| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 2 3 4 5 6 .. 21 .. 35
01.11.13 21:44
Tini10

nicht registriert

Re: Juni Bräute 2014

Mercii fürs welcom!!

Ig 28
Er 30
Zivil 30.5.14
Kirche 14.6.14
Wohne im Seeland näbe Murten.
Hürate in Murte u Abendessen de ou u apero Ufem Römerhof.
Si recht Wit miter Planung! Fotograf Heiner ou.
Einladungen schicke mir so im Dez. Immer besser früher da dlüt ou den freie müesse igä fürs 14.
Wo heit dir Eui Karte bestellt??hät Mega Schöni xe im Web aber in Deutschland.. Aber die koste wo da no Chöme aha weiß nid..

01.11.13 21:48
Tini10

nicht registriert

Re: Juni Bräute 2014

No vergesse: Kleid hani sit 1 wuche himmlisch xi!!
Zäme Simer sit am 11.3.2011 Antrag 10.3.2013 aus Chli schnell bi üs!! Usert mit
Kinder warte mir bis nachem hochzyt

01.11.13 22:34
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Ig ha miner charte ou in DE bsteut bi weddingrepuplic, isch super schnäu gsi, ha d entwürf am so.abe gschickt u si heimer scho am mo.nami hani muster per mail becho.warte its uf mustercharte wo äue am mo oder di chöme
i ha drum genau " die" wöue u ir CH hets o e abieter gha aber di si fasch glich tür gsi, u di heimer nid ganz zue gseit
mir si o scho rächt wiit, aber ha de its bis ändi das jahr nüm so zit drum heimer bewusst scho viu erlediget, auso ig, mi gg chunt irgendwie nid id gäng, isch das bi öich o so???

z chleid fäut no aber da gani morn ga aprobiere...

11.11.13 09:13
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Hallo Zäme

Ich ghöre au zude Juni 2014 Bräute :) Ich han mich eigentlich vomene Jahr schomal da im Forum agmeldet gha, aber es isch mer irgendwenn z viel worde und denn hani mis Profil wieder glöscht, aber jetzt bini wieder zrugg :)

Also zu üs, ich bin 88, er 87, mir sind sit em November 2004 zäme, hend üs im September 2012 verlobt, am 14.06.13 zivil ghürated und werded am 14.06.14 ide Chile hürate... D Gründ für das Jahr zwüsched zivil und kirchlicher Hochzyt sind zimlich die gliche wie bide Malinchen :)

Mir wohned in Züri, aber werded z Einsiedle hürate. Bis jetzt hemer: D Chile, d Apero location, s Restaurant, d Musig für d Chile, en DJ für am Abig und sit am letschte Samstig au s Chleid

Im Moment bini ade Hochzythomepage am umebastle und am Idee sammle für d Iladigscharte.

Gester isch jetzt aber e neui Herusforderig dezue cho, eigentlich hemer so am 3 welle hürate, denn am 4i de Apero und so uf die 6 habli 7 ni is Restaurant (isch zum Glück grad neb em Kloster). Aber jetzt isch a dem Tag so viel los im Chloster, dasi gester erfahre han, das mer scho am halbi 2 d Trauuig werded ha. Het irgend öpper vo üch e gueti Idee wiemer die vörig Zit nutze chönt? Ich find en ewiiiigs lange Apero irgendwie chli blöd...

11.11.13 15:51
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

@broncos: hihi, isch ja mega cool dass dir das ou so machet mit däm Jahr unterbruch! Alli luege immer chli komisch weni das verzellä... Jetz chani immerhin sägä dass mir nid die einzige si wo das so mache!

Hesch es Foti vom Chleid? *gwunder*

Wägem Apéro: Also verstahni das richtig, dass ds Apéro fasch am gliche Ort isch wie ds Ässe? Villecht chönntet dir ja irgend e Rundfahrt mache mit Kutsche oder so? Oder wenn machet dir Föteli? Vor dr Chille? Süsch chönntet dir denn villecht ga Fötele und öii TZ chönnte mit de Gäst irgend ä Überraschig für öich vorbereite oder irgend es Spieli mache?

