| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2010
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 11
08.05.10 22:51
happyday 

Re: Mai 2010

hoi iehr liebe mai brüütlis!

es isch es unglaublichs gfühl: ich träge sid geschter min nöie name und bih noh immer wie innere andere s`phäre und glaubes fascht nid was es würkli so isch

obwohl ich dänke ha, dass s`zivilstandsamt eher en trochni aglägehäit isch, isch es sowas vo under d`huut gange. wow üse zivilstandsbeamti hed das äifach sehr, sehr schön gmacht und min gg und ich hends äifach nur gnosse.

am obig sind denn 30 persone bi öis dehäi gsih und mer hend gfiired bis id nacht ine. es isch so schön gsih, das üsi liebschte mit üs die schöne gfühl und s`zämeghörigkäitsgfühl täil hend.

allne mai brüütlis wo s`zivile noh bevor stahd: fröie üch druf - es isch würkli äimalig und es macht stolz, das mer denn ehemah und ehefrau isch.

ganz härzlichi grüessli,
happyday

09.05.10 17:11
seeletaenzli 

Re: Mai 2010

happyday...
ech freu mech so för dech ond met der!!! ond gratuliere der natürlech vo ganzem härze!!!
schwebsch wohl total uf wolke 7??? ou... wie ech mech scho druf freue!!!

han am samstig mini zwöit chleidaprob ka... grad met de rechtige frisur (ändlech han i usegfonde was i möcht)... ond es esch eifach nome toll gsi! no 12 täg!!!

ganz en liebe gruess ond gnüss es!

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

11.05.10 13:00
ragusa7 
Re: Mai 2010

Noch drei Tage....
Da ich zur Zeit an den letzten Vorbereitungen bin ("Nägele", Frisör, Kosmetik etc) werde auch ich langsam etwas nervös.

Und wohl auch die mieserablen Wetteraussichten schlagen mir auf den Magen:-(
Ja nu, daran ändern kann man ja nichts....

11.05.10 13:18
peja 

Re: Mai 2010

ohje, ja.. aber wer weiss, vielleich scheint ja doch die sonne.. :-) wünsche dir noch viel spass beim endspurt und einen unvergesslichen tag!

11.05.10 13:21
cosa87 

Re: Mai 2010

Hallo Ragusa7

Ich wünsche dir trotz schlechtem Wetter ALLES ALLES ALLES GUTE für eure Hochzeit. Dass alles so klappt wie ihr es euch vorstellt.
Geniesst es einfach...

Viel Glück und alles Gute

11.05.10 13:50
babs 
Re: Mai 2010

Hallo Ragusa7

Habt Ihr auch am Freitag das Zivile und am Samstag das Kirchliche? Ja die Wettervorhersagen sind nicht die besten, aber es wird so oder so ein schöner Tag :-)

LG Babs

15.05.10 16:34
happyday 

Re: Mai 2010

liebi brüütlis wo am pfingscht-weekend de grossi tag hend: alli die ganzi negscht wuche immer brav usässe, so das d`wätterprognose noh e bitz besser wärded. auso mer wirds schoh ganz liecht komisch im mage, wenn grad so veruse luege und so vill grau und wolche uf äi huufe gseh

hoffe soooo fescht, das es denn wenigschtens nid rägned - vo mer us chas äifach bedekt sih, aber bitte, bitte liebe petrus bhalt de räge doch emol im vorratsruum und lahne erscht am pfingschtsunntig oder mäntig uf d`schwiiz lah prassle!

hend iehr alli zwe wätter-niet-und-nagelfeschti und vorallem gliichwärtigi schlächt- und schönwättervariante? nun ja mer hend schoh au bedes, doch wie so oft isch natürli d`schönwättervariante um äiniges attraktiver nur schoh wäge de hammer ussicht wos hät.

15.05.10 16:41
seeletaenzli 

Re: Mai 2010

hallo happyday

ech ben au deför, dass es wenigstens troche söt si... ond ned allzu chalt...
mer hend ke schlächt-wätter variante... mer verlönd üs eifach ufs guete wätter

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

15.05.10 19:29
Dee 

Re: Mai 2010

Ui Seeletänzli, hoffe das chunnt guet mit em schöne Wätter! Was händ ihr denn so planet? Also ich meine, würd effektiv öppis is Wasser gheie, falls es würd rägne? Mir hüratet ja im Oktober, was ja au nid grad de schönwättermonet isch und händ drum gar nüt dusse planet..... aber de mai sött ja eigentlich rein wättertechnisch en guete hüratsmonat sii.... hey liebi mai-brütlis, ich han in letschter ziit sehr hüfig an euch alli dänkt und eifach nume bessers wetter gwünscht. denn das wo s im moment isch, isch scho rächt fies.... han also au na e bstellig an petrus uufgäh und hoffe, es nützt uf s nächst weekend! drucke alli duume wo ich han!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

17.05.10 09:13
seeletaenzli 

Re: Mai 2010

@dee

so tragisch esch das ganze gar ned... ech hoff eifach sehr, sehr dass es troche esch... fends met em chleid wahnsennig omständlech, wenns rägnet..
s'einzige wo mer emmer noni gfonde hend: e fotilocation, falls es rägne wör...
de räscht esch bi üs ned so extrem vom wätter abhängig... mer grilliered zwor... aber mer hend so es öberdachts zällt wo mer ufstelle chönd...

hoff aber trotzdem, dass es ned allzu chalt ond troche esch... soooo höch send die aspröch jo eigentlech ned... vo mer us muen ned grosse sonneschiin si

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 11
Hochzitsvorbereitige   Seeletänzli   unvergesslichen   trauuigsbeschprechig   Detailinformationen   transportunternähme   heiraten   wätter-niet-und-nagelfeschti   wünsche   schönwättervariante   Pfarrer   d`schönwättervariante   Hochzeit   verTRAUED   seeletaenzli   Vorbereitungsarbeiten   Kirchlich   verheiratet   choschtävoraaschläg   s`zämeghörigkäitsgfühl