| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 29 .. 35
28.02.14 17:14
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos; nei nei ich wette mir sind no uuu froh im stress chönä da ine z schribä
Wünsch dir es schöns hochzytfreis weekend.

Angyy: mmhh fein s händ glaub u vill im juni es grillbuffet

Pfingstrose: mingelig kenni nöd. Pingelig aber mingelig..?

Chleid: has im andere thread scho gschribä. Mis chleid isch daaa. Grad ich sett unbedingt nomal go drischlüfä.. Einisch packi mini chind und fahr mit ihne uf lörrach mitem zug
Susch musi warte, änderigstermin isch erst endi april.

Händer d accessoires all scho? Ha ebe denkt mach denn das dete?

Zuletzt bearbeitet am 28.02.14 17:15

03.03.14 09:42
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Haha mingelig heisst gaaaanz chli... :) Pingelig kenni au.

03.03.14 16:04
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

hallo zäme gloube mues mi eher uf do ihne konzentriere :) schüsch bi de 14ner gozmer imnormaufau z schnäu

uii so schän chöme langsam die chleider i wär ou chribbelig ;) i ha jo mis dene afangs novämber postet u ändi grad müese hole es het mi scho gstresst i has jo scho nur müese um brud i näh aues angere isch grad perfekt gsi ;) mis schwiggermami duets jo ou sit dene hüete u wenmer aube dörte si gonis aube go bsueche u de hetmi das wucheändi doch packt u gseit si müesmer häufe i wöu no luege öbsmer göngi :) u zum glück es passt no:)

schüsch isch grad am 1te d amäude frsit abglofä :) d obä gest ei sich aui a gmäudet :) nur d appero was jo nur no 4-5 persone si :) hetz kes gschafft naja warte mau no ab u schüsch schribi dene de no ...

i ha jo bis itze immer gseit i machi mini turte säuber eifach nur scho wägem bütsche itze bini mau am übe :) ha mai e rojal i de produktion u am week simer zumene geburri i glade die si de mini testpersone( natürlich wüssesi das ned)
aber i has gfüeu äs gäit de no sooo viu vor em hochzit zum mache dasiese doch bau leiber würdi abgä! aber gg meint nenei die mache MIR säuber ( mir = ig)
nun hani vomene ehemalige lehrnendä es angebot si würdmer eini für 30persone für nur 100fr mache :) aso für mi isch klar wäre mache aber i gloube mues de gg no überzüge das üsi ( mini) scheisse sigi

04.03.14 07:46
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

pfingstrose: mingelig..guet de kenni etz es wort me :)

munggi: hallo :) nomal danke für die schöne schmetterling
ah shcön dass dis chleid bim schwiema isch ich muss etz ebe no bis am 24.4 warte de chani drischlüfe, mit de accessoires luege usw..

ja ich würd au mal nahfräge bi dene vom apero.
bi ois isch d frischt ja bis am 15.3 und es fehled no 5
uuh ich han das au mal wele mache weg de turtä.-isch mer denn aber z stressig worde. ha denn gsuecht und gsuecht und schlussendli en beck gfunde wo e 3 stöckigi (chasch eifach nid wähle wie, aso vom muster her hets eifach 5 zur uswahl) für 500.- macht. 100.- isch da würkli günstig :)
ich meine mit de arbet und de nerve.... :) ha denn au mal gläse dass me sini eiget turtä nid sett mache...chasch ja am GG säge, das bringi unglück :)

es lauft so nüt...sind all a de fasnacht ? :( ich bin hüt dur luzern glofe zum go schaffe und es isch eifach gruuusig...es stinkt abartig, überall müll..nei ts ts...

04.03.14 08:08
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Munggi: Also no für 100 CHF chasch überhaupt nüt säge und vorallem chasch das Agebot nöd usschlah. Da musch zuegriffe! Du wirschs der sicher selber dänke. Mer isch doch den scho gnueg nervös. Schön isch dis Chleid scho diheime... Mir wers aber au chli zfrüäh gsi.

Littlefoot: Haha... Ja super! Wieder es Wort riecher und was für eis!

