| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 2 3 4 5 .. 20 .. 35
14.10.13 22:09
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Angyyy: Oh nei! Das isch ja total doof. Schad dämpfd das gad d Freud a de Chart usw. Ich hoffe ihr findet e viel e besseri Lösig für de Apero - dass es irgendwie Schicksal gsi isch. Kopf hoch!!! Nimmt mich au wunder warums abgseit hend.

14.10.13 22:31
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

isch auso grad chli blöd ha dert a gfragt u när isch nume cho si heige absolut ke müglechkeit, u mir si sicher einisch im monet dert, u i ha nume afe einisvh e event gse dert amne samschti abe...u es wär soo gäbig gsi 2 min vom ort vo dr trouig wäg u da mir rächt usserhalb si ; hets süsch irgendwie nüt!! Bi auso scho grad chli trurig..wet haut nid mit dr trouig uswiche, ev chönti no mit dr abe location luege, aber finde das o chli doof weme de apero gescht när mau seit: its söttet dir ga...
Mau luege morn gset d wäut scho ume angers us brautzilla ist erwacht

mues luege obi das cha mite drucksache pricana i begriffe di i ga ja de am 2 nov u ha itsch scho fröid gniesses de!! Bi de gspannt
pfuset guet juni brütlis

15.10.13 08:23
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Angy: Hm, das tönt irgendwie komisch. Und dur das ihr dete oft sind findis gad nomeh schad für eu. Ich hoffe du findsch glich e super Lösig. Vielicht tröstetsi wenn denksch - gschieder hends jetzt abgseit us wellne Gründ au immer als en Monet vorher. Drucke dumme! Es Caterin organisiere wo zu eure Trauuigslokation chund chämti nöd in Frag?

15.10.13 10:57
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@angyy: Hmm, i ha jetz gad ads gliche dänkt wie pfingstrose. I würd es Catering organisiere wo det härä chunnt und de chönntet dir ja es Zält ufstelle füre Fall dasses rägnet oder mega heiss isch. I ha das am Afang für bi üs ou mal no agluegt gha und ha so rundi gseh gha wo mir mega hättä gfalle:
http://www.erento.ch/mieten/party_messe_...7913746396.html

15.10.13 18:05
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Das isch o üse erscht gedanke gsi;Isch äbe nochli schwirig; si hei dert immer sones kultur programm im summer u mir müesste so gäg di 16.30 furt si, aber i ha its no es restaurant a gfragt womer ufem wäg zur abe location eh näbe düre fahre mau luege was die meine; de chönntme o uf dr terasse si wes schön isch...

31.10.13 21:32
Tini10

nicht registriert

Re: Juni Bräute 2014

Hallo Zäme

Ig stoße ou no zu dere Gruppe mir hürate am 14.6.2014 Zivil am 30.5.2014
Heit scho interessante Sache gha

01.11.13 08:57
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Hei Tini10 willkome bi de junis

vo wo bisch de du?

När mau frag a ali: wenn verschicket ihr öi iladige?? Mir hei keni SD arte gmacht, ha so dänkt ende Januar oder wi machet dirs?

01.11.13 09:07
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

Hey Tini!

Härzlech willkomme!

Mir hei STD Charte gmacht und wärde d Iladige so ändi Februar verschicke mit Amäldefrist bis spätestens ändi März. Aber dänke ändi Januar längt scho, geit ja när no knapp 6 Mönet u im Juni isch ja no nid so Feriezyt...

01.11.13 09:15
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Herzlich willkomme Tini… Magsch chli über dich/eu verzelle? Vo wo sinder, wo hürateder, wie viel Gäst händer, häsch scho es Chleid?!

Also wege de Save-The-Date oder Iladige. Mir hend kei STD Charte gmacht. Ich find es chund chli durfah ob bi eu fast alli wo ihr iglade händ scho wüssed das ihr hürated. Wüsseds au scho wenn s Datum isch? Den findis garnöd so dringed. Uf de Iladig gahts ja um d Details. Und dadefür dindi Januar guet. Bi eus isches so dass no niemert weiss dass mir hürated und mir werded aber d Charte no im Dezember useschicke. Hoffi zumindest mir hend sie nonig übercho.

01.11.13 12:28
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Auso di " wichtigste " wüsse zdatum scho u di angere eifach das es im juni isch, u ja ferie zit chunt när ersch. Bi mir sötte muster charte äue am mäntig cho ha ghofft si si hüt scho im briefchaschte, gäu pfingstrose da vergiblet me fasch

 1 2 3 4 5 .. 20 .. 35
standesamt   spitze-ring-bearer-kissen-box   tischkarten-geschenke-cookies   Homepage   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   gspannt   hochzyt   Littlefoot   Location   Pfingstrose   malinchen   irgendwie   würklich   iladige   broncos   gwundernasenliste-braeute-2014-12   Iladigscharte   richtig   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   Claudilein