| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai-Bräute 2013
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 25 .. 32
17.11.12 16:42
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Sodeli etz hani chli witers baschtlet..hie mi Prototyp.
Is Bluemetöpfli chunnt no es pinkigs blüemli.
Ha chli krach kha metem liim

Datei-Anhänge
Holzdeko1.jpg Holzdeko1.jpg (51x)

Mime-Type: image/jpeg, 97 kB

20.11.12 09:53
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

wow, das gseht mega cool us :)

isches heissliim? das isch au nid so min kolleg ;)

20.11.12 19:32
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Merci

Das Houz ir Mitti muess mire Meinig nach no es chliiners si...

Nei ha normale Houzliim gno bim grosse, ner simer dSteindli gäng abegrütscht *lol*..

Bi de chliine hani so Sprüüliim gno, das het du super passt.

27.11.12 08:58
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

denn bini mal gspannt wie rundi zwei vo dim DIY usechunnt ;)

i bin das wucheend au flissig gsi, han zwei banner gmacht. eimal eis mit "just married" (für hine ad kutsche) und denn no "Mr. Mrs." (tischdeko am abig). sind würkli no guet usecho, muen denn irgendwenn no fotene mache :)

09.12.12 06:23
jasi86 

Re: Mai-Bräute 2013

Do isch es jo richtig ruhig im Gegesatz zu Bräute2013, mer chunnt no mit läsä....

So als chline Zwüschestand....

üsi Iladig fürs esse sind vor enere Woche verschickt worde mit Ameldedatum 15.12.12, (Hend aber no kein Antwort übercho....)
d'Aperoiladige gönd erst nögst Johr use(falls es es paar Absage geht zum Esse cha mer ev no es Päarli meh zum Esse ilade)
Gestert hend mer üsi Ringe chöne go hole
üsi Tischchärtliständer sind bstellt aber noni acho

Mer händ üs für es Gastgschenk chöne einige....Mer werded Herzpasta in chlini Säckli abfülle....

So i galub das wärs

Schöne Suntti no

09.12.12 08:44
Braut2013 
Re: Mai-Bräute 2013

Hoi Jasi

I bi zwar scho e April-Brut, aber ha glich grad di Biitrag gläse und 2 Frage drzue (wüll im April-Thread louft no weniger als hie ):

Was machet dir für Tischchärtliständer? Mir si üs no am überlege wiemer Tischchärtli und Gaschtgschänkli irgendwie chönnte verbinde..

Und mir hei üsi Iiladige gloub öpe vor 3 Wuche verschickt mit Aamäldedatum 30.12.12..machsch du dir Sorge, dass sech no niemer aagmäldet het? Bi üs isches drum ähnlech..hei nur afe sehr wenigi Aamäldige übercho..und ha ds Gfüehl, dass d Lüt villech wägem Wiehnachtsstress eifach nüm dra dänke..Wie machsches de du we ds Aamäldedatum verbi isch? Fragsch da bi jedem einzelne nomal nache? Find das äbe chli müehsam..i meine, wes eim wichtig isch zum cho, de mäldetme sech ja eigentlech grad aa, oder nid?

09.12.12 12:54
jasi86 

Re: Mai-Bräute 2013

Nei i mach mer eigentlich kei Sorge, well alli Persone wo üs wichtig sind hend eh es Zimmer reserviert, und diä andere

Nei im Ernst, mer hend d'Ameldigsfrist Extra churz ghalte, well es sust ebe wegem Wiehnachtsstress vergesse goht. Und diä wos vergesse sich azmelde werded einmol agfroget und wenns denn immer no kei Antwort giht werdeds gstriche... I weiss es tönt sehr hart, aber da ich in letzter Zit es paar Fest organisiert ha und immer ha dä Lüt müässe no renne....

üsi Tischchärtli sind eigentli ganz eifach. Unde hets en Glasstei den goht en dicke Droht ufe und obe hets äs Chlämerli.Am Chlämmerli hets en schöne Schmetterling. Ha leider kei Foti und chas schlecht erkläre...

Ä Arbetskollegin vo mer hett sogar drüsache mitenand verbunde... Sie hett chlini Kaktus kauft, diä schön gschückt (üm s Töpfli ume) und dä Name an Kaktus aneghänkt. So hets Sie au grad Tischdeko ka...Isch halt Gschmackssach mitdä Kaktus...

Wa hend ehr den so im Sinn für Tischchärtli?

10.12.12 10:46
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

bi eus isch gad im moment nid so viel los. mir hend ja eusi iladige verschickt bzw. verteilt (es paar sind no vorig) und letscht wuche hemmer no eusen zivile termin abgänderet (anderi location, anderi ziit). susch isch nid viel los.

@jasi
eusi tischchärtli werdet denn vermuetli ade hochziitsmandlesäckli drahange ;)

10.12.12 11:07
Braut2013 
Re: Mai-Bräute 2013

@ Jasi: mir wärdes wohl o so mache, dassmr de irgendwenn im Januar mal nachfrage bi dene wo sich nonid aagmäldet hei. Vo villne heimer scho öpis ghor - resp. si heisech bedankt für ds Chärtli - aber nonid uf üsere Homepage aagmäldet Aber grad hüt u geschter si nomal es paar Aamäldige iitrudlet. Aber i ha äbe o ke Luscht, de x mal nache ds bohre.

Mir wüsse nonid so gnau was mir für Tischchärtli mache, weis gloub o irgendwie mit Gaschtgschänkli verbinde..hei dänkt, dass mir so bedruckti M&ms bstelle und die irgendwo iifülle...zum Bispil i Glesli womer när mitem Gaschtname aaschribe..mal luege.

10.12.12 22:30
Stern82 
Re: Mai-Bräute 2013

Hallo liebi Mai- April Brüt...

Mir hei d Iladige noni dusse...
Ebe weg d Wiehnacht....

jasi ich find die Idee toll.weg de Apero Chärtl, das se spöter use lohsch

 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 25 .. 32
Vorbereitigstechnisch   reserviert   richtig   Location   Grüessli   Probefrisur   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Schlechtwettervariante   Einfach   gspannt   juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Mai-Bräute   eigentlich   hochziitsmandlesäckli   irgendwie   Einladungskarten   Schlechtwettervarianta   zusammen   Standesamt   Tischchärtli