11.11.13 16:01
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos: Herzlich Willkomme! Nomal e Juni Bruut! Ich hürate genau ein Tag vor dir am 13.06. Ihr sind ja au no jungi Schnuffers wie mir… Lueg mal bi de Gwundernaseliste id em Forum. Chasch dich iträge und chli über d Lüüt öpis usefinde wenn Lust häsch.

12.11.13 16:41
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Malinchen: Mir hend Kollege (also im erwiterete Kollegekreis) wo s genau glich machet wie mir (sogar am gliche Datum) und mir hends erst nach de zvilie Hochzyt über FB erfahre... Git als no meh

Ich han mich mit mim Mami, Schwösterli und Schwägerin entschiede, dass mer keis Föteli vom Chleid mached, damits ja ned i falschi Händ chunt... Aber bide zweite Aprob i 5-6 Mönet Fötelis denn... Bis denn muesch di leider no biz gedulde....

Ich wett unbedingt so First Look Föteli (greenweddingshoes (com)--> galleries --> first-look-photos) drum möchemer d Föteli wahrschinlich scho vor de Chile... Bis jetzt isch mer no Tanzkurs (de chönteds den am Abig grad bruche) oder irgend es Vorstelligsspieli in Sinn cho, ich red mal mit üsne Trauzüge...

Pfingstrose: Ihr sind ja no jünger als mir und mir chömed scho immer z ghöre über, wie jung mir no seged ... Ich lueg mer d Gwundernaseliste mal a...

12.11.13 20:32
BlimBlam 
Re: Juni Bräute 2014

sit gestr iz o offiziell

Standesamt: hoffentlech 6.6.14, chame nonid reserviere
Fest: 7.6.14 ohni chile mitere zeremonie

Er: 32
Ig: 27

Hüratsatrag dä juli ds sri lanka ide ferie :-), zäme sit 4.5 Jahr

Mir hei afang:
d Location (nach laaaaaaaaaaanger suechi)
e biz vodr hochzitswebsite
es paar offerte vo caterer
ringe (ds sri lanka kouft)
e fotograd (usdr familie)

und schüsch tuuuuuuusig idee u ke zit

20.11.13 11:26
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Hallo zäme liäbi Juni-Brüüt
Ig cha mi o i die Reihe igliedere:
Mir hürate (wie d Pfingstrose ) am 13. Juni 2014. Mir hei no nid würkli vieu organisiert, mir hei üs erscht vor nes paar Wuche entschiede, dass mer denn hürate u hei grad z Standesamt chönne reserviere. Mir si beidi äbe seeehr spontan (das isch eso üses Naturell). d Location heimer ouscho mau provisorisch reserviert (Villa Villette in Cham). Dert wärde mer o grad am 19.30 Uhr trout. Am Samschtig göh mer de d Villa Villette gah aluege u tüeh üs de entscheide, öb mer z Fescht dert wei mache, odr nume d Trouuig. Mir wärde es "klein aber fein"-Feschtli fiire mit üsne ängschte Vrwandte u Fründe ("nume" 20 Lüüt).
üsi Familie wüsse no nüt devo, am 15. Dezember heimer es Adventsässe, womer de aune es STD wärde vrteile, sodassi de mit de richtige Iladig baschtle nid eso de Stress ha.

20.11.13 12:00
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Hoi Claudilein! Sooo schön... Endlich öpert wo am gliche Tag hürated!!! Findi meeega...! Isch ja de hammer mir hend zerst au dete welle hürate. Den hetemer eus no troffe... Läck soooo lustig!!! Grautliere herzlich!!! Und wenn lust häsch träg dich doch no i de Gwunernaseliste i...

 1 2 3 4 5 6 .. 21 .. 35
würklich   Pfingstrose   iladige   broncos   gspannt   Iladigscharte   Littlefoot   spitze-ring-bearer-kissen-box   malinchen   gwundernasenliste-braeute-2014-12   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   Homepage   tischkarten-geschenke-cookies   irgendwie   Claudilein   hochzyt   richtig   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   Location   standesamt