Juni Bräute 2014 |
|
1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 28 .. 35
|
|
|
|
|
14.02.14 09:47
littlefoot
|
Re: Juni Bräute 2014
guete morge
broncos: wow mega schöni ring, am GG würded die mega gfalle. aber sind denk au tür gsi oder ? ich weiss dasi wegem verastalter das sett denke, nur bini ebe nid so de typ : ich hürate und drum muss alles so si, ich pass mich denn alig a. au wenn ich zahle :) aber das musi lerne. tus denn minere TZ säge, die cha so sache suuper guet nenei, wechsle nüm :) ha ebe die alt deko scho letscht summer chli entworfe und das isch eifach e z lange gmeinsame weg
pfingstrose: jaa vor allem gits ja sache wod eifach nid etz scho chasch mache gäll.. häsch rächt, so wit sett ich au sii mit de variante. zumal er bi eus ja nach wettermeldig (vor allem vo de gwittermeldig hani angst) e tag devor entscheided weli variante.
ring: mir händ ja eigetli eusi verlobigsring woni im 2012 ufe 30. becho han...da ich de immer ahan und mich dragwöhnt ha, hani am GG gseit mir chön gern die ne. sind ganz billigi, silber mit schwarz...er wett glaub scho gern anderi aber s budget lahts wohl nid zue. eventuell gömmer de glich mal go luege, is goldhus. det hets echt schöni. muss für eus nid es speziells metal si, wo cheibe tür isch, das isch eus nid wichtig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 9 .. 16 17 18 19 20 .. 28 .. 35
|