| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2012 Bräute
 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23
18.05.12 07:31
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Trollkjerring:
bellastella:
Ich wünsche allne Brütlis vo dem Wuchenänd än wunderwunderwunderschöne, unvergässliche Hochzitstag, gnüssend no di letzschte ledige Stunde und dänn gnüssend EURE Tag! Ich dänke an eu!

Und natürlich wämer dänn Foootis gse

12.5.12 - Just WOW!

hehe, diä werdemär eu dänn scho präsentierä.

Wedding Date: 19.05.2012

Ja hoffentli, schliesslich isch sone psychologischi 24 Stunde Betreuig nöd gratis

12.5.12 - Just WOW!

21.05.12 15:15
Trollkjerring 

Re: Mai 2012 Bräute

S isch wortwörtlich en PERFEKTÄ Tag xi! En usfüehrlichä Bricht wird no folge. Momentan wart ich ungeduldig uf d Fötli!

Isch no lustig xi, womer am Morgä am 4i im Hotel euses Zimmer am suechä xi sind, häts näbst eus no zwei anderi Hochziitsgsellschaftä gha. Isch das no öbr vo eu xi?

Wedding Date: 19.05.2012

21.05.12 15:58
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Ahhh gsen ich da än neue Avatar???? Schöööööön!! Das freut mich das ier än perfekte Tag gha händ, so mueses si!! Han an eu dänkt am Samstig, ier händ me Glück gha mitem Wätter! Und ufd Föteli freuemer üs natürli alli!

12.5.12 - Just WOW!

Zuletzt bearbeitet am 21.05.12 15:59

21.05.12 16:14
Trollkjerring 

Re: Mai 2012 Bräute

Hehe, jaaa genau! Viel meh Föteli hani leider no nöd, muäss no wartä, bin ganz hibbelig. Ja säg nüt, ha mer no so Gedankä gmacht gha wägem Wetter und bessär hät mers am Schluss nümä chönä ha! Ich chas no gar nöd glaubä, dasses scho verbi isch, s isch alläs so schnäll verbi gangä! Freu mi etz uf alli Föteli und eh Wuchä Feriä am Fritig.


19.05.2012 It's you and me till the end of time.

21.05.12 16:35
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Hanis doch dänkt! Gset also schomal sehr schön us! Mir händ d Föteli ebe scho am Sunntig abig chöne uf de Gallerie aluege und am Mentig hani chöne god CD hole, han gar kei Zit gha zum hypere

Ja ir händ würkli Glück gha, sunnig und nöd zheiss! So gats üs allne, me hät chum zit zum alles erfasse, und zmal isch scho alles wider verbi, aber du törfsch gern nomal im Gfühl vo eurem Tag schwelge und üs verzelle wiener gsi isch Haaach, wird au grad nomal chriblig!

12.5.12 - Just WOW!

21.05.12 16:42
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

Mues au immer no uf d Föteli wartä..... GG hät gester letscht Wuchä gseit: Chum, lüted mir doch ihrä mal a, wetts öppä gseh. Ich ha dänn gfundä sie mäldet sich sicher sobald sie alles zämä hät. Langsam wird ich aber au ungeduldig

21.05.12 16:49
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Tinebine:
Mues au immer no uf d Föteli wartä..... GG hät gester letscht Wuchä gseit: Chum, lüted mir doch ihrä mal a, wetts öppä gseh. Ich ha dänn gfundä sie mäldet sich sicher sobald sie alles zämä hät. Langsam wird ich aber au ungeduldig

Ich au

12.5.12 - Just WOW!

22.05.12 08:47
Trollkjerring 

Re: Mai 2012 Bräute

@bellastella: Bin den etz am Bricht schriebä für eu! Er wird ziemlich gross!


@tinebine: mir sind au ganz ungedudlig, all diä wo d Föteli gmacht händ chönds scho aluegä nur mir nöd. Wot doch chli i Erinnerig chönä schweläg mit all dä Föteli.

Wie gahts eu eigentli so nach dä Hochziit? Irgendwie bini mega glücklich und chas no gar nöd glaubä, dass scho alläs verbi isch und irgändwiä bini mega wehmüätig und chli truurig.


19.05.2012 It's you and me till the end of time.

22.05.12 08:56
Tinebine 

Re: Mai 2012 Bräute

Guetä Tag Trollkjerring
Ich bin au e mega glücklichi Ehefrau. Aber sogar nach chli meh als 2 Wuchä sind mir immer wieder chli am verarbeitä vo dem perfektä Tag. S sind so vill Emotionä und Idrück gsi, das chasch gar nöd alles uf eimal fassä.
D Föteli wo d Gäscht gmacht händ hani zum Glück. Mir händ ja d Digicams verteilt und nach em Fäscht wieder igsammlet. Aber die vo dä Fotografin....Lütä ihrä jetzt grad a

Freu mi uf din Bricht

22.05.12 09:01
Trollkjerring 

Re: Mai 2012 Bräute

Ja, es isch wükki so, es sind mega viel Idrück xi. Immer wieder chömet eim Sachä in Sinn. Ach, ich chönd gad namal.

Mir händ au Kamers verteilt aber Einwegkameras. Die müämer zerst no ischickä. Ich hoff etz mal das mer öbis no vor dä Feriä überchömät.



19.05.2012 It's you and me till the end of time.

 1 .. 11 .. 19 20 21 22 23
Schlechwettervariante   Tinebine   Ehevorbereitungsgespräch   wunderwunderwunderschöne   heiraten   geheiratet   Verliebt   riiiiiiiiiiiiiiiiiiiisig   Trollkjerring   Hochziitsgsellschaftä   Schloss   eigentlich   langsam   Wedding   Märlihochziit   verheiratet   wünsche   verlobt   unvergesslichtraumhafte   bellastella