| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt
 1
22.04.14 21:12
majadreamgirl 
Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

Liebe Leute
Ich bin völlig verzweifelt: Seit mehreren Jahren habe ich einen Freund, der Schlagzeug spielt. In seiner neuen Band spielt ein Saxophonist, in den ich mich Hals über Kopf verliebt habe. Er ist so süss! Wir hatten auch schon intime Kontakte und es war so schön. Was soll ich nur tun? Wie sage ich es meinem Freund?
Mein Freund spricht bereits von Heirat und nun passiert mir das! Ich habe auch Angst, dass er nicht so schnell eine andere findet und er tut mir leid.

23.04.14 08:35
littlefoot 

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

äääh ??
habt ihr schon ein heiratsdatum ?

nur einen tipp: absagen, mit freund sprechen, ehrlich zu ihm sein !
einfach gesagt, ich weiss, aber etwas anderes gibts nicht in deinem fall...
viel glück!

23.04.14 08:37
himbeer 

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

ich würde unbedingt das gespräch zu deinem freund suchen. wenn du ihn schon vor der hochzeit betrügst, wird das sowieso nichts. und aus mitleid würde ich schon gar nicht mit ihm zusammenbleiben.

23.04.14 08:47
Pfingstrose 

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

Ich bin de glicher Meinig wie die andere. Sicher isches ganz schwer so es Gspröch azfange. Aber suscht machsch du weder dim Läbenswäg no sim Läbensweg öpis zguet. Wer wott en Partner us Mitleid und wer wott öpert hürate wo mer meint de passt nöd... Die Energie wo das brüchti würd dich s Glück vom Läbe choste.

23.04.14 08:52
weddingbee85 

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

sind ihr dänn scho verlobt? egal öb ja oder nei, ich würd unbedingt mit offene charte spile au wänn das dini beziehig choschtet. dim fründ gägenüber ischs nöd fair wänn du jetz mal no ewigs für dich entscheidisch öb jetz de "alt" oder "neu" besser zu dir passt.
und ich glaub nöd, das er s würd schätze wänn du mit ihm zämebliibsch will du s gfühl häsch das er niemer meh findt.
hoffe ihr finded e lösig.

23.04.14 09:01
nala05 

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

Ich mues ganz ehrlig sage das ichs rächt drnäbe vo dir find zsage das är sichr so schnäll keini meh findet und du us mitleid mit ihm würdsch zäme bliebe. Anstatt werweise was komfortablisti lösig isch, söttsch du gschider mol mit dim fründ rede. Vilicht ergit sich das mit de hochzytsplän den au widr. Es duet mir leid, i weiss das tönt sicher hart wie ich schrib.. Aber wärsch du an sinere stell, wie würdsch du behandlet welle wärde? Vilicht übrlegsch dr das zerst emol...

23.04.14 09:02
Evass 

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

Ich würd uf jede Fall mit mim Partner rede wenn das würd passiere, er mues d'wahrheit wüsse.. vilicht ischs nur e churzziitigi verknalltheit, aber vilicht ischs ja au was ernsts. uf jedefall würdi niemer hürote wo ich betroge han, vor allem nöd us mitleid und nöd wenni nöd ehrlich gsi bin. Es wird zwar sicher verdammt unagnehm, aber das mues eifach sii..

23.04.14 10:51
elea 

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

aso im Prinzip hesch du din frönd jo scho betroge oder? wenn du ehm jez no hoffnige machsch of en gmeinsami zuekunft esch das ned fair ehm gegenöber. d frog esch au, wetsch du öberhaupt no met ehm zeme si? well wenn ned, denn esch jo klar wasd musch mache. du chasch jo ned met ehm us mettleid zeme si ond hendedorre öpis met sim bandkoleg am laufe ha. au wenns onagnehm esch, du musch ehrlech zo ehm si ond der au öberlegge wa du wetsch.....

23.04.14 11:05
squishy-fishy

nicht registriert

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

Hallo Majadreamgirl

Liits nöd uf dä Hand, was dä nächst Schritt isch??
So wiiä's für miich tönt, isch d'Liiäbi zu diim Schatz erlosche. Werum sus würd meh so über siin Schatz rede (à la "ii bii dii eiinzig, wo siich mit iihm abgiit…") und us Mitleiid zämäbliibe isch keiin guätä Afang für ä gmeiinsami Zuäkunft… Ganz ehrlich, bin entsetzt über diie Ussag

Ich empfehle diir, no eiinmal in diich inäzgooh. Uf diis Herz loose. Schlussendlich weisch nur du, ob du Liiäbi für diin Schatz entfindisch. Wenn merksch, dass do nixx meh isch, denn siig ehrlich zu dir und au zu diim Schatz. Suächä s'Gspräch. Wenn du merksch, mal du wotsch mit ihm dini Zuäkunft verbriinge und du iihn wirkli liebsch, denn muäsch mitem andere s'Gspräch sii und denn selber konsequent iihn nüm treffe, nüm gseh, nüm schriibe…

Wiiä d'Nala gsaiit het: "Wiiä würdsch du gern behandlet werde?"

Alles guäti für dini Zuekunft!

23.04.14 14:09
morelia 

Re: Kurz vor der Hochzeit in einen anderen verliebt

weni so söttigs läsä majadreamgirl, de isch mir klar wiso mir so ne höchi scheidigsrate hei hiä...

 1
Saxophonist   hochzytsplän   scheidigsrate   verzweifelt   heiratsdatum   Hochzeit   komfortablisti   anderen   entscheidisch   Schlussendlich   zämebliibsch   Majadreamgirl   verbriinge   konsequent   verknalltheit   entfindisch   verliebt   zusammenbleiben   churzziitigi   zämäbliibe