| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 24 .. 35
19.01.14 10:05
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Me: mir hei its dr standesamt termin def. chöne bueche am 30.5,isch dummerwis am friti nach Auffahrt,aber üsi TZ si bau dr ganz mai uf reise u im juni isch scho nüme frei gsi wo üs passt het.
nächst wuche weimer chärtli verschicke,dass heisst hüt adresse schribe

üsi TZ si grad mini iidee für names astecker am ze, hei säuber es gschäft u er tuet mit metall u leaser technick öppis mache u ha its dr erscht entwurf becho.i wet drum mit magnet schaffe,macht chleider chli weniger kabutt.
Its chöme aui di chline sache u ha anscht öppis zvergässe

Broncos : schön hesch e kollegin miteme bluemegschäft! Isch grad viu persönlecher so.

Giara u Kerstin87 welcom dir sit ja scho rächt wiit!

19.01.14 11:02
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

guete morge liebi brütlis

uii so schön no meh nöii gsichter ;)

@giara :) mir hei s gliche datum
mit magnet müestisch ou grad gägestückli mache de got das scho aber bim letschde hochzit heisi äbe ou ned bi aune gha aber die idiau lösig giz ned mir hei wobble springferen gno si chläbe ou uf side u hinger löi keni rückstäng u da üsi namenschärtli schmätterlinge si passt das no grad ;)

@ kerstin schön siter ou am plane bisch de du oder är vo de nöich vo langetä?? ( bi ir nöchi ufgwachse)
im bürgisweyer simer ou gsi go luege wägem ässe aber mir hei gloubs grad ned so guet troffe abschon mir äxtra e termin abgmacht hei heisi ned zit gha für üs u de wurm im ässe isch de ou ned de börner gsi u irgend wie hetz üs de ned überzügt emu ned dinne :)

@me si grad am chrärtli ferig mache so das die uf reise chöi u schüsch simer zimli partat fähle düe üs no d ringe aber wo weimer de ad hochzitmäss uf bärn....

19.01.14 11:48
Kerstin88 
Re: Juni Bräute 2014

Hallo Munggi87..

Ohh neiii... We so öppis isch de löschts eim grad ab! Ich cha mich überhaupt nid beklage... Hend sich würkli ziit gno und au mit mir glueged weg de portione grösse! Wo gönder de jetzte here?

Ja mi schatz. Er isch in Roggu ufgwachse! Vo wo bisch de du?

Lg. Kerstin

19.01.14 12:03
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

@kerstin mir göi itze uf neudorf is füür u flamme

ui de heisis aber würkli äuä e angere tag gha;)

bi in oberönz ufgwachse u wohne itze in härklinge u göi uf s schloss länzburg standesamtlich go hürote.

19.01.14 20:11
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Herzlich Willkomme - Giara und Kerstin!

Me: Mir hend eusi Turte Degu gha. Es isch so e netti Frau gsi. Mega ufgstellt und sympathisch. Ach und die 5 Sorte wo mir probiert hend en TRAUM. Mir hend alles chöne ussieche wie mehr welle hend. Ich bin scho mega uf Schoggi igstellt gsi und am Schluss simmer mit Zitrone usegloffe. Es isch mega guet gsi. Sie wird 3 Stöckig sie in mmeeeega schwachem Mint nur so en Schimmer und Peach farbigi Rose ha. Und alles so ruffels uf de Siite. Dun den bi Glegeheit no es Bild poste. Platzhalter hemmer au grad bestumme. Werdemer vo ihre so Guetzli mit de Näme druf ha.

Schöne Sunntig Abig no.

19.01.14 20:54
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Oh wow pfingstrose das tönt ja super! Wo löht dr se lah mache? Muesch de unbedingt es foti poste

20.01.14 09:12
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Wow, da lauft ja wider richtig was - herzlich willkomme Giara und Kerstin

@Chiara: Wo genau hürateder standesamtlich? Det bi dem Guet am Chatzesee? Das hemer ebe au mal agluegt gha, wil mir in Seebach wohned und ich in Regensdorf schaffe...

