| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2012 Bräute
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 23
23.04.12 15:44
dia

nicht registriert

Re: Mai 2012 Bräute

@layonie
Wir fliegen am 5 mai ab. Juhuuu geht nicht mehr lange!!!
Ja, ich habe ein kleid bei light in the box bestellt! Werde sicher ein foto posten, wenn wir wieder zurück sind!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

23.04.12 15:53
layonie 

Re: Mai 2012 Bräute

Ah so cool a eusem Hochziitstag flüged ihr i eusi Lieblingsstadt!!!

Das passt doch super!

30.04.12 10:43
Sonj84 
Re: Mai 2012 Bräute

Hallo zäme

wier heirate em 12 Mai 12 und so langsam wirdi ächt nervöös.... ohjeeeh scho jetze...

ew geits apa nid andersch???

am meiste sorge machi mr wäge de kids. e bekannti luegt ihne nam apero bi üüs deheime u tuet si is bett dr chlii wird grad erst 1 und di gross 3. hoffe so das es guet gaht.

idr not cha mis mami übere ga abr i wett si au am fäscht u nid imr dass si de dure muess.. dr chlii schlaft ebe no nid dure..

wer va ew het eu chind und wie machet iers???


Toitoitoi no!!!!

30.04.12 11:50
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

Hoi Sonja!
Mir hüroted i 5 Täg und bi also au scho zimmli nervös. Üsä Sunneschy isch 5i und er goht nach em Apéro mit em Chindsgikolleg und sinä Elterä hei und pfuset bi ihnä. Ich bin zimmlich sicher dass das guet goht. Mir vertrauet derä Familie fescht und chönd üs druf verloh das ihm guet glueget wird. Am Sunntig Morgä chunnt dänn die ganz Familie mit üsem Junior is Hotel wo mir übernachted cho zmörgelä.
Grüessli

01.05.12 10:12
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Ui Ladies, äs nöchet! Tinebine du bisch sicher no chli me ufgregt als mir! Im Momänt gats bi mir no, aber ich werde sicher nächst Wuche nervös si, jetzt womer alles organisiert händ hani nüt me zum ablänke Aber ich freu mich riiiiesig!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

01.05.12 13:14
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

bellastella:
Ui Ladies, äs nöchet! Tinebine du bisch sicher no chli me ufgregt als mir! Im Momänt gats bi mir no, aber ich werde sicher nächst Wuche nervös si, jetzt womer alles organisiert händ hani nüt me zum ablänke Aber ich freu mich riiiiesig!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!


hoi bellastella!
Ja du, scho fäng chli nervös..vor allem wänn ich dra dänkä! Und d Vorfreud isch würkli fäng riiiiisig

01.05.12 14:22
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Ja gäll Tinebine, ich bin grad wie frisch verliebt Wänn ich mer vorstelle das mer in genau 11 Täg ma und Frau sind Bin dänn gspannt uf din Bricht

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

01.05.12 14:52
layonie 

Re: Mai 2012 Bräute

Hallo!

Ich bin grad a dä letschte Vorbereitige und bin namal so richtig die Vorfreud am gnüsse! Bin eigentlich gar nanig so nervös, aber das chunt den sicher am Samstig.
Am letschte Friitig vorem Standesamtliche bin ich au nöd nervös gsi, ersch wo ich den 20min ufem Sofa uf GG han müesse warte, will er wiedermal nanig parat gsi isch, isch den au Nervosität cho.
Hahaha... und natürlich bim unterschriebe!

Tinebine muess mal uf dä Liste luege, aber glaub mir sind nöd allei wo am Samstig hüratet....

UU freu mi!

01.05.12 15:04
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

hey layonie, mir isches vorem zivile genau gliich gangä. Bi au bim coiffeur nervös wordä wo ich fertig gsi bin und han müesä wartä bis mich GG chunnt go abholä

Am Samstig chan ich mir vorstellä, das ich uuu nervös bi wänn ich i d Chilä chauffiert wirdä. Vorher ja glaub fascht kei Zyt zum nervös sii
Freu mi au mega fescht und fühlä mich wie du schribsch bellastella, frisch verliäbt

03.05.12 10:35
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

hoi layonie
wie gohts mit dinnerä Nervosität - gspührsch sie scho? Ich bin eher besorgt als nervös, ha gester mini Stimm verlorä und so Halsweh, bringä kein Ton usä. Ha voerher scho im Bräute 2012 devo gschriebä, ha jetzt aber dänkt ich verlageris do herä will ich mol bi dir ha wellä nochäfrögä wies dir goht. Freu mi riiiiiiiiiiiiiiiiiiiisig

 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 23
unvergesslichtraumhafte   eigentlich   Hochziitsgsellschaftä   Verliebt   Schloss   riiiiiiiiiiiiiiiiiiiisig   verlobt   bellastella   Märlihochziit   wünsche   langsam   Schlechwettervariante   Ehevorbereitungsgespräch   Tinebine   verheiratet   heiraten   Trollkjerring   geheiratet   Wedding   wunderwunderwunderschöne