Mai 2010 |
|
1 .. 3 4 5 6 7 .. 11
|
|
|
06.04.10 14:55
bettinli
|
Re: Mai 2010
han no gar nie gseh das do au ä thema "mai" hät. bin jo au ä mai bruut.
mir müänd no folgendes mache:
- Tischordnig no fertig machä - Dankeschärtli usdenkä - definitivi Aperobesprechig - Trauuigsbesprechig - Ort für Föteli - alt, neu, blau, geliehen - Termin zum Chleid absteckä: dä Friitig - Ring abhole - Probefrisur und Probemake-up - Coiffeurtermin für min gg - schueh no me ilaufe
... sind eifach no chlini sachä....
********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der ********** Ostschweiz statt
|
|
|
06.04.10 16:55
Snowbearnicht registriert
|
Hallo zäme
Habt ihr alle ein Eröffnungs- und Schlussgebet für die kirchliche Trauung? Wir haben einen Diakon, der die Trauung durchführt. Wir haben bewusst eine Person gesucht, die selber Familie hat. Von einem Gebet hat unser Diakon kürzlich jedoch nichts erzählt. Aber die zweite Besprechung haben wir auch erst nächste Woche. Mal schauen... auf jeden Fall möchten wir eigentlich das Trauversprechen selber sagen. Ansonsten haben wir bis jetzt keine Fürbitten oder Gebete vorbereitet...
Wie habt ihr es mit der kirchlichen Zeremonie? Wir stellen uns eine etwas lockere Atmosphäre vor. Auch haben wir nur ein Wortgottesdienst, also keine Eucharistiefeier. bin gespannt auf eure Gedanken.
Liebe Grüsse Sibylle
|
|
|
08.04.10 11:55
haexli75
|
juhui bi ändli gsi wäg mine blueme. chunnt guet. warte jetz uf d'offerte. wobi scho bi dr beratig hets riesegi unterschiede gä zwüsche de einzelne gschäft. hinech gö mer no mol wäge de gaschtgschänk, si hei jetz verschiedeni müschterli gmacht und die gö mer hinech go aluege und usläse.
mi gg het geschter au scho si nöi pass chönne go bstelle, so dass er ne de am hochzyt grad überchunnt. är nimmt jo min name a.
jetz isch no offe: - apero (s'was) - blueme defintiv bstelle - ringe abhole - 2. aprob vo mim chleid und azug abhole gg - detaillierte tagesablauf und abstimme mit transportunternähme
und när si mer de nache.. juhui - freue mi mega.
** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **
|
|
|
|
|
|
27.04.10 12:43
Sandra82
|
Mir hüratet ja erst Endi Mai aber i han sgfühl es staplet sich no soo viel.
- Apero fertig plane - Gastgschänkli fertig machä - Tischoordnig fertig machä - Location zum Fötäli machä - blueme definitiv bstelle - zeitablauf erstelle - musig mit em organist und trompeter für chile abspreche -...
aber äs ghat ja no chli.
********************** Ziviles Hochzeit: 21. Mai 2010 Kirchlich: 29. Mai 2010
|
|
|
|
27.04.10 13:16
ragusa7
|
Hallo zäme
Auch ich bin eine Mai Braut. Wir heiraten in 17 Tagen und 30 Min standesamtlich.
Auf der Suche nach Vorbereitungsarbeiten zum grossen Tag bin ich auf dieses Forum gestossen und ich bin erleichter, als ich sah, das alle in etwa auf dem selben vorbereitungsstand sind. Ich werde heute Abend meine Gastgeschenke fertig machen & dann habe ich soweit alles... (Hoff ich)
Liebe Grüsse ragusa7
|
|
|
|
1 .. 3 4 5 6 7 .. 11
|