@Kerstin: Lässig nomal öpper mit 14.06.14 :)

@Pfingstrose: Wow das tönt ja supi mit de Turte. Da chumi grad gluscht über Darf ich frage wie viel ihr für d Turte zahled? Han ebe letscht Wuche au mal biz umeglueged, aber die simmer irgendwie all z tür. Also ich het scho gern en Turte, aber soo wahnsinnig wichtig isch s mer denn au wider ned. Ich han jetzt mal beschlosse mitere Kollegin zäme en Versuech z starte selber eini z mache. Ich verzell üch denn wies usecho isch.

Me: Mir hend am Wuchenend d Charte fertig bastlet. Also mir hend ja so Boardingpass-Iladigscharte und ich han jetzt eifach no sone Umschlag defür bastlet. Jetzt chunt denn de grossi Büez mit Adresse aschriebe. Wobi es isch scho e grosse Büez gsi, all Adresse zämezsueche. Han u vielne Kollege müesse es sms oder uf FB schriebe, willi ihri Adresse ned gha han. Isch üch das glich gange?
Und es biz Off-topic, aber ich han grad so freud und isch ja au min Name: D Denver Broncos sind gester AFC Champion worde und spieled jetzt i 2 Wuche am Super Bowl. Sorry, ich nimm mal a die wenigste vo euch chönd was mit American Football afange, aber ich lieb de Super Bowl und jetzt spielt das Jahr sogar mis Lieblingsteam

20.01.14 09:59
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Claudilein: Mir bstelled sie da. Die wo mir händ isch die i de Mitti ganz rechts. Mit sonere Art "Chrüseli"... :) Aber drüstöckig.
http://www.zuckerbunt.ch/die-köstlichkeiten/hochzeitstorten/2-hochzeitstorten-1/

Und den hämmer no die Platzguetzli fast so wie die aller erste uf de Siite sind.
http://www.zuckerbunt.ch/die-köstlichkeiten/tischkarten-geschenke-cookies/

Broncos: Mir werded für Turte für 70 Stück ca. 1100 CHF zahle. Mir hend aber kei Dessert im Resti sondern no es Chäsbuffet.

Cool isch dis Lieblingsteam debie. Ja Super Bowl känni aber suscht mit de Regle chumi garnöd drus. mini Besti Fründin wohnt ebe in Amerika. Darum chumi so Sache amigs chli mit über. Und d Fotis luegi nachher amigs au ah vo de Promis wo dete gsi sind. Haha!

20.01.14 10:02
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Ah ja die Kenneni o. Die isch mau im Fernseh cho. Das heimer denne o aglueget gha, abr warum o immer nid witers i Betracht zoge. Gseht ja mega schön us!!!

20.01.14 10:05
Giara

nicht registriert

Re: Juni Bräute 2014

Guätä Morgä mitänand

Ich hoffe ihr hend alli ä schös Wuchäend cha

Dankä vielmalä für das liäbä willkommä heissä

- broncos: Mir hüratet im amtliche Truuzimmer in Regensdorf, also im Gmeindshuus. Hat dr z'Guet am Chatzesee gfallä? Wo gasch den jetzt ufs Standesamt?
Mir hüratet ja ei Wuche später kirchlich, sodass mer ja fürs zivilä nüd so bsundrigs bruchet. Vorallem wer das ja au numal 250-300.- tüürer
Wenn in Regensdorf schaffsch, simer üs ja viellicht schumal über de Weg glofä ;-)

Mir hend au ä uuu Arbet cha zum alli Adresä usä z'gfindä. Aber z'aschriebä isch recht liächt gange, will er alli Adressä is Exel igschriebä hat unds mir naher nur nu druckä hend müässä Briäfmarke hämer den au grad drufdruckt, mit mä Foti vo üs. Gseht no schön us :-)

Und es schöns Kleid hesch

- munggi87: Schön öber z'kennä wos glichä Datum hät Summerafang ;-)
Ja muss er das mit dä Namenstäfeli no chli überlege... Für Namenschildli am Tisch hani denkt, wer au öbis mit Schiffer-Stei no schön...

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 24 .. 35
Location   malinchen   Pfingstrose   gspannt   Claudilein   Iladigscharte   Homepage   hochzyt   spitze-ring-bearer-kissen-box   irgendwie   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   richtig   gwundernasenliste-braeute-2014-12   Littlefoot   standesamt   iladige   broncos   tischkarten-geschenke-cookies   würklich