| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 28 .. 35
14.02.14 09:24
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

angyy: Mir gfallt d Deko mega und mit em Wasser passts ja grad zu üchem Motto ... Und das mit de Stei isch e u herzigi Idee, ich leibe so symbolischi Sache und den hender nachher au grad e Erinerig a üchi Hochzyt

littlefoot: Also ich gfind d Idee mit de Jute und de Gläser u e schöni Idee und ich glaub d Gäst möched sich sicher kei Gedanke, das ihr üch kei "richtigi" Gläser hend chöne leiste ... Hoffemer nur das bi dere Idee blibsch bis zum Juni
Weg de Haltbarkeit vo Süessigkeite hani leider kei Ahnig, mir hend nie süesses dihei...
Und das mit üchem Verastalter chunt scho guet, eifach kei Hemmige ha und wiiter mit Frage bombardiere, es isch schliesslich üche grossi Tag und den söll au alles perfekt si. Bisch sicher ned die ersti Brut, wo so viel Sache het. Und schliesslich zahled ihr ja au defür, denn söll ers gfälligst so mache, wies ihr wend

14.02.14 09:30
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Littlefoot: Ich verstahn dich mit em - jetzt mussis endlich erledige. Das hani irgenwie au s Gfühl und den denki wieder, hüt musses au nöd unbedingt sie. Haha und scho wieder en Tag verlore. Kkk!

Wie lang mer das alles lagere chan weissi nöd. Kei Ahnig…

Ich würd definitiv für beidi Variante guet plane. Wend nöd bruchsch umso besser… Wenn scho den bisch beruhigt das ihr das so planed händ. Ich mache das vorallem mine Nerve zlieb. Ich wünsche mir scho schön Wetter aber wens nöd schön isch isches mir au Wurst.

Ring: Händ ihr all eui Ring scho?

14.02.14 09:36
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Mir hend üsi Ring letsch Jahr scho fürs zivile kauft (han es Bild aghängt). Mir hend sie jetzt scho a, aber ziend si den im April ab, wenn min GG uf Vegas go poltere gaht und lönd si den graviere und tusched si den am chirchliche Hochzyt numal. Mir sind eifach no zimlich unschlüssig weg de Gravur Wahrschinlich wirds den wohl eifach de Name und s Datum, ev. mit üsere Handschrift. Aber da simer no biz skeptisch, will mer beid ned würklich schön schribed.

Datei-Anhänge
Ringe.jpg Ringe.jpg (39x)

Mime-Type: image/jpeg, 80 kB

14.02.14 09:47
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

guete morge

broncos: wow mega schöni ring, am GG würded die mega gfalle. aber sind denk au tür gsi oder ?
ich weiss dasi wegem verastalter das sett denke, nur bini ebe nid so de typ : ich hürate und drum muss alles so si, ich pass mich denn alig a. au wenn ich zahle :) aber das musi lerne. tus denn minere TZ säge, die cha so sache suuper guet
nenei, wechsle nüm :) ha ebe die alt deko scho letscht summer chli entworfe und das isch eifach e z lange gmeinsame weg

pfingstrose: jaa vor allem gits ja sache wod eifach nid etz scho chasch mache gäll..
häsch rächt, so wit sett ich au sii mit de variante. zumal er bi eus ja nach wettermeldig (vor allem vo de gwittermeldig hani angst) e tag devor entscheided weli variante.

ring: mir händ ja eigetli eusi verlobigsring woni im 2012 ufe 30. becho han...da ich de immer ahan und mich dragwöhnt ha, hani am GG gseit mir chön gern die ne. sind ganz billigi, silber mit schwarz...er wett glaub scho gern anderi aber s budget lahts wohl nid zue. eventuell gömmer de glich mal go luege, is goldhus. det hets echt schöni. muss für eus nid es speziells metal si, wo cheibe tür isch, das isch eus nid wichtig.

