| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 27 .. 35
27.01.14 16:17
qwertzu 

Re: Juni Bräute 2014

Das Wucheend hand mir au no die letschte illadige ipackt.

broncos: Wür gern au dieni Homepage agügzlä.

Falls öbert üsi gshe will, eifach medlde, denn schick ich de Link au via PN.

27.01.14 16:49
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

So, han hoffentlich allne wo gfragt hend e PN gschickt. Und suscht eifach schnell schriebe

@Malinchen: Wow, so cooli Lieder, wird ja e richtig fätzigi Hochzyt so. Findi super. Leider chanis Video grad ned aluege. Mir hend im Gschäft en dütsche Server und det isches blockt. Luegs den am Abig dihei a.
900 isch also würkli en Hammer pris. Mir hend en DJ vo Swissdjs und zahlen 1200. Findi au no grad ok (aber für mich scho ehner ade obere Grenze)

@Munggi: Gaht mer genau glich. Ich muess immer nach irgendere Texpassage woni no im Chopf han google zum de Titel und Interpret usegfinde
Sone cooli Überraschig mit de wedding singer, da wird din GG sicher mega freud ha

Ich han ganz vergesse z schriebe, das mer zum Uszug zum Motto passend love is in the air nehmed

27.01.14 17:15
Sissy 
Re: Juni Bräute 2014

Sali mitenand

Broncos het mer de Tipp geh, do mol iezluege.
Euse Termin esch am 07.06.2014.
Freue mech, met eu mit z fiebere!

27.01.14 17:34
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Sissy! Herzlich willkomme! Hehe Mund zu Mund Propaganda!

Und de anderne wirdi d Iladig hüt Abig schicke... Han schlicht und eifach kei Ziit gha und en katastrophale Tag.

27.01.14 17:37
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos : yiruma wär o super, a das hani o dänkt aber da mir dusse si ischs chli umständlech...u mit cd fingi chli schad.
Merci füre link !!! Gfautmer mega guet!! finge "wie alles begann" aus bilder strecke henne schön!!!! Ev chöntsch ja no dr name vo öire insle druf tue wo dir göt ga flittere, we gest no chli wei ga gwundere wases dert no aus zu schänke git...

sissy welcom

27.01.14 21:46
wolkenlos 
Re: Juni Bräute 2014

Hi broncos und qwertzu, dürfte ich vielleicht eure Homepages anschauen? Danke

29.01.14 16:46
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

@qwertzu: Merci für de Link... Ich gfind d Homepage super, chönt so öppis nie selber mache... S Einzig woni vermisst han isch en "back" button oder die vollständig struktur. Oder vilicht bin au eifach ich unfähig, aber bin zum Teil nur mit em zrugg button vom browser zrugg cho und das findi amigs chlie müehsam (also ich hoff du verstahsch wasi meine, bin amigs ned so guet im mich usdrucke)

@Pfingstrose: Danke viel mal für d Iladig, gseht uu schön us

@angy: Danke fürs Feedback. Das mit de Insle isch würklich en gueti Idee, chömer aber leider ned umsetze wil mer gar noni gnau wüssed uf weli das mer gönd. Mir wüssed ebe au noni wenn gnau. Wil bi üs isch beidne noni ganz klar wies nach de Hochzyt brueflich usgseht und so isch es u schwirig zum Ferie plane.

Me: Ich han grad mega freud. Han hüt am morge d Iladigscharte uf Post bracht und vo dene womer s grad in Briefchaste grüehrt hend, hemer scho es paar ameldige.
Eine vo üsne Nachbar het ned begriffe, öb er Aperogast oder gladne Gast isch und het drum üsem Tätschmeister aglüted und de het sich den grad drum kümmered, het aber z erst gar ned richtig begriffe um was dases gaht. Ich han den u es schlechts gwüsse gha, wil ich ganz vergesse han üse TZ/Tätschmeister z säge, dass mer jetzt d Charte verschickt hend und d Lüt sich ev. bi ihne melde werded. Aber er het den gfunde, sig keis Problem, das ghöri ja zu sim Job und er möchi das gern. Ich bin eifach grad so happy, ab üsne TZ/Tätschmeister, sie nehmed üs so viel sache ab, ich wüsst echt wiemer das alles ohni sie schaffe würed. Mir treffed üs am Zistig wieder zum bespreche

Ah man ich chan mich eifach ned churzfasse, ich denk amigs, ich han gar ned viel z schribe und schwupps isch s lang worde

29.01.14 18:23
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos: maledive loufe ja nid grad dervo ,
mir si scho mau gsi u drum ischmer das no i sinn cho, wiu isch vo insle zu insle verschide was si abiete u verlange.e tipp : tüet de e insle usläse wo dir dr transfer mitem wasser flugzüg heit, isch atem beroubend....
cool mit dim OK
mir sötte o mau wider zäme hocke...

Me: louft grad nid viu, gester si d iladige acho bide gescht u ha geschter abe scho 2 rückmäldige gha!! Ha grad mega freud gha!!
Mini muetter u schwigermuetter mache üs e hochzits zittig i weiss finge viu aut modisch aber ha freud!!!

29.01.14 20:14
qwertzu 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos: Danke, für dein Feedback. Wenn man es mal gelernt hat ist es nicht mehr so schwer, gab aber schon einiges zu tun...

Me: Hüt Nomittag sind mir no es paar Bus für Transport vo de Gladne-Gescht gi aluege und händ jetzt eine buecht...

10.02.14 09:37
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Guguseli!

Es isch wieder mal Mäntig! Aber was sölls... Hoffe ihr händ alli es schöns Wuchenend gha. Was händer Hochziitstechnischs gmacht?

Mir sind am Samstig schön in Zett Meyer und händ eus quer durch alli Ring probiert! Und mir hend en Favorit gfunde. Händ en aber nöd gad welle chaufe. Mir macheds so, dass mir das eus jetzt no überleged und i zwei Wuche nomal verbie gönd wills den Usstellig händ damit mer de no in Gelbgold chönd aluege und probiere. Momentan händsen nume Silbrig dete und das chund für eus nöd in Frag. Ob ich mit oder ohni Steindli wott weissi nonig.

www.happiness.ch/produkt/trauringe/specials/72-gelbgold-750

Suscht hämmer no de Vorlag für eusi Zündholzschachtle übercho. Gseht au total guet us und mir hends gad in Uftrag geh. Wieder öpis erledigt! YES!

Jetzt mussi würklich mal ufliste was no zum mache git. Wird wohl immer no einiges sie.

Guete Wuchestart!

 1 .. 8 .. 14 15 16 17 18 .. 27 .. 35
Claudilein   malinchen   irgendwie   Pfingstrose   Iladigscharte   gspannt   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   broncos   Location   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   iladige   richtig   standesamt   tischkarten-geschenke-cookies   würklich   hochzyt   spitze-ring-bearer-kissen-box   Littlefoot   gwundernasenliste-braeute-2014-12   Homepage