| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 35
05.05.14 10:59
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

@Munggi: hoffemer zbeste mitem Wätter, bi scho ufgregt wägem chleid, hoffe e gfautmer no glich guet
schön chasch nomau aus ga alege, steue mir das geng aus houptprob vor

Du bisch de scho flissig gsi am mänti!! aber has o so, 3 volli chiste, schön sortiert mit trouig, abe etc.
hocketer hüt abe zäme?? Hoffe geit aus guet, u är cha gründ säge warum daser its so tuet oder was ihm nid passt.

06.05.14 16:25
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

huhu zäme

ui läck isch das gester es gspröch gsi fasch 8h es gschrei es gmög usraster erklärige ha irgend wen ke lust meh gha bis sich aui beruigt hei gha.....
aber itze heimer hoffentlich e gueti lösig gfunge u mini tz cha de ou no mit läbe:) aber dänkes scho gloube aus dank sötti ihre e grössere bleumestuss gä aus mir

ufem standesamt hani itze ou no mau a glüte u mir probieres nomau mitemne termin :) hüt sis soooo fründlich gsi ;)

bi grad a de tischchärtli bastle aso zämesteue u verziere....... stundespöter :)

06.05.14 21:01
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

@Munggi : läck das tönt ja gar nid guet u no so lang, das wär mir auso o verleidet...was si de siner gründ gsi?? Auso muesch nid säge wed nid magsch.hoffe är nimmt sech chli zäme its vorem hochzit.
Wi isch gsi i dim chleid??*** gwunder***

06.05.14 22:03
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

@angyyy jo eigentli eter keni gründ gha so würkli nur so blödi usredä vo wäge sie macht jo nüt! hmm nur isch si vorbereitet u het aui infos!?
i meine wenme öbis ned weis de houtme sich hiuf oder duet sich via internet schlaumache aber es isch jo eifach itze aues komplett abzschiebe
är macht jetz jedefau sie jop sprich mir hei abgmacht vo däm wo mer wüsse was är übernimt u i go de morn zu ihre u due vermittle :) u de bini de gspant wie si reagiert????

uii das chleid s schwiggermami het äxtra no gsut dases jooo ni dräckig wärdi u de macht si es got ned zue??? äää was sicher ned :( aber es passt perfekt das jo keni träger het isches scho zimlich äng mues jo ou si aber es isch super!! i füele mi sooooo wou dinne

06.05.14 22:05
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

@angyyy u das mit de föteli isch hüt gange?? wätter mässig? ort?

07.05.14 10:38
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

@Munggi : guet heit dirs so chönne löse das er its ufgabe het ( wo er zschlag chunnt ) u die o macht, aber isch schad weme nach usflücht mues sueche u bockig tuet, finges für öich haut e extrem situation so churz vorhär. hoffe nachem gspräch mit dire TZ chasches mau gsorgets gä das thema!!

Tönt schön mitem chleid, aber dis schwigermami het o närve " es geit nid zue " i hät grad e krise gha ** lach **

mir heis doch no chönne mache wobi woner si los gfahre daheime hets afe tröpfele.si auf muri ad aare u dert ischs troche gsi u hei öppe e std fötelis gmacht u gred , isch super gsi hätts nid dänk das wätter ma ha, womer wider im outo si gsi hets afe abe la

ha grad gester abe d countdown lischte agluegt du hesch ja o der 21.

07.05.14 12:13
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

huhu ihr liebe

angyy: was, scho chischtene parat so guet. nur 3 ? haha ich han lethsct mal ufglischtet was mer a dem tag alles mönd id location bringe. mein gott mir bruched glaub es lieferwägeli
muss etz denn ebe au no karton mache, d väseli pro tisch mönd je ine separate, damit sies de location au chend so bringe und er weiss was er wo muss uf tisch stelle. und de rest mit de läufer, gastscghänk und pompons mömmer au so vorbereite. denn hani denkt ich nime die grosse ichaufstütene für de rescht wil es isch echt mega vill. denn no truhe, koffer...
ah guet hets klapped mitem shooting..wenn chömed d fotis ?
jaja die alk problem i de familie, da chani dir ja es gschichtli verzelle mi papi und mini schwiemu hend bei suchtproblem, nid nur mit alk. mi papi isch nid iglade und mit schwiemu hoffemer etz eifach uf kes drama. sie isch ja en liebi aber es cha usarte

munggi: wow super, de chas ja bald losga :) haha s chleid gaht nid zue, hetti aso au krise becho. aber schön wenn di i DIM chleid wohlfülsch .)

