so defür ghalte z cho, da ich ja usserd i dem Thread ned so aktiv bin.

Datei-Anhänge
KleidTZ.jpg KleidTZ.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 78 kB

10.01.14 10:37
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

WOW Broncos das Chleid isch ja mega schön!

Chasch dänk o cho a z Brutträffe, chunnt ämu nid druf a wie aktiv mer i weläm Thread isch.

10.01.14 11:18
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos : wow das chleid isch mega schön, u i fuchsia steuemers auso o ganz schön vor!

Wäg de blueme dänki das längt guet, i bi spontan i mi blueme lade.i ha mau wöue luege wases so git, i ha wissi callas wöue.si hetmer när 3 volli ordnere gä mit bilder u fotis, was si scho aus hei gmacht für hochzite.bi grad erschlage gsi vo so viu
aber si isch henne nät gsi u au mini idee aglost.hä drum dänkt si säg de " chömet im früehlig wider"

U bir coiffeuse, dert geit mis mami geng isch e bekannti woni früecher mitere id schuel bi u si wet mir gärn frisur stecke, ha henne fröid gha ha si sicher über 10 jahr nüme gse.
U si het gärn mau wöue miner haar gse, so dicki u lengi u wasmer so vorstelle u ihrer idee.si het gmeint söu doch luege fürne echti blueme id haar aus plastik, si heig das scho viu gmacht.u drum hani när grad is blueme gschäft müesse
bi allgemein chli früeh dranne, über osterziit wird nid so zit ume si.

Claudilein danke füre date, wär schön gsi mau gsichter drzue gse,aber i muess den ganz sicher schaffe, will ig am sa druf ha frei gno :o(

10.01.14 11:30
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

Ihhhh, i ha ou chli Panik weni dänke wi lang oder äbä nid dases no geit... V.a. jetz chömä de all die "chliine" Sache wo me so viel cha vergässe...

Aber fröie mi glich mega druf...

Es dörfe sicher alli as Brutträffe cho, egal i welem Thread das me schribt! Geit ja eifach drum sich mal in "ächt" ds gseh und chli plöiderlä...

@broncos: Ds chleid isch würklech meeeega schön! Hammer!

13.01.14 15:40
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Gugus!

Hoffe ihr händ alli es schöns Wuchenend gha. Mis isch ganz okay gsi. Han viel glässe... Kenneder das Buech ein ganzes halbes Jahr? Han am Schluss nurno müsse brüälle. Es isch extrem guet gschriebe findi. Es laht eim garnüme ufhöre läse... Also fallers nonig gläse händ - MACHEDS! :) Hihi!

Suscht hämmer jetzt ändlich eusi Iladige bstellt. Inere Wuche sötteds da sie und den werdeds verschickt. Jupi!

Langsam hani chli Bammel wie d Malinchen, dass eus die chline Sache durs Netzt gönd. Was mussi no alles mache... Wichtig isch also sicher no Ring, Azug, mini Schueh... Den nurno Schnickschnacks... Aber was alles... Haha!

LG und e gueti Wuche!

13.01.14 16:26
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos: wow was füres chleid, hammer!ga öpe au in modissa mit de sisters 😄 isch es tür det?

Pfingstrose; säg nüt..schnickschnak aber gnau dä isch es ja .so vill isch chasch aber glich no u vill :) turte hani ja erst is aig gfasst, det musch glich nomal verbi, probiere, bstelle..caterer meldet sich die wuchä fürs menu, GG s azug chunt eh erst churz devor wil er ja am abne isch. (Machts de guet mit esse und jede tag üebige u herzig).
Jetzt die deko sache langsam zämeträge, bstelle, chaufe...ring hämmer ja die "alte". Musig und fotograf isch bim GG.

Cool weg de iladige! Musch dä zeige
bi au am iladige bstelle. Bruched no e sonderafertigung wil de text uf zazzle "wedding celebration" als einzig nöd ändere. Hoffe chas die wuche endgültig bstelle.

