| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 30 .. 35
04.03.14 14:58
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Das wers ebe... Wenn mer wüssti ich investiere das jetzt und imene Jahr hani zumindest en Teil wieder ineghollt mit dem Hobby. Bin ja gspanne wo mir i 2-3 Jahr sind. Ja das sägi mir ebe au... Aber mim GG hani gseit spötistens nächst Jahr vor de Flittis in Neuseeland wird die Kamera und das Objektiv kauft! Wenn nöd den wenn denn???

06.03.14 16:01
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Pfingstrose: Mingelig hani also au ned kennt, aber wieder was glernt

Angy: Mmmmh, üches esse tönt also au super fein und ich liebe ofegumel Mir hend z erst au nachere Location gluegt, womer Grillbuffet hetted chönne mache, aber hend eifach nüt schlaus gfunde. Aber so im Resti isch jetzt natürlich au super

Littlefoot: Ich han no kei Accesoires, aber isch mir au ned so wichtig. Ich han eh chum Schmuck a. Wird den wahrschinlich eifach Perleohrering und es Perlearmband alege und nüt meh. Wür eifach ned zu mir passe.

Munggi: Und hender üch scho entschiede weg de Torte? 100 isch ja würklich es super Agebot. Mir zahled für e 5 Stöckigi Turte für 50 Persone (2x Schwarzwälder, 2x Himbeer und 1x Schwedeturte, also usse sind den natürlich alli Wiis) 375 CHF. Findi en super Pris

Chleid: Ich plange bis mis Chleid eeendlich chunt und ich wieder drischlüpfe cha. Hans im November bstellt und sie hend gmeint, es gächi öppe 5 Mönet. Aber bin natürli immer am hoffe, dases scho chli früehner da isch

06.03.14 16:04
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Uund ganz vergesse:

Malinchen&Pfingstrose: ich find üchi Plän super, ihr müend mich den unbedingt uf em laufende halte. Üse Fotograf het ja au so wie ihr agfange und er het Endi Dezember die erst Hochzyt gfötelet, wo ihn so richtig engagiert hend (also ned Fründe oder so) und für de Summer isch er scho zimlich usbueched mit Hochzyte.
Wenn mer mit herzbluet und viiil Freud debi isch, chunt das sicher guet

06.03.14 16:29
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

broncos: wo bitte bstellsch du die turte :) ??

06.03.14 16:47
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

littlefoot: da http://www.baeckerei-schefer.ch/baeckere...g/hochzeit.html
Vo det hemer au de Apero

Mir hend üs für de Ständer uf de dritte Site bim PDF entschiede. (de gschwungnig) Han jetzt grad nomal schnell ide Offerte nachegluegt, ich hans falsch im Chopf gha mir zahled 390, ned 375, aber isch ja ned sone grosse unterschid Mir bringed de Caktopper für die obersti Turte selber. Suscht chämts no es biz türer (aber ned würklich viel). Und han scho viiil Turte vo dere Bäckerei gha, sie sind echt uuuu fein

06.03.14 17:02
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

ok super :) ich han ja au en verglichswise günstigi im englische stil bimene beck in unterägeri gfunde gha und ha mega freud gha. nur isch es glich no 480.--500.- für 55 persone.
luege mal dri aber isch wohl z wit weg..danke

08.03.14 20:22
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

@ broncos für min gg steit fest mir mache si säuber i warte mau morn s probe muster ab:) är meint nur i sigi heiku wens när öber angers macht;) ( brautzilla) nei bi jo säuber konditer...

Juhuii hei gester üsi ringe chöne go hole

10.03.14 10:17
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Munggi: Schön händer eui Ring jetzt scho!!! Mir hend eusi nonig mal bstellt aber mir wüssed welli und sie hend nur ca. 3 Wuche Lieferfrist. Was händer jetzt bezüglich Turte entscheide?

12.03.14 16:04
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

Hallihallo

@ pfingstrose am gg is itze glich är het doch gse wie ufwändig dases isch aber är würdi mi ungerstütze!! I gloube i ha dene ke lust no öbis so z mache;) u glich machtsmer haut spass gloube lo vo disere es probe muster a fertige:) i hät jo ke turte wöue sinder üsi müettere säge immer neiii das geit doch ned....

Am standesamt hani ou a glütet wäg däm vorbereitugs gespräch meno jedi seit immer öbis angers itze müesse mir warte uf e brief u de söui de no mau a lüte....

De hani no so es telefon becho...
Ha jo sit lengerem es hand ekzem u das isch jo wägem nicku itze hani jo um e versetzig i de bude no gfrogt de heisi gmeint nei so eifach sig das ned( isch jo klar gsi) aber sie düenge mi no mau bi de suva mäude u sihe da itze got doch öbis:) :( d suva seit itze si düenges aus brefschrankheit anerkenne u die nichteignungsverfügung usteuä... I mües mi mit de iv i verbindig setzä wägenere umschuelig... Finges scho schön ha jo lengers kämpft! U glich wider aues vo vornä u de wär doch üse chindereunsch gsi was aber itze hingere rütscht...
Ach....

13.03.14 11:15
qwertzu 

Re: Juni Bräute 2014

So mal wieder was neues von mir.
Ich habe gestern nun meinen Anzug ausgesucht und in Auftrag gegeben.
Ging ein Weilchen bis ich aus der grossen Auswahl meine Stoffe gefunden hab.
Jetzt freu ich mich schon darauf wenn ich den Anzug abholen kann.

 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24 .. 30 .. 35
braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   malinchen   gspannt   Homepage   richtig   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   hochzyt   Pfingstrose   Iladigscharte   würklich   gwundernasenliste-braeute-2014-12   standesamt   Claudilein   irgendwie   broncos   Location   iladige   tischkarten-geschenke-cookies   Littlefoot   spitze-ring-bearer-kissen-box