| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai 2012 Bräute
 1 2 3 4 5 6 .. 15 .. 23
06.12.11 16:10
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Ja ich bin au gspannt D Föteli sind halt nid mega professionel, aber für üs passts. Usserdem simmer ja eh kei Brangelina

So härzig! Mini Mueter hät üs beidne äs Chärtli gschribe nach dem mer üs verlobt hend. Mir hetsi gschriebe wie das sie sich freued und mim GG das sis u schön finded ihn ide familie zha

Ah ja, händer au nüt gfunde wo eu passt hät? Mir ebe au nid. Mir lönd au spezielli Ring mache, resp. mir macheds sälber ime Workshop. Mer händ öpe 3 1/2 stund diskutiert und überleit mit dä goldschmidin, bis mär gha händ wiemer händ welle Aaaaber jetzt gats leider no bis Mitti Januar bis zum erste Kurs und dänn afang Februar dä zweit, und dänn iiirgendwänn ide feeeerne zuekunft chömmer üsi Traumring go holä. äs gat no sooooo laaaang
Was tüend ir drigraviere? Mir chönnted z.b. dä fingerabdruck oder än Text lasere la. Aber mer händ ja no chli zit zum überlegge.

Und jetzt sötti hei und no chli am Text vode Iladige fiile, Zit hani ja, GG isch am chlausne Wänn nu nöd immer das nervige schaffe wär

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

07.12.11 08:42
Chaeferli1 

Re: Mai 2012 Bräute

Mier machid d föteli au nid bimne fotigraf und finded au, dass die nid so profesdionell mönd usgseh... Mal luege wie mers machid :-).

Wow cool, d ring sälber mache isch ja de hammer!! De goldschmied hed üs vo afang aa gseid, dasmer d element vom ring sâlber chönd usläse und die denn so agfertigt wärdid. Eigentlich hättemer nume afig welle luege, was es so hed und denn isch d beratig so super gsi, dasmer üs grad entschiede hend.

Und hesch gester de text zämegstiflet?

So etz hani 3 täg kurs in züri und bi grad im zug...
Schöns tägli

07.12.11 09:52
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Stimmt, äs professionells shooting gits dänn am Hochzit, in Schale und ufgmotzt Praktisch bim sälberfötele isch halt än Hälfer, sprich än Kolleg wod Föteli macht. Oder äs Stativ und sälbstuslöser. Isch vorallem witzig für dä wo nu dörf detsta, min Schatz isch me als eimal ziemlich verschwumme ufem Föteli willer nöd schnäll gnueg gsi isch

Ja ich persönlich bin no chli skeptisch, will ich total nöd handwerklich begabt bin, han zwei linki Händ. Aber mer sind sicher super betreut, sind alli total sympathisch. Und wänns nöd wetsch sälber mache, hälfeds der. Min Schatz isch halt glernte Polymech, da machter so öpis gern. Usserdem sinds dänn nomal spezieller willmers sälber gmacht händ.

Bi nöd viel witercho, mues hüt nomal dra. Han hüt Schalterdienst, da findi sicher ni äs Minütli. Aaaaber da min GG d Chärtli au nanig fertig hät, presserts nöd so. Ich fänds eifach no cool wämmers chönntet ade Wiehnachte mitnä. Aber wänns nächst Jahr wird isch au nöd so tragisch.

Na denn viel Spass! Wie du sicher gmerkt häsch, ischs wätter au in Züri nöd dä Hit, da reuts eim wenigstens nid zum nöd chöne usega!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

07.12.11 16:43
Chaeferli1 

Re: Mai 2012 Bräute

Mier fragid eifach öb öper ziit hed, zum üs z fötele. Hend ier en spezielli kulisse gwählt? Mier würdid gärn am vierwaldstättersee... Aber bi dem wätter gahd das eher nid. Also je nach dem halt bi üs dihei.
Hend ier de fotigraf fürs hz scho?

Us welem material wend ier üchi ring?

Bisch du idemfall vo züri? Ja, ds wätter isch wirklich nix, defür hani d wiehnachtsbelüchtig idä bhf-strass gseh ;-).

Was machid eigentlich die andere mai-brüüt?

07.12.11 22:02
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Ja das isch am gschidschte! Also mir wohned in Rappi, drum ischs Schloss halt naheliegend. Und natürli passend willmer ja det hüratet. Aber so Näbelföteli am See oder im Wald händ au no än Charme! Uh, stell mer das grad vor... romantisch!
Ja de Fotigraf hämmer scho, mer händen aber nu 5 Stund, zersch fürd Paarföteli, dänn no mit dä gladne Gäst, d Trauig und je nachdem chunnter no mit an Apero und macht det no äs paar Föteli. Aber nöd zlang. Am Abig tüemer dänn sicher min Schwippschwager und min Vater organisisere, die händ gueti Kameras. Und viellicht tüemern o äs paar Digicams organisiere wo dänn umeligged. Mal luege.

