| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 35
08.04.14 15:11
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

pfingstrose : es gaht so, aber 80 täg isch scho nüm vill :)
aso ich denke ab mai wirds de kritisch :)

09.04.14 09:06
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Hoi Littlefoot... Ja bi mir ebe au... Ich han immer no s Gfühl jaja... Ziit hani schono! Haha!

25.04.14 08:53
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

huhu zäme und siter aui fitt??

es nochetim langsam u mängisch hai scho fasch chli es chribble ;)

goz öich ou so??

sit dir scho mit auem noche??
aso mir ned ha immer s gfüeu gha mou aso mir si eigentli fertig jo denksde :D do hanimi doch e bitz überschetzt....

25.04.14 18:49
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Hey munggi geit hei no grad schicksal schleg ider familie und sälber??

Scho gli isch üse monet!!!
Mir si eigetlech rächt nache, so mit chrims chrams, hüt hani no gast gschänk abgfüllt mit schoggi dragees
aber eigentlech di grösste pünkt chöme no im mai:
Kleidabstecke
Frisur probestecke
probe schminke
u end besprächig mitem resti.
Gloub u so wi ig mi kenne no so chlini sache womer ufzmau enorm wichtig erschine
u was fählt dir de no???
U öich anderne??

25.04.14 20:10
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

oje minee angyyy das isch ou immer so trurig

jo bi mer is ou gar ned soo guet.... ha jo mi job müesse ufgä wägere bruefschrankheit u itze muesi öbbis sueche u ha d müglichkeit no mau e lehr z mache aber jo irgend wie fröii mi jo aber glich s meiste isch vergä... u glich wär haut familie schön gsi wie ou planet wäri gsi... aber bi jo no jung

eh bi üs :) mit em resti müese mir ou no luege was u wie..
standesamt hätte mir hüt e termin gha u de lütetsi 2h vorane ah die person sigi chrank ja dankeschön...

tischchärtli muesi no fertig mache
blueme gschicht muesi no abkläre

gloube schüsch isch aues noche ( hoffi)ah schueh sötti äntlichi loufä...
u schüsch i vergisse mi soooo gärn i detail inne mis bastlerhärz;)

ah ha de für gäst no wöue konfekt mache ( nüt übertribnigs : schoggiringli, zürinüss, u kokos hüüfli)

s chleid hani scho sit em nov. müesse hei nä mit de änderig was mi scho gnärft het... ha jo grad so schwein gha ha nür müesse d oberwiiti i nä. aber glich!



schlichwärbig faus öpper e jop het :) am liebste aus fachfrou betrööig ching de währi froh um mäudige ;)

so wünsche es schöns wucheändi

28.04.14 13:33
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Ou munggi das tönt bi dir ou nid grad so guet, aber schön hesch z positiv dänke no nid verlore, isch aube schwirig we eim z läbe ine anderi grund richtig zwingt.wünscheder auso viu muet u chraft.!!



Das mitem chleid bi dir iscb scho chli speziell das scho den hesch " müesse " mit hei nä!. Schön wosch no öppis sälber gmachts für dini gescht , liebe zum detail, aber mi düecht das machts aube no grad us!!

Hesch de ufem standesamt nume ehevorberitig gha?? Das hät ja sicher süsch öpper chönne wäg dene 10 min


Ja bi üs geits its langsam wider, hei üs chli gfange u isch wider e vorfreud ufs hochzit da!!! Am fritig hätremer no es shoiting miter fotografin i hoffe da
s zwätter häbt, si ja nid grad super ussichte.

28.04.14 13:54
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

hoi mitenand :)

munggi: oje, häsch mal öpis adütet gha, das tuet mer leid !
ich ha di denn nid vergesse weg de schmetterling gäll

anggy: das isch schön z ghörä dass ihr eu wieder freued ! du wetsch wüsse was eus no fehlt...uuuuh

- änderige chleid (15.5)
- gastgschänkli bastle
- teils deko bastle
- candybar sache (wenigi)
- azug GG
- chleidli tochter (das woni bstellt ha isch schrecklichi china war)
- standesamttermin (6.5)
- gfährt vom standesamt id location
- musikplanung, obwohl mir etz no chli DJ hend, da de verastalter eus das macht (gratis, yeah)
- def. bluemeplanig (7.5)
- weisswein degu (de vorschlag het üs nid so pässled)
- turte degu (morn bringt GG 4 stuck mithei)

28.04.14 15:19
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

@angyyy das virbereitugs gespräch heimer uf üsem standesamt gha busmer dörte hei chöne go hani sicher 3 mau a lüte...

Mir hürote jo im kt ag... Dörte häte mir am fr de termin gha für trouig bespräche.. De lütet die nachane no mau ah mir chöne üsi trouig ou per e mail kläre sorry fingi so unpersöndlich u wime weis verstotme sich do no cheibe schnöu fautsch hanere de gseit lüti de spöter ah mües das abkläre...

Ou jo s wätter wot ned si roosig :( aber hiffe änderu sich no!!!

@ littlefoot
:) ha ned angscht gha:)

Ou dir heit ou no es paaaar öffnigi pöste:) ha gseit es git sooo viu zum mache häts zersch nu dänkt gha u glich irgend wie machts scho spass z sueche vergliche u des kouftnige zämesteue öb d vorstellug ou so si

Bi ps si trouzüge zu glich ou für s drummherum verantwortlich was würkli nüme viu isch!!!
Üsi tz s hei bus itze ned mitenang gret aber glich isch vo ihre här scho zügs am loufe. !? U itze wosi ändlich mitenang zstuscht hei:) het sich am gg si trouzüge soo gfröit u gschribe itze chöner e troumhochzit organisiere! Ok hani dänkt !!! Itze schribt dä dich är wöui itze nur no ungerschribe u sich usem organisatirische zugzie sorry so es arsch!! So churz vordrane wöme si arsch nie het chöne bewegä wotmes abgä!? Fingi ned ver u es isch am gg si brüeder!! Ha de gfunge entwäder beides oder nüt! Bini äch grad chli fräch ?? Aber är schribt jo das ou nur per sms!!

28.04.14 15:27
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

munggi : was isch denn da los mitem GG sim TZ ???

28.04.14 15:37
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

Wen mir das ou nur wüste!? Gg wit no mit ihm persöndlich redä fingi ou guet so!

I ha für mi gfunge öpper wo eim so im stich lot wot i ou ned das dä üse tz isch

 1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 35
tischkarten-geschenke-cookies   standesamt   Iladigscharte   Claudilein   gspannt   würklich   iladige   hochzyt   richtig   irgendwie   spitze-ring-bearer-kissen-box   Location   Littlefoot   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   malinchen   Homepage   Pfingstrose   broncos   gwundernasenliste-braeute-2014-12