Kleid: Lustigerwiis hani mim Mami am SO gseit wen chund echt endlich mal das Chleid und somit s Telefon vom Lade. Sie hed den gmeint sie hebed ja gseit bis zu 5 Mönet was den erst im April wär. Und min GG het no gfunde d Bstellig isch sicher untergange. Das hani imfall au immer so schiss gha... Wer ja Katastrophe! Uf jedefall hani gester Abig es Mail übercho, MIS CHLEID isch im Lade! Ich chöngi en Termin mache! Aber ich möcht garnonig... Haha! Han denkt so Mitti/Endi April!

04.03.14 08:49
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Guete Morge alli zäme!

Malinchen: Gell isch gester isch fast nüt gloffe. Hesch glück gha.

Business: Da het d Malinchen rächt! Ich find eigentlich au dass es für das kei Schuel brucht. Am Schluss isch ja enorm viel vom Gschmack abhängig. Mer wird ja nöd jedem sini Hochziit chöne organisiere aber dene ihri wo eim uswähled ahand vom Stil. Den chan nöd so viel schieff gah. Da mussi no wiederspreche, mer chan e Einzelfirma im HR iträge lah. Hani nemlich gester gad nahglueged.

Kleid: Lustigerwiis hani mim Mami am SO gseit wen chund echt endlich mal das Chleid und somit de Aruef vom Lade. Sie hed den gmeint sie hebed ja gseit bis zu 5 Mönet was den erst im April wär. Und min GG het no gfunde d Bstellig isch sicher untergange. Das hani imfall au immer so schiss gha...! Wer ja Katastrophe! Uf jedefall hani gester Abig es Mail übercho, MIS CHLEID isch im Lade! Ich chöngi en Termin mache! Aber ich möcht garnonig... Haha! Han denkt so Mitti/Endi April!

04.03.14 08:53
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@Pfingstrose: hihi, ah super... Da bini mir äbä nid ganz sicher gsi wägem HR. I ha gmeint me chönn dr Name nid lah schütze, aber de isch das äuä mal gänderet worde. De würdi definitv ä Einzelunternähmig mache, so überwiege d Vorteile uf jedä Fall...

Heschs für dis Foto-Business nachegluegt? Bi äbä ou am lieböigle...

Wär ja super, mir chönntä när immer zämä so Not-Weddings und Inspiration-Shoots mache wenn anderi ou no es Gschäft ufzieh. De hei mir scho Connections...

04.03.14 09:00
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

pfingstrose: ou cool wegem chleid. aso mich hends ja gfragt obi will ineschlüfe eifach so...ke ahnig warum aber ebe de abstecktermin tönd sie selber uf 8-10 wuchä devor mache. eventuell chasch au schnell ineschlüfä und musch no nid abstecke

04.03.14 09:11
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Malinchen: Genau wege dem hani glueged!!! Würd das nach em Hochziit würklich gern au meh in Agriff neh. Bin chli anere Homepage am bastle... Und ich muss den eifach alli Chöste chöne abzieh. Den werded d Stüre au chli weniger nach em Hochziit. Genau!!! Schlächt wer das nöd! Wemmer chli Connections hät... Falls mer würklich mal usfalle sött oder so. Isch ja suscht enorm blöd.

04.03.14 09:32
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@pfingstrose: mir geits gad gliich... Bi ou chli dranne anerä Homepage, Name und Logo kreiere etc. Aber mängisch hani so zwiifel, obs würklech öpis bringt und obi würklech gnue guet bi usw. Aber jaa, viel Verlüre chame ja eigetlech nid... Fotografiere woti ja sowieso und d Usrüstig würdi mir ou so oder so choufe.

 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 29 .. 35
iladige   Homepage   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   gspannt   hochzyt   Location   gwundernasenliste-braeute-2014-12   malinchen   broncos   standesamt   tischkarten-geschenke-cookies   irgendwie   Claudilein   spitze-ring-bearer-kissen-box   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   Littlefoot   Pfingstrose   würklich   Iladigscharte   richtig