| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 35
04.06.14 08:34
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

angyy: herzlichi gratulation mrs. GG :))) hoffe hend en schöne tag gha.

hämmer da eigetli au en countdown ?

05.06.14 09:31
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

Voilà, dr Countdown vo de Juni-Brüt...

8 Pfingstrose
8 Claudilein
9 Broncos
9 samu
16 trixli
16 munggi87
16 malinchen
16 angyyy19
22 littlefoot
23 Pricana

05.06.14 10:46
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Herzlichi Gratulation Angyyy!! Freut mi, daser e schöne Tag gha hend

Uiiuiiiuiii, nur no 9 Täg, danke Malinchen... Lustig, das gar niemer das wuchenend hürated, wär mer aber au viiiiil z heiss, ich hoff dases nächst weekend zwar au schön isch, aber doch biz chüehler, suscht verschmacht ich i mim Chleid

05.06.14 13:37
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

malinchen: jiihaaa so geil :)

broncos: jaa mach mer au sorge weg de hitz. schwitze denn au gliner...

06.06.14 11:09
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@Angyy: ou no härzlichi Gratulation vo mir!!!

@wätter: aaaauso, mis wätterapp seit für am 14. 27C und Sunne... Aber am Fritig und Sunntig ischs chüeler. Das verschiebt sich sicher eh no chli!
Idr Wuche druf ischs när chli Gwitterig und Bewölkt aber am Fritig ischs wieder 27C aber es het "mögliche Schauer". Hoffe mal die verzieh sich de bis am Samstig, dä chani äbä ersch morn aluege...

06.06.14 11:32
munggi87 

Re: Juni Bräute 2014

@angyyy gratuliere

@ malinchen uii danke füre countdown uii die zit raset!!

Ha das mit de gusine a gluegt aso ha ire e chlini liste gmacht wasi wot ha :) u schüsch hetsi gseit i chönetr immer rüefe si mües fötelä ;)
Aber drufe isch:
Jede gang
Die gschmückte outos es git jo es chlises prisli
De rum wen niemer dinne isch
Jo öppe so :)
S resti heimer dekoriert ;) nur no blueme fäle... ( fotis per mail)
Jo mues nur no turte mache:)
U e balon für bim i gang decoriere u schüsch isch gloubs das gmacht wo mues sie;€

06.06.14 14:50
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Uhi NEI MALINCHEN! Ich sthan ja zoberst!!! HILFE!!!

06.06.14 16:30
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

Zäme mit dr Claudi! Das wird supi bi öich... Iiatme, usatme, iiatme, usatme...

06.06.14 16:37
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Sägets doch no aui, dass es nume no e Wuche geit. S machts ja sooo vieu besser Nenei, chunnt scho guet! Wenigschtens gsehts eso us, aus würd z Wätter perfekt wärde. Evtl. bitzli heiss im riese Chleid, abr mer cha nid aues ha

06.06.14 17:36
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Danke viumau für gratulatione !!! ha hüt im gschàft grad z nöie nämeli becho!!

Malinchen danke füre countdown !! No 2 wuche hilfeeeeeee !!!!! U zum wätter update, i hoffe ja schwär dä mit mögliche schauer, veränderet sech auso nochli !!! mir wo outdoor trouig hei

aber auso morn, 30 grad mir brütlis i üsne schöne chleider würde verschmachte!!

Munggi schön miter deko, aber bisch its nid nervöser guet hetsech das mit dire gusine erledigt, isch guet hesch so pünkt wo dir wichtig si mitere agluegt, nimmt ihre dr druck wine paperazzi ume springe u du bisch o entspannter

Me: ha dank der malinchen its o grad es wätter app ufs natel glade mir müesse no mitem dj zäme churz schliesse weler lieder u musig stil.für deko bruchi no streu kristalle när hanis....morn abe chöme no trouzüge zum brätle dasmer no letschti details chöi bespräche.nächst samsti hani no polterabe !!! I bi ja so ufgregt es het gheisse am 14.00 parat si ! " bibber " zwar bini scho ehefrou, aber vorem zivile hets ke müglechkeit gä...
U hüt isch zgschänk für gg cho! Bi am midwuch ga es fotoshoting mache, am nami bi ifolor e uftrag gà fütne kalender u hüt hanis scho uf der post gha!!! Ma fasch nid gwarte ihm zgä...

 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 35
standesamt   gwundernasenliste-braeute-2014-12   irgendwie   richtig   Homepage   broncos   Location   spitze-ring-bearer-kissen-box   tischkarten-geschenke-cookies   Claudilein   malinchen   würklich   Littlefoot   Iladigscharte   Pfingstrose   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   gspannt   hochzyt   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   iladige