| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2012 Bräute
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23
16.05.12 10:09
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

@Trollkjerring: Oh ich fühle mit dir! So isch mir au gange letscht wuche, han sogar wider afange lisme wili nöd han chöne stillsitze und nüt tue womer alles erlediget gha händ Ich han ide letschte Täg sones pflanzlichs mittel gno gäg ischlaf- und durchschlafstörige, hät aso guet gholfe!
Ja dä Schirm isch würkli praktisch gsi, mir händ zum GLück scho so eine dihei gha, sus hettemer dem auno müse naränne.

@Fly: ich bin froh gsi hani no äs paar sache chöne erledige, sus wäri no nervöser gsi Ja s Wätter isch imfall würkli nöd schlimm, bi üs häts am samstig mit zwei drei churze underbrüch immer in ströme grägnet, aber mer händs nöd gross gmerkt. Aber was ich empfehle isch ä sonen grosse rägeschirm, mir händ sonen bunte gha, in allne rägebogefarbe. Git also au no cooli föteli!

12.5.12 - Just WOW!

16.05.12 10:11
Chatzezuengli 

Re: Mai 2012 Bräute

Wünsche äune Mai Brütlis wo dises Wucheändi hürate viu Glück u nes unvergässlechs Fescht.
Gniessets

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

16.05.12 10:15
Keks 

Re: Mai 2012 Bräute

Ich wünsche au allne Brüüt vo däm Weekend äs wunderschöns Hochzig mit hoffentlich viel Sunneschii

16.05.12 10:18
Trollkjerring 

Re: Mai 2012 Bräute

bellastella:
@Trollkjerring: Oh ich fühle mit dir! So isch mir au gange letscht wuche, han sogar wider afange lisme wili nöd han chöne stillsitze und nüt tue womer alles erlediget gha händ Ich han ide letschte Täg sones pflanzlichs mittel gno gäg ischlaf- und durchschlafstörige, hät aso guet gholfe!
Ja dä Schirm isch würkli praktisch gsi, mir händ zum GLück scho so eine dihei gha, sus hettemer dem auno müse naränne.

@Fly: ich bin froh gsi hani no äs paar sache chöne erledige, sus wäri no nervöser gsi Ja s Wätter isch imfall würkli nöd schlimm, bi üs häts am samstig mit zwei drei churze underbrüch immer in ströme grägnet, aber mer händs nöd gross gmerkt. Aber was ich empfehle isch ä sonen grosse rägeschirm, mir händ sonen bunte gha, in allne rägebogefarbe. Git also au no cooli föteli!

12.5.12 - Just WOW!

Hehe, Lisme Sachä hetti für dä Notfall au no Dihei, falls ich gar nümä ruhig chan sitzä und nöd weiss was tuä. Momentan hani zum Glück no paar Sachä woni chan erledigä und morn hämmer no Bsuäch, dä chani mi nochli "ablänke". Wenns dä gar nümä gaht wird ich dänn au zu somne Mitteli griffä, Baldrian hät no immär Wundär gwürkt. Ja dä Schirm hetti wükki fast vergässe, wenn mis Mami nüt xeit het. Sie hät etz dä Schirm vo ihrä Coiffeuse wo vor 2 Wuchä ghürate gha hät chönä uslehnä, anschinänd hetter äh Herzform. Bin ja gspannt.

Wedding Date: 19.05.2012

Zuletzt bearbeitet am 16.05.12 10:19

16.05.12 10:40
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

@alli Brütlis vo dem Wuchenänd: Wünschä eu en ganz en tollä, unvergässlichä Tag - gnüssets! Hibbelä grad mega fescht mit eu mit... Suugät möglichscht vill vo denä wunderschönä Momänt uf, es goht so schnell verbii.
Alles Gueti wünscht eu tinebine

16.05.12 14:14
sweets 

Re: Mai 2012 Bräute

@Trollkjerring: ich mues de Bellastella biipflichte - s'wätter isch würkli nöd soo schlimm... bi eus hetz au eigentlich immer grägnet, aber mir hend de Apero dinne chöne mache & teils dusse (dekt & euses Hochziits-OK het na es grosses Zelt organisiert)... mir isch gar nöd gross ufgfalle, dasses immer wieder rägnet... zum Glück hemmer aber bi de Paarshooting genau 45 minute trocke gha - kein tropfe räge!!! Das isch scho sehr hilfrich gsii. Und de Tag sälber isch sooo wunderschön gsii

En gnaue Bricht mit Föteli folgt denn na - mir chömed eusi Föteli zum Glück scho am Samstig über...

Und @all, wo das Wuchenend hürated - gnüsseds und ich wünsche euch vo Herze en wunderschöne Tag!!!

****************************************************************
Verliebt: 01.03.2003 - Verlobt: 04.06.2011 - Verheiratet: 01.03.12 & 12.05.12

17.05.12 20:05
emma 

Re: Mai 2012 Bräute

Hallo ihr Liäbe!

Merci viel viel mol!
Freu mi mega uf üses Fescht am Samschtig. Immer wieder wird i richtig chribblig :-) schöns gfühl!

Eu allne au ä super schöns Wuchenend!
Herzlich, Emma

ziviles 5.5.2012 und kirchliches 19.5.2012 - mr freuend üs riesig!

17.05.12 22:55
Trollkjerring 

Re: Mai 2012 Bräute

Sooo, die letztä paar Sachä sind zimmli erledigt (wer ja au, wenn nöd) dSpannig stiigt und dNervosität wird langsam unushaltbar. Ich wünschä etz scho all denä Brütlis wo au das Wuchenänd hüratet en mega schönä und unvergässlichä Tag, Gnüssets!!!


Wedding Date: 19.05.2012

18.05.12 07:19
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Ich wünsche allne Brütlis vo dem Wuchenänd än wunderwunderwunderschöne, unvergässliche Hochzitstag, gnüssend no di letzschte ledige Stunde und dänn gnüssend EURE Tag! Ich dänke an eu!

Und natürlich wämer dänn Foootis gse

12.5.12 - Just WOW!

18.05.12 07:20
Trollkjerring 

Re: Mai 2012 Bräute

bellastella:
Ich wünsche allne Brütlis vo dem Wuchenänd än wunderwunderwunderschöne, unvergässliche Hochzitstag, gnüssend no di letzschte ledige Stunde und dänn gnüssend EURE Tag! Ich dänke an eu!

Und natürlich wämer dänn Foootis gse

12.5.12 - Just WOW!

hehe, diä werdemär eu dänn scho präsentierä.

Wedding Date: 19.05.2012

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23
Märlihochziit   Schlechwettervariante   Hochziitsgsellschaftä   Schloss   eigentlich   wunderwunderwunderschöne   riiiiiiiiiiiiiiiiiiiisig   unvergesslichtraumhafte   verlobt   langsam   Verliebt   wünsche   heiraten   Tinebine   Ehevorbereitungsgespräch   bellastella   verheiratet   Trollkjerring   geheiratet   Wedding