14.02.14 09:56
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos: Au ganz schöni Ring! Logischerwiis händ ihr die siit letsch Jahr! :) Gravur... Schwierigs Thema... Mir werdet - bis jetzt glaubemer das zumindest - je es Liebesbriefli schriebe und das in chliner Schrift igraviere lah. Da hets es Biespiel: http://www.happiness.ch/gravuren

14.02.14 17:24
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos: danke fr z feedback, bi äbe o so dr sentimental typ, wo gärn so erinnerigs sache het
Littlefoot: auso i bi o der meinig du zahlsch auso söuesi mache u süsch hätte sis chönne säge wo du hesch agfragt das si wäg der wm angeri ufträg nid a näme.fingi toll chasch das der TZ abgä, settig tüecht mi zieht am närv..chunt scho guet.
aber has wi du, z meteo wird vorem HZ extrem überwacht.

24.02.14 14:05
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Da hani mal no e herzigi Idee für Wegwiisig gfunde... Isch ja ganz simple gmacht... Dörf hald eifach nöd regne!

Datei-Anhänge
Wegweisung.jpg Wegweisung.jpg (25x)

Mime-Type: image/pjpeg, 30 kB

24.02.14 18:21
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Mau e idee wo nid jede het!! Da muesi mir de o no chli gedanke mache

me: gg het sitem samstig si azug use gläse !! no bau dr grösst brocke zum abhäggle.
u standesamt heimer its o äntlech chön reserviere am 30.5.

wi heiter so rückmäldige becho?? Mir nid soviu...gg si götti het no am dümmste ta: är göng lieber a jazzfestival...ha gmeint i spinn...
U was louft bi öich so??

24.02.14 20:20
BlimBlam 
Re: Juni Bräute 2014

Hallo zäme

I mäudemi o mau widr!

mir hei üse iladigstext uf pergamentpapier druckt u das när mit lack ufene holzschibe kläbt, wo mi zuekünftig gsaget het. het rächt ds tüe gä abr ds resultat isch supr gsi!
di iladige si afangs januar use u d amäudige tröpfle langsam ine


schüsch heimer no:
-ds standesamt für am fritig inkl. Apero bi mire mam im garte
- website (wese öpr wet luege schribetmer e pm)
- d location fürs fest am samstig --> amboz.ch
- e redner für di freii trouig, di findet hie im studegarte statt --> schuepfenried.ch (-->Augenschein-->Staudengarten)
- dr caterer (Metzgerei Wüthrich, Ostermundigen)
- e prov. Ablouf vom Tag
- Ringe (in Sri Lanka la mache) mitemne blaue saphir
- ds brutchleid (meister couture) u dr azug (grad in produktion bi dolzer.com (mit blauer fliege und kummerbund , gseht us wi dr james bond)
- Teile vor Deko (2 Holzchistli pro Tisch, eis fürd Fläsche, eis mit Blueme u schüsch schnickschnack)

Was no fäut:
-Blueme
-Musik
-Coiffeur

Das mau aus update was so gloffe isch

Zuletzt bearbeitet am 24.02.14 20:22

Datei-Anhänge
P8031627.JPG P8031627.JPG (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 99 kB

P1190038.JPG P1190038.JPG (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 113 kB

P1190037.JPG P1190037.JPG (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 79 kB

25.02.14 08:22
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Guguslie!

Angyyy: Schön händer de Azug das staht eus no bevor! Aber ich han scho eine gseh also online wo mir super gfalle würdi. Was hät din GG für eine gno?

Haha, de Götti, ja eigentlich dörfi jetzt nöd lache isch gemein. Aber es het mich gad a mini einti Grossmuetter erinnered. Wo mini Schwöster 18ni worde isch simmer ines speziells Resti go esse und sie wer au iglade gsi und was seit sie... Im Quartier isch den Pizzafäst sie chöngi nöd cho. Haha! Sie hebi hald nöd gwüsst wenn sie Geburi hebi. Chasch doch nöd ernst neh! Die Entdüschige tauched leider i so Situatione uf! Aber hey mached eu de schönsti Tag wos git... Du wotsch ja nöd ihn hürate!!!

BlimBlam: Wow händer aber einiges chöne erledige. Mir hend komplett anderi Ring wie ihr. Sie sind schön aber nöd min Gschmack. Cooli Holzplatte...

Guete Ziiitschitg!

 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 28 .. 35
gwundernasenliste-braeute-2014-12   broncos   Location   hochzyt   malinchen   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   Littlefoot   spitze-ring-bearer-kissen-box   iladige   irgendwie   Homepage   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   würklich   gspannt   standesamt   richtig   Pfingstrose   Iladigscharte   Claudilein   tischkarten-geschenke-cookies