21.6: 6 täg vor mir :)

broncos: wenn tusch du scho wieder hürate ?

me: bi hüt bi de floristin gsi und ha etz es super agebot für väseli befülle mit hortensie, rose in pfirsich und schleierchrut, plus lieferig id location, brutstruss und asteckerli 390.-
gester simmer ufem ZSA gsi und händ 465.- la ligge und 10x formular unterschribe.
ich sett no pompons bastle und d bänder zueschnide für tischläufer (warte no uf peach& mint, spitze sind gester cho), damit ichs am 15.5 am mami cha ge wenn mer uf lörrach gend um abzstecke
und gastgschänk mömmer no bastle, das git no recht arbet jedem e persönlichi nachricht ines gläseli. ha doch die texte nid

07.05.14 20:41
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

@angyyy uii so schön heimers gliche datum ha hüt grad festgsteut das mini tz am 21.7 ghürote het ;)

super heit der so schwein gha mit däm blöde räge u hoffe heigi super ergäbnis gä!? für was heiter de eigentli d föteli?

@littlefoot ui wen de du tag hesch bin i de scho fasch mitte i de flittis ;) göi e wuche ufene chrützfahrt:)

so ha hüt de no grad mit de tz abgmacht ou schüsch wider mau se gse u mis gottemeitteli ( ringbringere) die isch soooo süess gsi wo i bi ihne bi anegfahre het si gluegt de hanire grüeft dasi merkt wärs isch de ischi mit offnige arme zu mir gsprunge das het si no nie gmacht u si isch grad 1.5 jährig ;)

aber s gspräch mit ihre isch guet verlofe si cha mit däm läbe wo är übernimt aber si fingt sitwation scho ou scheisse aber si gloubt itze dases guet chunt ;) ( hoffes ou)

u uf standesamt chöimer am 2 juni wäg de trouig go bespräche:)

mir hei itze no grad beschlosse das mir turte womer itze is appero i plane säuber mache ;) wöu disi woni kenne wot doch itze 5fr pro person u das aus privati do muesi säge neee due de itze a vo vorbereite mit zucker elemänt u schmätterlinge u de gg hiuftmer so viu är cha! de zahli nur s materiau ;) so um die 60fr sötti länge

07.05.14 21:03
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

@littlefoot : i mues mi korrigiere, es si afe 3 ha no überleit, di ganze flusssteine, u d hochzitscherze u sicher no x - sache.ballon palme füre saal ( mir hei 3 ) müessemer imfall miteme liferwägeli fahre u blueme nämet de TZ grad mit, u aus i auem git das uuu material
di cheibe alksucht, tönt bi dir zu däm thema o nid grad rosig, ha drum 20 jahr bi mim mami müess zueluege, aber si isch its sit 4,5 jahr troche u isch einigermasse guet zwüsche üs, chunnt mir äue das o no grad chli ufe its wo gg vater wider drinne isch.aber mir hei üs rächt usenang gsetzt dermit aber its o abghacket hei schliesslech wichtigers vor
Weis nid gnau wen das fotos chöme, ha ihre o gseit müess nid pressiere, bruches ja nid dringend für chärtli oder so.
Schön hesch dini blueme frag klärt, isch haut e wichtige u grosse poste ( emu für mi ) wod chasch es häggli mache

@ZSA: wahnsinnig di gebüre u dä papier chrieg!

@munggi: tönt nacheme entspannte nami mit dire TZ, schön gset dirs glich, nach däm gstürm mitem angere!! Mir hei bi üsere fotografin sones package buechet wot sones shooting zguet hesch zb.für iiladigscharte oder so, si het gmeint mir söues doch glich mache, chöimer üs nochli lehre kenne

@me: ha hüt chöne ga z chleid abstecke, ha ja scho angscht gha was isch wesmer nüme gfaut?! Aber isch super gsi hami so wou gfühlt!! Angscht für nüt gha!!**lach**

15.05.14 11:00
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

So, ich chum au wieder mal dezue da ine z schriebe

Munggi: Gaht mer genau glich wie dir, es chömed mer ständig no sache i Sinn, woni au no sött mache. Wow, ich wüsst ned, öb ich das Gspröch duregstande het. Aber schön, sinder zunere Lösig cho. Und so schön weg em Chleid Gits Föteli? *gwunder*

Angyy: Und hender d Föteli vo üchem Shooting scho becho? Wie isch es gsi bim Chleid abstecke?

littlefoot: Am 14. Juni... Wie wit sinder eigentlich mittlerwile mit de Gastgschenk?

 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32 .. 35
Pfingstrose   Homepage   iladige   Claudilein   gwundernasenliste-braeute-2014-12   gspannt   richtig   Location   malinchen   Littlefoot   würklich   hochzyt   irgendwie   Iladigscharte   spitze-ring-bearer-kissen-box   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   standesamt   broncos   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   tischkarten-geschenke-cookies