| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Juni Bräute 2014
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 23 .. 35
03.12.13 14:24
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Broncos: Schön si öi Iladige fascht eso cho, wie dr nechs vorgsteut heit! Denn tüet dr se o gli vrschicke?


Ig ha grad e ungefähri Offerte becho für d Blueme-Deko: 160-180 für de Brutstruus, 8-10 für d Asteckerli, 300-400 für d Tischdeko und ca. 20 pro Apèreotischli.
Auso mir wei eso vieli chliini Bluemestrüüsli i Väseli ufem Tisch ha. Mir hei e Blocktisch für 20 Persone. Da findeni 300-400 ouno vieu. u dir? Auso es si scho Rosene, abr mit eso vieu hani nid grächnet. Wie gsehts bi öich us mit Tisch-Deko?

03.12.13 14:44
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Claudileine: Mir werded d Iladige wahrschinlich im Januar verschicke und wend bis zum 31. März d Rückmeldig.

Also ich find die Offerte au recht tür. Ich han bim zivile für de Brutstruss öppe 70 zahlt gha und für d Deko uf de Tisch 70 pro Gsteck.

03.12.13 15:11
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Ah das isch ja e sehr schöni Deko u de Struss isch o härzig. U de Priis isch ja echt mega guet, im Vrglich zu de Offerte woni jetz becho ha. Ig ha jetz no angeri Bluemegschäft agfragt, mau luege wie die priislich drinne ligge.

09.12.13 11:10
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

Gugus :)

Da lauft nid sooo vill dasi nid nachemöge würd :)
Hürate am 27.6.14 :)
Aber eine vo de beste vom GG hät es uslandprakti buecht denn de lappi! Etz isch GG nid so happy. Mal luege wies usechunt aber bi de meinig daas me det au en tag cha fehle, london isch nid soo wit weg .)

Am samstig s chleid kauft, bi mega happy :)

09.12.13 11:35
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Ui Littlefoot, darfi es Föteli gseh?

09.12.13 11:35
Claudilein 

Re: Juni Bräute 2014

Und auso das mitem Kolleg findeni o. Er cha ja für ei Tag zrugg cho. Choschtet ja nid so vieu u geit ja schnäu!

09.12.13 11:51
Pfingstrose 

Re: Juni Bräute 2014

Littlefoot: Mini Schwöster isch a eusem Datum au in Brighton und chund den für 3 Täg retour. Chasch ja mit Easyjet gah. Musch eifach jetzt bueche das chosted um die 120 CHF was ja ächt gaht.

12.12.13 09:06
littlefoot 

Re: Juni Bräute 2014

pfingstrose: hey wie gahts ? *drückdich*
das wirds glaub nid d sproblem si, s geld...eher das er nur 3 wuchä dete das praktikum macht und er vermuetli nid traut scho z säge dass er de ame fritig muss frei ha. ich hetti da ke problem, würd das grad vo afang a kläre aber denke da gits lüt die händ me hemmige mit so sache...we will see (haha blibt üs ja nüt anders übrig)

16.12.13 15:52
Broncos 

Re: Juni Bräute 2014

Sodeli, ich han denkt ich gib üch wieder mal es update :)
Ich bin am Fritig mit minere TZ im Modissa gsi, will ich det am Mittwoch es Chleid entdeckt han, wo perfekt zu mim Chleid passe wür (und au no abegsetzt gsi isch) bin denn u gspannt gsi, wie s mini Schwöster findet und öbs ihre staht. Es isch eifach de Hammer!! Es gseht us wie extra gmacht für si, d Farb, de Schnitt, eifach alles passt Sie het denn gar keis anders Chleid meh probiert. Denn hemer d Chance grad gnutzt und für de TZ und de Tätschmeister e Krawatte ide passende Farb kauft
Am Abig hemer denn es Treffe mit TZ und em Tätschmeister gha. Und jetzt simer scho es grosses Stück wiiter ide Planig. Ich han ja mal gschriebe gha, das mer ned genau wüssed was mache, mit de Zit zwüsched Apero und Abigesse (will mer d Chile hend müesse vorverschiebe). D TZ und de Tätschmeister hend sich sofort dezue bereit erklärt öppis z organisiere und mir sölled doch während dere Zit go fötele. Es git jetzt also doch kei First View Föteli, sondern min GG wird mich erst ide Chile gseh. Findi au super! Ach üso TZ und Tätschmeister sind eifach super!! Sie nehemed üs so viel ab bide Planig und bringed super idee ine. Mir hend den au no d Iladigscharte und d Homepage besproche, das chunt au guet!!
Und denn hani gester no erfahre, dass sich gueti Fründe vo üs verlobt hend und im Herbst hürate werded Jetzt hani endlich au e Brut i mim Umfeld, woni übers ganze Vorbereitigszüg quatsche chan g
Was lauft bi üch liebi MitJuniBrütlis? Han am Samstig mit schrecke festgstellt, das mir scho 6 Mönet zivil verhürated sind und i 6 Mönet ide Chile hürate werded, also sozäge halbzit

07.01.14 19:54
angyyy19 

Re: Juni Bräute 2014

Hallo juni brütlis, i luege o mau wider ine
möcht öich no es guets 2014 wünsche, das wird üses jahr


ha über di festtäg nume still mitgläse bim 2014 tread, ha zimlich viu um d ohre gha u hochziit technisch isch viu blibe si.aber its heimer e wuche ferie u zit
aber d fotografin ( woni im ouguscht ha agfragt ) het am samschti abgseit,si heig e kolleg vo ihre u dä hüratet no dert wo si ufgwachse sig...bi scho grad enttüscht gsi.

wi sit dir so drinne ???

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 23 .. 35
würklich   Iladigscharte   malinchen   spitze-ring-bearer-kissen-box   richtig   gwundernasenliste-braeute-2014-12   iladige   Pfingstrose   tischkarten-geschenke-cookies   gspannt   irgendwie   braut-brautigam-stuhl-zeichen-oder-foto   Location   Homepage   Littlefoot   Claudilein   broncos   standesamt   hochzyt   ring-bearer-kissen-box-herz-geformten