Aaaalso das isch kompliziert Mine isch us Carbon und Rotgold, bim GG ischs Kolorit (au schwarz, aber ohni maserig) und Damaszenerstahl (wie bide Mässer) Si wärded seeehr speziell! ich tuen dänn natürli sicher äs föteli dri, aber das gat no laaaaan! Und natürli krieg ich no diamäntli!

Ja ebe, ich wohne in rappi, schaffe aber in Züri. aber zu miner Schand muesi gestah dasi d Lucy das Jahr nanig gse han, aber chunnt no!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

13.12.11 17:44
schmetterling202 

Re: Mai 2012 Bräute

Wow! Es paar sind ja scho meega wiit, ich han mich gar nie getraut z'schriibe wie wiit ich bin, wili no fascht nüd gha ha. Mir hürated am 12. Mai.
Aber jetzt bini au scho wiiter:

-Tagesablaug geplant
-Kirche
-Pfarrer
-Einladungen
-Aperolocation, Apero werden wir Meterbrot vom Beck, Käschüechli, Minipizza,div.Kuchen, Fruchtspiessli, etc. machen, Getränke selber einkaufen und Kollegen werden zum Buffet schauen, so bleibt's günstig und ist doch gut
-Abendlocation
-Transportmittel
-Kleid und Acessoires
-Bräutigam Anzug
-Fotograf
-Homepage ist fertig
-Musik Kirche und Abend
-Blumenofferte

Immernoch viel zu tun, sind ja nur noch 5 Monate, die wichtigsten Punkte stehen schon mal.

13.12.11 18:21
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Welcome schmetterling! Sooones schöns Datum wo du da hesch Wo hürated ihr denn?
Das mitem Apero machemer genau glich! Äs isch scho unglaublich was mer für sonen Apero chan usge... Ei Offerte (guet die isch me us gwunder gsi, will dä Cateringservice tüür usgse hät) dä hät 110 Stutz welle pro nase?????!!!!!!!!!?????? Das wär ja me als üses ganze Budget
Aber so isches super!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

13.12.11 18:36
schmetterling202 

Re: Mai 2012 Bräute

Haach, ha grad wiiter obe gläse das du vo Rappi chunsch, bi det i de Nöchi ufgwase, anderi Seesiite ;-) Mir hürated im Bündnerland, wohned au da oba.
Aber ihr hürated im Schloss?? Müend ihr de Apero nöd vo denä nä? Kenn eini wo au det ghürate hed und si hed's vo ine müessä nä.
Schöön nomal eini wo am gliche Tag "dra isch"

Zuletzt bearbeitet am 15.12.11 16:55

13.12.11 18:49
bellastella 

Re: Mai 2012 Bräute

Aaach so schön! Ich bin in Chur ufgwachsa! Lustig dases eu det ufa verschlot, oder isch din GG vo det? Miar sind vo bruafeswäga(GG) uf Rappi züglet.

Ja mier hend üs grad an Termin gschnapped! I maina hey, "nur" zivil isch jo schön und recht, aber so hemmer doch no a bitzli a bsunderi location! Dr Apero hemmer nid det, isch üs viel ztüür, det müast ma mainti alles vo det nä. Miar machend dr Apero im Ritterhus in Buebike.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

13.12.11 19:02
schmetterling202 

Re: Mai 2012 Bräute

Ja er chunt vo da. Schöön das ihr ufem Schloss hürated.
Mir hend de Apero denn im Garte vo sine Elterä, isch u gross und perfekt mit es paar Bäumli und so.
Hoff eifach s'regnet denn nid, susch müemer ine.
Hesch du d'Iiladige scho abgschickt? Ich ha dänkt mir schicket si uf d'wienacht.
Freu mich mega dasi öper gfunde ha wo au denn hürated ;-)
Ich bi nämlich mängisch jetzt scho nervös, zum Glück hend mir das erscht vor 1,5 Munet entschide, susch wer ich ja 1 Jahr vorher scho dure gsi.

 1 2 3 4 5 6 .. 15 .. 23
unvergesslichtraumhafte   Hochziitsgsellschaftä   Schlechwettervariante   Trollkjerring   Verliebt   bellastella   langsam   Tinebine   geheiratet   Schloss   verheiratet   heiraten   wunderwunderwunderschöne   wünsche   eigentlich   Ehevorbereitungsgespräch   Märlihochziit   Wedding   verlobt   riiiiiiiiiiiiiiiiiiiisig