Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt |
|
1
|
22.04.14 21:12
majadreamgirl
|
Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt
Liebe Leute Ich bin völlig verzweifelt: Seit mehreren Jahren habe ich einen Freund, der Schlagzeug spielt. In seiner neuen Band spielt ein Saxophonist, in den ich mich Hals über Kopf verliebt habe. Er ist so süss! Wir hatten auch schon intime Kontakte und es war so schön. Was soll ich nur tun? Wie sage ich es meinem Freund? Mein Freund spricht bereits von Heirat und nun passiert mir das! Ich habe auch Angst, dass er nicht so schnell eine andere findet und er tut mir leid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23.04.14 11:05
squishy-fishynicht registriert
|
Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt
Hallo Majadreamgirl
Liits nöd uf dä Hand, was dä nächst Schritt isch?? So wiiä's für miich tönt, isch d'Liiäbi zu diim Schatz erlosche. Werum sus würd meh so über siin Schatz rede (à la "ii bii dii eiinzig, wo siich mit iihm abgiit…") und us Mitleiid zämäbliibe isch keiin guätä Afang für ä gmeiinsami Zuäkunft… Ganz ehrlich, bin entsetzt über diie Ussag
Ich empfehle diir, no eiinmal in diich inäzgooh. Uf diis Herz loose. Schlussendlich weisch nur du, ob du Liiäbi für diin Schatz entfindisch. Wenn merksch, dass do nixx meh isch, denn siig ehrlich zu dir und au zu diim Schatz. Suächä s'Gspräch. Wenn du merksch, mal du wotsch mit ihm dini Zuäkunft verbriinge und du iihn wirkli liebsch, denn muäsch mitem andere s'Gspräch sii und denn selber konsequent iihn nüm treffe, nüm gseh, nüm schriibe…
Wiiä d'Nala gsaiit het: "Wiiä würdsch du gern behandlet werde?"
Alles guäti für dini Zuekunft!
|
|
|
|
|
1
|