| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 35
14.03.14 07:33
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@qwertzu: Ah cool hesch di Azug gfunde... Gits es föteli? *gwunder* wo hesch ne kouft? Mi GG geit morn inere Wuche sine go ussueche, bi sooo gspannt. Aber mues mi ja de no gedulde bis zum HZ...

14.03.14 08:36
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

Qwertzu: ou ja es foti

Malinchen: wie isch i de ikea gsi? Muss au gli ga 😄 ha im andere thrread gse weg de pompons.. Isch er echt so schlimm worde?

14.03.14 08:47
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

haha, ja dr pompom gseht scheisse us... Cha süsch mal es Foto mache. Villecht gseh d Expertinne im Forum was i falsch gmacht ha.

Idr IKEA isch supi gsi - natürlech. Ha alles gfunde woni brucht ha u no paar Sache meh. Ha no gad nöis Gschirr kouft, das wo mir hei gha het GG no us sinere WG-Zyt gha und es het dementsprächend usgseh (hie und da ä Ecke ab, d Farb halt so typisch Ma etc.) u när hani ändlech Vorhäng kouft für bir Chuchi und im Büro. Mir wohne drum im EG und usse geit gad ds Quartiersträssli düre. D Nachbare hei sich zwar scho beklagt, dass sie üs jetz nümme chöi winke we sie üs gseh bim düreloufe, aber mi hets inzwüsche mängisch chli gnärvt (v.a. weni am morge früeh nur mitmne T-shirt oder so ir Chuchi stah und mir es Kaffi uselah)...

14.03.14 08:54
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

malinchen: ou ja mach doch mal es foti. machsch mer grad angscht, obi nid besser die 13.- investiert het fr scho gmachti haha
ja das verstani mit de vorhäng ! mir wohned anere strass, sind so blöck und hend bi jedem fenster vorhäng wil eifach d nachbere guet inegsend. und a dere strass laufed amig lt entlang und wenn im summer uf de loggia issisch, luegeds so dass sie no fast gsend was uf dim teller isch
schlimm wie manchi gaffed
häsch denn deko kauft det ?

14.03.14 09:05
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

ja gäu, deu luege mega doof... Aber bi üs loufe zum Glück meistens nur die düre wo ou bi üs wohne, das si nid soooo viel u die meiste kennä mir ja. Aber jaaa, mängisch ischs glich nid so agnähm...

Deko hani fürs HZ süsch nix kouft ussert die Gläsli woni de bruche für die Paraffin-Blueme woni postet ha (wägä däm bini eigetlech gange). U für dehei hani eifach dr Cherze- und Serviette-Vorrat wieder ufgfüllt. Adr Kasse isch vor mir ä Frou gsi wo nur für irgendwie 7 Franke het paar Glüehbire kouft gha, frage mi wie me das schafft!!! I choufe immer meh als das was i ufdr Liste ha weni idr IKEA bi.

14.03.14 09:13
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

jaaa säg nüt, ich chauf immer sache. drum liebi d IKEA ruiniersch di echt nid im normalfall .)
ich gang au gli weg de cherzebehälter go luege. weiss no gar nid weli ich sell ne. wett langi cherze, wil windliechtli gend mer eifach z schnell us. oder blockcherze. chaufe de es paar i 2 facher usfehrig und teschtes denn.

bi grad wieder am frisure aluege ha ja denn glatti haar am hochzit. mached denn scho locke mitem stab aber sind de nid so krüsled wie susch.

14.03.14 09:22
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

Hesch Bilder vode Frisure? I ha mi Probetermin i 3 Wuche. Fröie mi scho... Mis Mami geit ou zu minere Coiffeuse und sie het ihre schiinbar gseit i heig mi fürnä tolli Frisur entschiede. Bi de gspannt wies a mir usgseht. Ha ou Naturlocke, aber i due se de nur gad für denn strecke... Wie lang blibe d Haar de glatt nach derä Behandlig wo du machsch?

Datei-Anhänge
frisur.jpg frisur.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 51 kB

14.03.14 09:31
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

wow die isch den super ! schön und glich frech und lässig. gfallt mer.

ich han ja wrkli kei ahnig wsai sell mache. mim GG wrd offe sicher au no gfalle. ich finds no schwer abzschätze wies de mitem chleid usgseht.

anschienend 3-6 mönet.

Datei-Anhänge
haare1.jpg haare1.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 14 kB

haare2.jpg haare2.jpg (21x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

haare4.jpg haare4.jpg (17x)

Mime-Type: image/jpeg, 42 kB

haare3.jpg haare3.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 80 kB

14.03.14 09:36
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

Wow, nr. 2 und 3 gfalle mir meeeega guet!!! I findes ono schwierig zum luege was zum Chleid passt. I finde im Netz äbä ou fasch keini Bilder vo "ächte" Brüt mit mim Chleid... Im Katalog het ds Model ä meeeega strängi Frisur, so glatt am Chopf hingere gscheelet u när zumnä Dutt gsteckt - das würd bi mir definitiv nid passe. Aber vom Chleid här muesi se scho fasch ufe steckä, süsch gseht me die schönä Träger gar nid...

14.03.14 09:52
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

ja mit dim chleid würd sie uf jede fall ufestecke. ich finde au nirgends e echti brut mit mim chleid. mis gfallt mer am modell ja gar nid.
ich chent sie scho offe la, ha ja en herzform uschnitt. aber denke au zu dem chleid gsächt so öpis wie frisur 2 am beschte us. bim 3 hetti eigetli me angscht dass es "zergheit"

 1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 35
gwundernasenliste-braeute-2014-12   gspannt   Pfingstrose   iladige   malinchen   standesamt   richtig   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   irgendwie   Homepage   Claudilein   Location   würklich   hochzyt   tischkarten-geschenke-cookies   broncos   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   Littlefoot   spitze-ring-bearer-kissen-box   Iladigscharte