| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 22 .. 35
27.11.13 09:28
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

So, ha d Lischte no ufeglade. Bi grad vomene Kafi abgklänkt worde ;-)

27.11.13 09:36
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Claudilein! Haha, das isch doch selbstverständlich... Da lahni mi au immer ufhalte. Tut ebe scho guet. Was staht bi eu im Moment ah zum plane? Händer scho Ildadige?

27.11.13 10:43
malinchen 

Re: Juni Bräute 2014

Hey zämä! Mälde mi ou mal wieder da inne... Vergisse mängisch chli, dass mir die Gruppe ja ou no hei näbäm "normale" 2014 Thread.

Härzlech willkomme a aui woni no nid "gseh" ha!

Merci fürä Countdown! I ha einä ufm Handy gad uf dr "Startsite"... Es geit soooo schnäll!

@Planig im Moment: Mir si chli dranne e Band und e DJ z sueche, Flittis plane und mal chli Gedanke überd Iladig mache... Wo stöht dir so?

27.11.13 11:35
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Alle: mir hei sowit aus es fäut nume no standesamt, mi gg kümmeret sech drum " o wunder" är isch dert düre zimlech fuul gsi bim thema hochzit,u its hetne haut brauzilla derzue verdonneret!
u blueme muesi no organisiere, aber das längt im früehlig..

Aus nächsts si d ringe dranne, da gömer nächst sa.chli ga luege u deim januar öppe gg's outfit
u its geits so schnäll aber bi glich entspannt, da z'grobe organisiert isch

27.11.13 12:00
juni2014braut 
Re: Juni Bräute 2014

Ja gern natürlich da mini agabe auno:

er 83
ich 88
zusammen 25.2.2009
verlobt 3.10.2013
heirat zivil 30.05.2014
kirchlich 21.06.2014

Organisiert:
Standesamt
Kirche/Pfarrer
Einladungen
Abendlocation
Chleid
Fotograph

To do:
Blueme
Coiffure
Musik
Catering

27.11.13 12:04
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Auso mir hei bis jetz z Standesamt reserviert u d Location aglueget u reserviert. Wiiter simer no nid. Im Moment isches no grad e chli wiit wäg, abr wenni drah dänke dasses nume no 198 Täg si u dir aui scho so wiit sit, de bechumeni auso scho langsam es bitz Panik. Vor auem wärde mer quasi de ganz März wäg si, wieu mer üsi Hochziitsreis vor em Hochziit wärdet ha. S geit wägem schaffe nid Angers u de heimer dänkt, mache mer das im Früehlig. Mir wärde uf d Maledive flüge

Das Wucheändi wetti d STD bastle u am Samstig göhmer mau wägem Azug für mi GG gah luege. Dekoration hani scho es paar Idee, da göhmerde no ad Hochziitsmäss gah gnöier aluege, das het ja no Ziit bis im Früehlig.

27.11.13 12:48
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Claudilein: Isch no lustig dass alli immer anderst wiit sind. Claudilein mir isches imfall glich gange woni mi da agmolde hani hani dänkt SHIT... Die sind mindestens scho 3-6 Mönet länger verlobt und hürated au no nach mir. Ich han ja nix... :) Will mir hend eus au erst im Okt. verlobt. Cool wege de Ferie... Den gönder 4 Wuche uf d Maledive? Nöd schlächt!

Juni2014Braut: SUPER!!! Den häsch ja würklich scho gannz viel grossi Pünkt abghaged. Erliechtered eim s Läbe und vorallem d Nervo scho mega. Us wellem Kanton chömed ihr? Händer es Budget? Wie tür isch dis Chleid gsi? Haha sorry die Frage, aber den chani d Liste no fertig usfülle. I wellere Lokation werdet ihr hürate? Und wo isch euses Fäst...

Malinchen: Gaht mir amigs au so dassi de vergisse. Vorallem wenn im 2014 gneug lauft. Aber im Moment isch dete so ruhig... Und ich han vörig Ziit! Haha! Was mir no unbedingt erledige münd isch Flittis konkrett plane, Ring ussueche, Azug GG... De sinds no Details... Wo nöd weniger wichtig sind aber ohni die chönti mer glich hürate!

27.11.13 13:02
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Angyyy: Du bisch ja scho mega wiit! Je nach Ort chamer ja z Standesamt o erscht 3 Monet vor em Termin reserviere, auso het din GG ja no Ziit

Pfingstrose: Auso mir göh 2.5 Wuche uf d Maledive. Abr da jewieus vor u nach de Ferie bim schaffe immer sooo vieu z tüeh isch, tueni de Monet komplett us de Hochziitplanig usschliesse. Mir fröie üs extrem druf, abr isch natürlich o nid grad günschtig. deswäge isch z Budget für üses Hochziit ja o "nume" 15'000. Mau luege öb mer das Budget so chöi ihaute u nid auzuvieu abstrich müesse mache. Abr da mer nume wenig Gäscht wärdet ha, bini eigentli zuevrsichtlich.

27.11.13 13:43
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Claudilein: super flitterwuche!sehr erhousam u isch no grad schön bevors i ändspurt geit
ja mi gg, är isch eifach chli träg...

Ig schaffe drum im verchouf, u da hani mir gseit dasi dr ganz dez. O nid wirde zit ha drum hani scho so viu gmacht

27.11.13 17:17
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Wow, da lauft ja grad chli was :)
Ich bin ned im 2014 thread wil mer det eifach z viel lauft und ich denn glich amigs wett de Überblick bhalte und den investier ich viii z viel zit dri... Bin zwar ganz am Afang drin gsi (dazumals no als Lenae, aber han denn mis Profil wieder glöscht)

Hiiilfe mir sind bim Countdown bi 200 aglangt gaht schnell... Ich mag mich no erinnere, wien ich mich ufs zivile gfreut han und jetzt isch es scho sit 5 Mönet verbi...

Claudilein: Mir gönd denn au uf d Maledive go flittere, wüssed aber noni gnau wenn :) Muesch den unbedingt schribe wies gsi isch

Bide Planig lauft grad ned so viel, han grad gnueg z tue mit schaffe, Training und Spiel, dasi irgendwie zu nüt chume... Hoffe das wird denn im Januar wieder besser

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 22 .. 35
irgendwie   würklich   gspannt   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   standesamt   Location   Pfingstrose   spitze-ring-bearer-kissen-box   gwundernasenliste-braeute-2014-12   hochzyt   tischkarten-geschenke-cookies   Claudilein   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten   Iladigscharte   Homepage   richtig   iladige   broncos   Littlefoot   malinchen