| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 35
14.03.14 11:06
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@littlefoot: hmm, wägem zergheie weisi nid so rächt wies isch. Chunnt äuä ou sehr druf a wie d Haar si. Bi mine häbt so zügs immer rächt guet. Aber i ha halt äbä vo Natur us rächt voluminösi "struppigi" haar, sie blibe drfür nie lang glatt we d Luftfüechtigkeit höch isch.

@pfingstrose: i ha d IKEA ou rächt idr nöchi... Aber ds Lyssach chunnt me mitm Bus nid guet härä u meistens bini när glich nid so motiviert weni nachem Schaffe mitem Outo näbä düre fahre.

Die ersti Frisur isch rächt ähnlech wie die vo mir eifach chli straffer gsteckt. Gfallt mir ono guet. Die zwöiti isch ou meeeeega schön! Klassisch aber glich no chli verspielt...

@angyy: Mir hei dr Amäldeschluss ou am 31. bi de gspannt obs klappt. D Sitzordnig weisi no nid so genau wie mir die wei mache. Ha ou no kei Ahnig wie mir d Tische wärde platziere, müessä de mal im Resti verbi...

@broncos: Woooow, so schön dass dis chleid isch acho! Gang doch mal verbi zum ga drischlüüfe, hani ou so gmacht. Dr Termin zum absteckä hani de ersch im Mai - so lang hani definitiv nid möge warte. Oder ischs wit wäg vo dir? Die zwöiti Frisur findi no schön! Es gseht zwar rächt "starr" us, i würds villecht chli lockerer lah falle, du hesch ja ou vo Natur us Wälle drinne... Aber wenns warm isch würdi ou die anderi mache... Die isch ou mega cool, so schön romantisch.

14.03.14 11:20
qwertzu 

Re: Juni Bräute 2014

Oh ja, d IKEA da hani am Zischtig au echli Geld liege lah,...

I han mi für en Massazug bi romeo-fashion.com entschiede.
Bin ca. 4:15h det gsi bis mir all Stoff, Schnitt und d Mass bestimmt händ. Isch en coole Typ und mehr merkt das er das mit liedeschaft macht.

Es wird en schwarze Azug mit beige und violette Nadelstreife. S Gillet isch useme silber/schwarz/graue Stoff mit Muschter. S Hemd het die glich Farb wieä s Chleid vo mine Frau. S' Innefuetter vom Jacket isch es dunkles violett. Es richtigs unikat,..
Freu mi scho wenn ich denn chan go aprobierä und mitneh...

Es Foti hani no keis, will de Azug erscht jetzt gschnideret wird. Han mal es vo de Stoffmuschter vom Azug und em Gillet/Plastron bigleit. Aber live gshend Stoff anderscht us... Vor allem de Chillet Stoff gesht je nach Betrachtigswinkel anderscht us,..

Zuletzt bearbeitet am 14.03.14 11:21

Datei-Anhänge
a_stoffmuster.jpg a_stoffmuster.jpg (31x)

Mime-Type: image/pjpeg, 183 kB

14.03.14 11:31
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

qwertzu: wow, gseht mega schön us. Dr Stoff vom Azug gfallt mir mega guet! Dr Stoff vom Gillet würkt am PC halt schnäll so "verpixlet" aber cha mir guet vorstelle dass das super zämäpasst!!! Und violett fürs Fueter findi ou super. Findes mega cool wenn bide Azüg när nid so "längwilige" Stoff fürs Fueter gnoh wird...

14.03.14 12:06
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Wow super tolli frisure, tue mi favorit o no grad derzue, süsch de hinech wenis am pc cha mache ha de aber e echti calla für ids haar.

Broncos : wältcharte fingi de super!!

Malinchen: mir hei rundi tische a 7 persone, u üses resti het grad so vordruckti tischplän womer üs de chöi ustobe !!
Querzu : super de nimmt dis gwand o forme a

14.03.14 12:06
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

Qwertzu: schöne stoff!

Malinchen: mis sidepapier isch cho. Has gad müsse usprpbiere
Bi aber au enttüscht vom ergäbnis... Isch meha schwer dass er so glichmäsdig usgseht findi

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (16x)

Mime-Type: image/jpeg, 188 kB

image.jpg image.jpg (6x)

Mime-Type: image/jpeg, 201 kB

image.jpg image.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 192 kB

14.03.14 12:12
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

So has doch no gschafft
wow littlefoot da hesch de no öppis vor, o we nid jedes glichmässig wird , fingis schön, aber hätt geduld nid so

Datei-Anhänge
20140314_101106-1.jpg 20140314_101106-1.jpg (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 39 kB

14.03.14 13:06
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@littlefoot: die gseh im verglich zu mim mega schön us!!! I gloub me müesst wahrschinlech d "handorgle" ziemlech schmal falte, dases när so usgseht wie aube uf de Bildli. I ha ca. 2-3 cm breit gmacht, wahrschinlech sött me max. 1 cm oder so?

@angy: wooow, die Frisur isch aber ou mega schön! U när no mitere ächte Blueme, wird sicher super usgseh!

14.03.14 13:28
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

littlefoot: Merci, bide Haar hani Erbglück gha, die hani vo mim Grosmami Sind eifach soooo viel, das isch so heiss im Summer... Und das mit em zämegheie isch bi mir glich wie bim Malinchen, sie hebed amigs ewigs (sogar schlafe gaht problemlos). Aber defür gahts ruck zuck wenns füecht isch und den hani es riise gstrüpp uf em chopf.

Pfingstrose: chani verstah weg de zweite. Mich störed eifach vor allem die "Rölleli" obe dra. Die würi den uf kei fall welle und s ganz es biz lockere so wie d Malinchen vorgschlage het. Aber wahrschinlich machi den die erst, wills ja schön Wetter wird si

Malinchen: Das mit em drischlüfe han mer au scho überleit, isch nämlich eigentlich gar ned wit weg. Mal luege.

qwertzu: hahaha, ich han erst jetzt grad bim schribe gmerkt, dass din Name ja eifach de Tastatur na gaht, so cool
Ich gfind de Stoff au schön, ich gfinds u lässig, wen d Männer für s Hochzyt chli öppis speziellers hend. Für e "normale" azug gits ja no gnueg glegeheite.

angyy: Wow, d Frisur isch uu schön und den no mitere echte blueme

littlefoot: Also ich gfind d pompons gsehnd super us, weiss echt ned was du hesch.

14.03.14 14:19
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

malinchen: ou ja genau, das probieri denn no. mini mönd ja ca. en drittel chliner si haha, für d serviette .)

angyy: wow schöni frisur.

broncos: danke aber bi noni zfride. isch au min erscht chunt scho no besser.
haha wegem qwertzu so cool, ich ha immer müeh gha zum das richtig z schribe. danke etz gahts ganz flott
ich würd au go drischlüfe wenns nid so wit weg isch. ich chan ja nid, s chleid chäm ja erscht afang mai. was ich komisch find, has ja im dezember bstellt. aber easy. :)

14.03.14 14:26
qwertzu 

Re: Juni Bräute 2014

ja, qwertzu tönt zwar komisch isch aber ganz eifach zum schriebe...

 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 35
richtig   spitze-ring-bearer-kissen-box   gspannt   standesamt   gwundernasenliste-braeute-2014-12   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   hochzyt   würklich   Littlefoot   tischkarten-geschenke-cookies   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   Location   Homepage   Claudilein   irgendwie   Iladigscharte   iladige   broncos   Pfingstrose   malinchen