| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2010
 1 .. 7 8 9 10 11
19.05.10 11:44
happyday 

Re: Mai 2010

hallo liebi mai-brüütlis und vorallem liebi seeletänzli!!!

ja jetzt isch denn s`pfinschtweekend glih dah!!!! und d`wätterprognose wirded vo tag zu tag besser.

@seeletänzli: noh zwöi mal schlafe und denn isch friitig - chasch sicher sih, ich wirde so fescht a dich dänke, das es dich sicher irgendwenn emol ade nase chützeled und denn wäisch: das isch en momänt woni bsunders fescht a üch dänkt ha!!!

ich sälber bih grad im wunderschöne tessin und ligge ufeme riese chüssi-huufe uf de loggia vo üsem hotel-zimmer und las mer vorem grosse tag äifach nomal lah guet gah. us negscht stahd hamman und sprudle ufem programm.

bruuch grad chlih abwächslig, dasi nid duurend a samschtig dänke. drum sind mini trauzügin und ich äbe ab i süde und lönds üs bi warme temperature lah guet gah. aber hüt bini denn wider dehäi und denn bringt mer min gg am obig s chläid häi *uiiii, bih gspannt*.

auso liebi nervösi *ich ghöre bi de nervöse def. au derzue* brüütlis: gniessed die letschte stunde vorem hochziit und au s`nervös sih - finde das ghört doch au derzue!

sunnigi grüess

19.05.10 11:59
randrea 

Re: Mai 2010

Hallo zäme,

i ghöre bi dene "Nervöseli" def. o wider derzue. Wider will üsi Brutfüehrer üs am Wuchenänd grad bitz enttüscht hen. Drum hami am Mänti gar nid so richtig chönne fröie druf. Aber schlussändlech isches ja üses Fescht, wo mir sit langem am plane si, und schinbar, wird ja iz au z Wätter rächt guet und mir hei eigentli alles organisiert. Fröie mi mega uf mis Chleid und ds ganze drum u dra...
@happyday: gniesses im hamman, i bi gester gsi, und es het ächt guet ta!

Wünsche allne ganz es schöns Fescht


Zuletzt bearbeitet am 19.05.2010

19.05.10 13:21
cosmologia 

Re: Mai 2010

Halli-hallo

Au ich wünsch eu liäbe Maibrüütlis en wunderschöne Tag!! Lönds eu guet goh. Ich freu mi ez scho uf dBricht vo eu!!

Ganz es schöns Fäscht und vil Glück und Liäbi bim Start in nächschte Lebensabschnitt!!

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

19.05.10 13:57
Cherita 
Re: Mai 2010

Uiiii Maibrütlis i verfolge dä Moment sehr intensiv, da i de imne Jahr o im Mai hüratä.
I hoffe sehr, dases ds Wuchenend super Wetter isch, aber gmäss Wetterbricht gsehts ni schlecht us:-) Toi, toi, toi wünsche aune strahlend blaue Himmu u warms Wättär u eifache unvergessleche Tag.

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****

19.05.10 14:01
chichi 

Re: Mai 2010

au ich wünsche eu allne ganz en schöne und unvergässliche tag! gnüsseds - es gaht so schnäll verbi... defür chönder nachher anen sicher wunderschöne tag zruggdänke - isch au schön

alles alles gueti wünsch eu e april-brut


...glücklich verheiratet seit dem 24. April 2010...

19.05.10 14:21
peja 

Re: Mai 2010

owwww happyday das tönt aber sehr sehr guet.. i wellem hotel bisch du dä im tessin??

mer si, wänn mer im tessin sind, im del lago oder im patrizia (cannobio)..

gruess

19.05.10 14:21
ragusa7 
Re: Mai 2010

Der Regen am 14. Mai 2010 blieb leider nicht aus bei uns...
Dafür sieht es für euch Pfingst-Bräute besser aus:-)

Aber auch mit Regen, unser Fest war wunderschön!



Zuletzt bearbeitet am 19.05.2010

Datei-Anhänge
14.05.2010.jpg 14.05.2010.jpg (80x)

Mime-Type: image/pjpeg, 266 kB

19.05.10 14:53
haexli75 

Re: Mai 2010

Liebe Maibräute

Auch ich wünsche Euch einen unvergesslichen Tag. Ich hoffe, dass Eure Wünsche in Erfüllung gehen und ihr gerne an diesen Tag zurück denken werdet.

Liebe Grüesse
Haexli75



** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


19.05.10 15:21
sheilyn 

Re: Mai 2010

wow ragusa! :) so schön! bsi auf's wetter leider. ;)
aber das foto ist so toll! hast super ausgesehen!

allen bräuten eine wunderschöne traumhochzeit!


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

19.05.10 16:04
peja 

Re: Mai 2010

schön ragusa.. sieht toll aus.. und der strauss gefällt mir super!!

 1 .. 7 8 9 10 11
Kirchlich   Hochzeit   Seeletänzli   wätter-niet-und-nagelfeschti   verTRAUED   trauuigsbeschprechig   Pfarrer   choschtävoraaschläg   seeletaenzli   Detailinformationen   Hochzitsvorbereitige   transportunternähme   s`zämeghörigkäitsgfühl   verheiratet   unvergesslichen   Vorbereitungsarbeiten   schönwättervariante   heiraten   d`schönwättervariante   wünsche