Juni Bräute 2014 |
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 35
|
|
|
|
|
14.03.14 12:06
angyyy19
|
Re: Juni Bräute 2014
Wow super tolli frisure, tue mi favorit o no grad derzue, süsch de hinech wenis am pc cha mache ha de aber e echti calla für ids haar.
Broncos : wältcharte fingi de super!!
Malinchen: mir hei rundi tische a 7 persone, u üses resti het grad so vordruckti tischplän womer üs de chöi ustobe !! Querzu : super de nimmt dis gwand o forme a
|
|
|
|
|
|
14.03.14 13:28
Broncos
|
littlefoot: Merci, bide Haar hani Erbglück gha, die hani vo mim Grosmami Sind eifach soooo viel, das isch so heiss im Summer... Und das mit em zämegheie isch bi mir glich wie bim Malinchen, sie hebed amigs ewigs (sogar schlafe gaht problemlos). Aber defür gahts ruck zuck wenns füecht isch und den hani es riise gstrüpp uf em chopf.
Pfingstrose: chani verstah weg de zweite. Mich störed eifach vor allem die "Rölleli" obe dra. Die würi den uf kei fall welle und s ganz es biz lockere so wie d Malinchen vorgschlage het. Aber wahrschinlich machi den die erst, wills ja schön Wetter wird si
Malinchen: Das mit em drischlüfe han mer au scho überleit, isch nämlich eigentlich gar ned wit weg. Mal luege.
qwertzu: hahaha, ich han erst jetzt grad bim schribe gmerkt, dass din Name ja eifach de Tastatur na gaht, so cool Ich gfind de Stoff au schön, ich gfinds u lässig, wen d Männer für s Hochzyt chli öppis speziellers hend. Für e "normale" azug gits ja no gnueg glegeheite.
angyy: Wow, d Frisur isch uu schön und den no mitere echte blueme
littlefoot: Also ich gfind d pompons gsehnd super us, weiss echt ned was du hesch.
|
|
|
|
14.03.14 14:26
qwertzu
|
ja, qwertzu tönt zwar komisch isch aber ganz eifach zum schriebe...
|
|
|
|
1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 35
|