| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 35
27.03.14 15:47
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@littlefoot: Wettsch de ä uni-farbene Gürtel? De würdi imfall eifach es Band ga poste i derä Farb wo dir gfallt? Irgend imnä Stoff-Lade... Mini besti wett de ou einä zu ihrem Chleid und mir maches de eifach gad so... Im schlimmste Fall müesstisch halt chli Satinstoff choufe und sälber no zämä näihe, hätsch ä Näihmaschine?

27.03.14 15:58
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

malinchen: das wör au en idee gsi vo mir, eifach s band chaufe. mis mami het mer denn scho e verschluss dragnäit :) mini nähmaschine isch kaputt
defür chani etz de koffer ne wo sie drin isch für cards (siehe ego thread)

01.04.14 09:57
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Es sunnigs hallo a aui
wi heiters??
Danke no für feedbacks zu mim ziviler chleid!!

Littlefoot: z armbändeli fingi mega schön!!

Me: mir hei gester ehevorbereitigs gspräch gha; für 10 min id stadt ine frese..hei üs das viu angers vorgsteut.. Hei üs gseit geit 1h.
Isch emu düre u üs grad rächt cho, gg isch am so 30 worde u gester si när aui cho bsueche.so heimer nochli zit gha zum zwäg mache.isch gäbig gsi miner u eltere vo gg si o cho u natürlech tz o.so hei die üs churzerhand us der wonig gschosse u mir hei üs miter terasse chön begnüege.
hüt wei ig u gg bastle er fröitsech scho wahnsinnig. i muess no de amäldige nache springe es het nid so guet klappet mitem termin ihalte bis gester.
Wünsche aune es schöns tägli

01.04.14 16:36
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Angy: Isch bi eus genau gsi... Au geut oder!

Alli: Händer nöd langsam scho chli Schweiss im Nacke wenner an grosse Tag dänked... Ed sind chum meh 2 Mönet! Und de letschti Monet isch für mich wie scho gstorbe... Haha! Dete drähemer eh scho total dure.

Was münder DRINGEND no erledige?

01.04.14 16:39
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

angyy: guer und selber :) ?
haha super, 10 minute.
was bastled er ?

pfingstrose: doch scho chli langsam :)
dringend ? hmmm:

- Schueh finde
- i de location alles klarmache (wo was und ob überhaupt) aber da muni mi bis am 15.4 gedulde
- confi esse
- blueme abchecke
- turte degustiere
- baschtle


du ?

01.04.14 16:44
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

- Blueme def. bstelle
- Schue chaufe
- Azug chaufe
- Menu bestimmen und Wii au no
- Vorbereitigsverfahre bim ZSA wo mir hürated
- Homepagedetails allne verschicke
- DJ Uftrag geh (mim GG sin Cousin)
- Tanzkurs
- Liederuswahl für alles mögliche

Oh nei jetzt isch mer wieder total schlächt!!! Wie chund das nur use!

01.04.14 17:59
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Pfingstrose säg nüt i 3 monet isch aus scho verbi...
Auso ig mues no dringend :
Tischplan u sitzornig mache
turtefigu bstelle
chleidabstecke
zässe nachem ziviler organisiere
Streudeko und ballön uftribe
herz schoggi dragees u füürsteine choufe
a u no es shooting miter fotografin abmache.

Littlefoot : ha d astecker für di gladne gest bastlet, gg hetsech natürlech verdrückt u isch si nöi grill ga zämeboue und ig bi fasch verzwiflet mit dene magnete u lim

02.04.14 10:55
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Angy: Oh gell gaht schnell!

Du wetsch da wieder mal es Update geh? http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2014-12_237_14.html#134

Vo dir staht nöd mal s Datum... :)

Verlobig:
Zivil:
Kirche:
Anzahl Gäste:
Preis Ring:
Preis Torte:
Preis Einladungen:
Preis Fotografin & wie lang anwesend:
Was passier mit dem Kleid nach der Hochzeit?

03.04.14 10:17
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Pfingstrose: machi doch grad

08.04.14 15:06
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Guguslie... De Thread isch wieder am pfuse! Das wer eigentlich mini Ufgab! Haha! Wie fühleder eu so ihr liebe Juni-Brütlis! Findet ihrs scho realistisch und sind im Endspurt? Oder händer das Gfühl garnonig?

 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 35
iladige   broncos   Location   richtig   Homepage   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   hochzyt   gwundernasenliste-braeute-2014-12   Pfingstrose   Claudilein   Iladigscharte   standesamt   spitze-ring-bearer-kissen-box   malinchen   gspannt   würklich   irgendwie   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   Littlefoot   tischkarten-geschenke-cookies