| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2012 Bräute
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 23
03.05.12 11:53
Keks 

Re: Mai 2012 Bräute

Bellastella, äs hät Vor- und Nachteil, das ich no mues warte

Ihr mached mir ja gueti Hoffnig, ich cha mich ja jetz scho zitewiis chum konzentriere bim schaffe wän ich as Hochzig dänke, vorallem wän ihr mich mit eune Gfühl so astecked
Ich ha zum Glück au 3 Tag frei vorem Hochzig, will mich chasch dän sicher nüme zum schaffe bruche

03.05.12 13:07
Duffy.10 

Re: Mai 2012 Bräute

@ alli Mai-Brütlis: hey ich ben jo langsam brutalo nervös, wenni dänke, dass die zivili Hochzit scho nächst Wuche isch. Ich schaffe aber die und nächste Wuche bis und mit am Donnschtig, denn hämmer am Fritig sZivile und en Wuche druff schaffi bis und mit am Mittwoch, denn isch jo am Donnschtig eh frei und am Fritig hani doch no chöne frei näh und denn isch am Samstig sgrosse Fäscht. ich chas gar net vorstelle. ich weiss no, wo mer gsäiht händ, dasses no es halbs Johr goht und denn no 3 Mönet und jetzt nächst Wuche isches sowiet. . ich wierde no die zwei Wuche schaffe, well mer nacher 3 Wuche id Ferie gönt. Süscht wöret dFerie leider nacher scho alli weg. Hey ich freu mi mega uf Eui zahlrieche Brichte nacher im Juni im Forum mit ganz vel Föteli

Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012

03.05.12 13:28
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

@Keks: Das stimmt, und wänn du di ganzi Vorfreud und dä Tag no vor dir häsch isches bi üs scho verbi... Aber mir tüend üs dänn wider mit dir freuä

@Duffy: Wow du häsch dis zivile ein Tag vor üs, ich nervöse dänn mit dir ume, chan aber nöd verspräche dasi a dich dänke Warschinli bini dänn ä nervöses Wrack. Derfür tueni dänn a dim chirchliche a dich dänke, dänn hani wider Zit!

Määäääääädels ich freu mich ja so!!!!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

03.05.12 13:34
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

bellastella:


Määäääääädels ich freu mich ja so!!!!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

03.05.12 13:37
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

bellastella:
@Tinebine: Ja mir händ beidi Ferie nächst Wuche, so chani in Rueh zur Kosmetikerin, zur Coiffeuse, und am Fritig is Hus und d Sache irichte. Aber frög mich nöchst WUche nomal viellicht würi dänn welle go schaffe Aber also die Wuche bringi nöd viel zstand bim schaffe, bin halt ime büro, da chame guet chli umeblööterle. Ich tuen lieber mit eu chli umehypere

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!


Wänn ich dini Bricht so läsä, glaub ich au nöd, dass du nächscht Wuchä öppis würsch nützä im Büro
Isch halt scho cheibä schön die Vorfreud!

03.05.12 13:41
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Nei ich glaubs au nöd Usserdem muesi doch die drü gschänkte Täg usnütze!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

03.05.12 14:32
Chatelaine 

Re: Mai 2012 Bräute

Hallöchen zämä!
Also was söll ich denn säge, bi mir isches MORN so wit!!!
Hüt bini s erschte mal nervös.
Vorher hämmer scho d Deko uf s Schloss bracht und nochane muessi zu de Coiffeuse go d Haar ilege.
Und denn nur no 1x schlafe, phuuuuuuuuuuuuuu.....


Zusammen seit dem 19.02.2003 - Verlobt am 12.05.2011 - Geheiratet wird am 04.05.2012

03.05.12 14:47
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Wow Chatelaine, das ist ja noch bälder als bei mir Ich wünsche dir ganz eine tolle letzte (mit viel Schlaf) Nacht als ledige Frau Geniess es und erzähle uns bald von deinem schönsten Tag

PS: auf welchem Schloss heiratet ihr denn?

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

03.05.12 14:53
pada 
Re: Mai 2012 Bräute

bi mir isch es morn sowit für z zivile. bi jetzt doch au scho biz kribbelig, obwohl i geit han, dass es nüt bsundrigs isch und für mich d kirche zählt. aber jetzt chunts andersch.

i schaffe aber morn morge no. das isch e gueti ablenkig.
zivil hemer erscht am 5. das passt.

apropos nervös.
i ha scho voremene monet usschläg an de ganze arme und bei übercho.
ha den müesse zum arzt und de hät gseit, dass das vo nervös und stress isch. jetzt bi i immer am salbe wie verruckt. ade bei geht me no viel, aber das isch egal. döt gseht meh nüt. ade arme isch de usschlag au scho weg. jetzt ha i "nur" no e hufe blaui flecke vom kratze...aber naja....egal.
tipp vom arzt: jede tag 15 min. irgendwo allei si und alles positiv gseh und biz abefahre.
unglaublich aber wahr, es hilft.
also ihr gsehnt, i bi scho lang e nervlichs frack!

**Zivil: 4.5.2012 ** Kirche: 12.5.2012**

03.05.12 14:59
Chatelaine 

Re: Mai 2012 Bräute

@bellastella
Danke vielmal für die guete Wünsch, das isch mega lieb!
Mir hüratet uf em Schloss Lenzburg (wo übrigens uf mim Avatar abbildet isch).
Es isch immer unsere Traum gsi will mir uns unde dra zum 1. Mal troffe händ.

Ich wird mich bemüeh nochane es Brichtli z schriebe und es paar Fötteli mit eu z teile, sobald ich si denn ha. Und s schriebe gaht au no chli langsam will ich mich immer no chli a mini neue Nägeli muess gwöhne woni sit geschter ha.

Zusammen seit dem 19.02.2003 - Verlobt am 12.05.2011 - Geheiratet wird am 04.05.2012

 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 23
verheiratet   Trollkjerring   Schloss   Ehevorbereitungsgespräch   Hochziitsgsellschaftä   wunderwunderwunderschöne   langsam   bellastella   Tinebine   eigentlich   Schlechwettervariante   heiraten   geheiratet   Märlihochziit   Verliebt   wünsche   verlobt   riiiiiiiiiiiiiiiiiiiisig   Wedding   unvergesslichtraumhafte