| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2010
 1 .. 6 7 8 9 10 11
17.05.10 09:25
happyday 

Re: Mai 2010

hei seeletänzli: es chund gut - dä samschtig hani nämli dänkt: ou näi wenns eso wär (auso bi üs heds würkli grad abe gschiffed), denn wärs deftig sch....

aber gugg mal:
. http://www.landi.ch/meteo/deu/prognosen_20184.aspx
. http://meteo.sf.tv/sfmeteo/prognosen_ch....ayer_aussichten
. http://ch.wetter.com/wetter_aktuell/wett...e/?id=CH0CH2389
. http://www.meteoschweiz.admin.ch/web/de/...&plz=luzern

so jetzt aber gnueg - min gg säit immer ich sell nid immer go wägem wätter luege. egal wies wird, beiflusse chammers ja eh nid. nun ja rächt heder aber wunder nimmts mi ja gliich!

17.05.10 09:29
seeletaenzli 

Re: Mai 2010

ou... d'temperature send akzeptabel... aber so troche schiints den jo am friitig ned z'si...
de samschtig wederom gsehd scho weder besser us för euch

min gg seid au, mer chöig sech sowieso ned uf de wätterfrosch verloh...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

18.05.10 22:18
peja 

Re: Mai 2010

hoi seeletaenzli u natürli au äs hallo dä andere mai-brüüt

i wünsch der scho jetzt, seeletaenzli, ä ganz schöne tag, mit vielne überraschige, emotione u viel unvergessliche moment! gnüss äs! u swetter gseht ja scho mal besser us.. :-)

uiuiui, das liebe wetter, i hoffe mer alli chänd gaaaanz schöns, oder zu mindescht, trochnigs wetter ha.. aber ebe, ja nid zfescht ufrege, das cha mer halt eifach nid ändere, sondern eifach sbeschte drus mache.. dä tag wird so oder so super!!!

eu all, no viel spass bi dä letschte vorbereitige! u gnüüüssssets äs isch alles soooo gschwind verbi..

19.05.10 07:12
seeletaenzli 

Re: Mai 2010

hallo peja

merci för die liebe wort... no 2 täg... esch scho onglaublech wie schnell die ziit verbi gange esch... höt chan i mis chleid go abhole... o gott... ben ech nervös...
ond ha sooooooooooooooooo freud.... ben voller schmätterling

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

19.05.10 07:45
Sandra82 
Re: Mai 2010

Hallo

mir händ übermorn au euses Zivile hochzit und i wird immer nervöser :-) Wie wird ächt das erst nächst wuche vor em chirchliche!? uiii..

Bin gester mis Chleid go aprobiere und abstecke lah (da i schwanger bin machäds das erst so churz vorher), ohhh han soo freud gha

**********************
Ziviles Hochzeit: 21. Mai 2010 Kirchlich: 29. Mai 2010

19.05.10 07:50
Soefeli82

nicht registriert

Re: Mai 2010

Hallo zämä

Also irgendwiä fiäbärä o ig mit öich mit u bi o chli nervös

Ig wünsche öich vo Härzä äs wunderschöns u unvergässlechs Fescht! Ig hoffe, dass alles so wird wiä ihr öich das vorgstellt heit!

Liäbä Gruess
Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

19.05.10 08:15
vivala010

nicht registriert

Re: Mai 2010

uj seeletaenzli bi dir isches bald sowit. unglaublich wiö schnell das verbi gange isch hends doch erst gad zäme übers brutchleid ka ;)

ich wünsch dir am fritig en wunderschöne und unvergesslichä tag und en guete start is ehelebe.

au wenns wetto ned wett mitmache , eurem glück söll das ned im weg si. eifoch postiv denke ..
lg

19.05.10 08:15
vivala010

nicht registriert

Re: Mai 2010

uj seeletaenzli bi dir isches bald sowit. unglaublich wiö schnell das verbi gange isch hends doch erst gad zäme übers brutchleid ka ;)

ich wünsch dir am fritig en wunderschöne und unvergesslichä tag und en guete start is ehelebe.

au wenns wetto ned wett mitmache , eurem glück söll das ned im weg si. eifoch postiv denke ..
lg

19.05.10 09:05
Snowbear

nicht registriert

Re: Mai 2010

Hallo Bräutlis...

Der Mai neigt sich dem Ende zu und langsam aber sicher sind wir Mai-Bräutlis "unter der Haube" :-)

Unsere kirchlich Hochzeit war am letzten Samstag und die zivile am 05.05.2010. Beides Mal war das Wetter nicht so toll, was mich zuerst ziemlich genervt hat. Aber schlussendlich war ich froh, dass wir beim Fototermin und auch nach der Kirche nicht nass wurden. Im Nachhinein muss ich sagen, dass das Wetter zu hoch gewertet wird. Es war ein wunderschöner Tag und unsere Fotos mit der Regenstimmung im Hintergrund sehen sensationell aus. Auch unser Fotograf meinte, dass er lieber bei schlechtem Wetter fotografiere, weil da die Stimmung besser rüber komme. Alle Fotos werden bei schönem Wetter toll, aber wer ein guter Fotograf hat, kriegt wahnsinns gute Fotos hin bei schlechtem Wetter (vorausgesetzt es regnet nicht).

Für uns war der Tag perfekt :-)

Nun wünsche ich trotzdem allen, die den grossen Tag noch vor sich haben, einen wunderschönen, sonnigen und warmen Tag. Aber seid nicht zu fest endtäuscht, sollte es anders als erwartet sein. Der Tag wird wunderschön und ihr werdet aus dem Herzen viel Sonne strahlen.

Alles, alles Gute für euch.

Snowbear

19.05.10 11:18
Soefeli82

nicht registriert

Re: Mai 2010

Hallo Snowbear

Ich gratuliere euch ganz herzlich zur Hochzeit und wünsche euch für die Zukunft das Allerbeste.

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

 1 .. 6 7 8 9 10 11
wätter-niet-und-nagelfeschti   wünsche   verTRAUED   choschtävoraaschläg   Pfarrer   Detailinformationen   transportunternähme   Seeletänzli   unvergesslichen   trauuigsbeschprechig   heiraten   seeletaenzli   Hochzeit   Kirchlich   d`schönwättervariante   verheiratet   Vorbereitungsarbeiten   schönwättervariante   s`zämeghörigkäitsgfühl   Hochzitsvorbereitige