Me: bi chrank de mischt. S töchterli isch au sitem samschtig mit 40 grad. Und morn hani d autoprüfig. Toll

13.01.14 16:56
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

@Claudilein/Malinchen: Ach ihr sind so lieb weg em Bruttreff... Muess aber no luege, ev. muesi den schaffe

@angy: da bini ja wieder biz beruhigt... E Kollegin vo mir het es Bluemegschäft und ich han ihre scho mal gseit, dasi denn uf sie zuechume, also isch sie scho vorgwarnt :)

@littlefoot: Also im Verglich zu andere Läde findi s ned so tür. Det woni s Chleid mit minere Schwöster kauft han isch au no grad Usverchauf gsi, so isch s Chleid es richtigs Schnäppli gsi
Gueti Besserig üch zwei! Und viel Erfolg bide Autoprüefig!

Me: Han grad ide Sendigsverfolgig gseh, dass üsi Iladigscharte bim Zoll dure sind, sötted also glii da si, bin scho uu gspannt. Suscht lauft im Moment grad ned würklich viel i Sache Hochzyt...

13.01.14 17:13
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

huhu zäme

chum irgend wie ned so noche mit schribe um im 14ner goz so schnäu bi zwar chli am mitläse...

@broncos wow gset hammer us das chleid :)


@schnigg schnagg :) au die chline sache macht mi fasch wahnsinig ;) irgend wie gfautmer viu zügs aber de bi weti gar ned e überladnige tisch u dases de so usgset wie i mir das vorsteue muesi de usprobiere... aber die chline sächeli hei immer so e wahnsins pris :)

mer si grad a de iladige verschike sprich die verschidnige texte usdrucke... gg sis wärch d adrässe si aui gschribe ;)
morn goni nach konstanz u hoffe fingi dörte no chli deco ....
irgend wie hanis gfüeu es gäng no es zitli u de glich bis aues steit bruchts de doch no chli zit oder heit dir scho aues planet??

18.01.14 22:51
Giara

nicht registriert

Re: Juni Bräute 2014

Hoi zämmä

Ich wür mich au gern no bi üch aschlüssä

Mir fiiret am 21.06. üssers Hochzit z'Näfels im Glarnerland. Ufs Standesamt gömer bi üs z'Regensdorf am 13.06.
Organisiert hämer schu dä Pfarrer, dä Freulerpalast fürä Apero, z'Restaurant und Hotel, Fotografin, Band, Tanzkurs buächt,Iladige sind verschickt, d'Homepage staht und am Mittwuch hani mis Kleid gfundä
Bin mit minerä Truuzügin bidä Priska Kuchling vo brautfashion.ch gsi, und sie isch eifach super!

Was mer nunig hend sind d'Ring, dä Apero, Tuurtä, Bluämä, z'Auto, Deko und so witer...
Ich möcht gern Magnetischi Namensschilder für diä gladnä Gäst machä, ha aber no ke würkli guäti Idee cha.... Wiä machets ihr?

No zu üs:

Ich bin 27gi, er 28gi

Zämmä simer sitem 22.02.2006
Verlobt sitem 22.02.2013. er hät dä Atrag in NY inerä Kutschä im Central Park gmacht

Liäbs Grüässli und guät Nacht

19.01.14 09:38
Kerstin88 
Re: Juni Bräute 2014

Hallo zäme....

Ich schlüsse mich au grad no bi eui ah

Mir hüratet am 14.6.14 ide Kirche Dällikon ZH, gönd für de Apero id Au in Dällikon und fahred nachher mit de Hochziitsgäst in Bäre uf Langethal und verbringed det euises Fäst

Zivil hürated mir bereits am 14.5.14 ufem Standesamt in Zofingen. Fürs ässe gönd mir is Bürgisweyerbad in Madiswil.

Id Flitterwuche flüged mir am 6.7.14 ab

Nochli nöcheri Ahgabe zu euis:

Ich wird 26gi und min Schatz wird 29gi.
Verlobt simmer sitem 8.10.2012.. Da hani en mega romantische Hüratsahtrag bi euis diheime ide Wohnig becho!
Es paar simmer siit em 8.1.2006

Würd mi mega freue bi eui däfe wiitermitzläse

Lg. Kerstin

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 201 kB

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 24 .. 35
spitze-ring-bearer-kissen-box   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   Pfingstrose   hochzyt   würklich   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   gspannt   standesamt   broncos   malinchen   Claudilein   Littlefoot   iladige   Iladigscharte   irgendwie   Homepage   Location   tischkarten-geschenke-cookies   gwundernasenliste-braeute-2014-12   richtig