| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai-Bräute 2013
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 23 .. 32
18.09.12 15:08
An1982 

Re: Mai-Bräute 2013

Ich ha mis Chleid nonig, gang erscht efang im Novämber go luege, juhuiiiii

Momentan isch mis gröschte Problem e Kleid für die Zivili Hochziits z'finde........ich ha e mega schöns gseh, aber ich weiss nit obs nit grad echli zuuuuuu viel isch für die Zivili........wennis denn no in wiss würdi näh, denn gsehts scho fascht us wie ne Brutchleid............in schwarz wärs mega edel, aber schwarz an dr Zivile Hochziit....weiss au nit ob das s rächte isch.......hiiiiilllffeeeeeee

Reebee: Deko hani scho e paar sache im chopf gha, ha denn afo baschtle und jetzt gfallts mr nümme und d Farb hämmer au scho wieder gwägglset........falls de so wie ich bi, würdi no warte, chönnt jo si dasses dir in e paar wuche nümme gfallt

19.09.12 08:14
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

also schwarz isch doch gar nid eso schlimm? immerhin hends früähner i schwarz ghürate... :)
wenns dir gfallt, chaufs dir :) schliessli muesch du dich wohl fühle bim zivile ;) und wenns bitz düschter findsch, chasch ja no es paar farbigi accessoire dezue neh, wie z.bsp roti schueh oder sowas?

@deko
ja i denk i wart au no es bitzeli. gescht hani no d'föteli für d'iladigscharte becho vode kollegin. sind guet worde, aber i chönt chotze weni mi uf fotene gsehne... voll schlimm :(

19.09.12 14:26
An1982 

Re: Mai-Bräute 2013

Danke Reebee..........ich glaub ich wird bi däm Schwarz blibe.........ich muess mi schlussäntlich jo wohlfühle.....

19.09.12 21:29
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Hoi zämä
Ha eigentlich scho gester wöue antwortä..aber dr pc esch gäng abgstürzt ..

Deko: Ha scho mega viu Baschtusache zucheto, eifach aues i chliiner Mängi. E so chani miner Idee usprobiere. Aber i weli rischtig hani mi no ned entschiede *lol*

Zivilchleid: Eg finge schwarz o cool u du chasches wett wosch met Farb ufpeppe. Usserdem chasch das Chleid ner sicherlich no zu angerne Aläss trage.

Eg wirde zur Zivilä mini Sunndigstracht träge Hani mer scho gäng so orgsteut kha...

Eg ha mis Chleid för sChirchliche gfunge Plötzlich hets klick gmacht u has gar nömme wöue uszieh... Fröie mi scho ufs snöchschte mau azlege .

Mer hei bes etz folgendes erledigt:

Kirche
Apero
Restaurant
Fotograf
Kleid
Ringe

Em Samsti chöme mer zerscht mau met de TZ zämä. Etz wer snöchschte Iladigscharte, ha scho es paar Müschterli gmacht, be aber no ned zfriede .

Wie wit sit der so?

19.09.12 21:55
An1982 

Re: Mai-Bräute 2013

Ich bi momentan wieder voll im Hochziitsfieber. Bi grad im momänt am Ihlaadige (uf änglisch) am baschtle für mini Verwandte in Mauritius und Ängland, dos nur 10 sind hani dänkt ich mach das vo hand.
D Ihlaadige für die Zivili sind scho parat bzw. scho abgschickt.......mini Eltere bechömme se denn morn.
D Ihlaadige für s Hochziitfescht im Mai isch au fascht fertig.......unseri Föteli miend no integriert wärde (das macht d Grafikerin bi mim Fründ im Gschäft) und denn miend mr se nur no drucke. Die verschicke mr denn so im Novämber.

Sunnscht hämmer scho d Location, s Catering (ässe aber nonig usgsuecht), Fotograf...

Mis Chleid für im Mai gangi im Novämber s erschti mol go probiere, d Ring hole mr im Oktober irgendwen mol wenn mr Ziit händ.

Restaurant für die Zivili hämmer au scho buecht, s ässe isch aber nonig klar. Das miend mr jetzt denn au no go bespräche.

Brutstrüss hani hüt chli usegsuecht und jede menge usdruckt......

19.09.12 22:10
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

also mir hend bisher:
- d'chile reserviert
- de pfarrer agfragt
- de termin fürs zivile reserviert
- d'location
- de fotograf
- de DJ
- s'catering (macht s'resti vom GG sine eltere)
- en kutscher buechet (mis mami hetts gmacht)
- sänger ide chile
- TZ bestumme
- de apéro bstellt
- e HP gmacht (sie isch aber nonig fertig)

hüt hani no ade iladige umedesignt und langsam aber sicher nimmt alles forme a. etz sötti denn mal no in bastellade go es paar sache poschte und denn chani denn richtig afange bastle.

25.09.12 09:49
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

zwar ein völlig sinnloser beitrag, aber: jippiii, es dauert heute genau noch 8 monate

25.09.12 09:54
An1982 

Re: Mai-Bräute 2013

Bi mir au

26.09.12 20:11
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo zämä :-)

Dasch doch nid e sinnlose Bitrag Das esch üsi Vorfreud...
Be mer geits no 7 Mönet u 8 Täg .

E gloube so was eg bi euch lise, simer gar ned schlächt dranne ar planig.
Am Samsti si mer 4 Stung met de TZ zämäghocket. Etz esch snöchschte e provisorischi Zitplanig das die 2 chöi druf ufboue..Heit der da scho öppis gmacht?

Liebi Grüess
ma84ma

27.09.12 09:04
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

also in sache ziitplanig hend mir no nüt gmacht. mir wüssed eifach, wenn d'chile afangt und wenn mer in etwa wönd richtig abiglocation ga.

wie lang hend ihr de apéro iplant?

mir mached denn für alli beteiligte (also TZ, tätschmeischter, caterer, etc.) en ablaufplan, damit die sich bitz chönd orientiere und jede weiss, was als nögschts dra isch...

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 23 .. 32
Einladungskarten   gspannt   eigentlich   Standesamt   juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Mai-Bräute   Probefrisur   Schlechtwettervarianta   irgendwie   reserviert   richtig   Tischchärtli   Location   Grüessli   hochziitsmandlesäckli   zusammen   Schlechtwettervariante   Einfach   Vorbereitigstechnisch   After-Wedding-Gruppe-Shooting