Mai-Bräute 2013 |
|
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 32
|
|
|
|
06.04.13 19:14
Reebee
|
Re: Mai-Bräute 2013
Mir hend ziemli verregneti ostere gha, aber bitz frei ha hett guet tue. Hüt hani mis chleid chöne go abstecke, es isch mega schö . Nur irgendwie hani s'gfühl es isch bitz too much für eusi location... Das belaschtet mi irgendwie es bitzeli. Kenned ihr das au? Denn isch no eusi ameldefrischt dure und mega viel lüt hend sich nonig gmolde. Isch das bi eu au so? Was mached ihr mit dene?
|
|
|
06.04.13 20:03
Stern82
|
He Reebee
Fühlsch dich aber wohl i dim Chleid? Wie Fyyre dier denn? ( Nögst Wuche chani meh drzue säge)
Bis wenn hesch Ameldefrist gsetzt gha ? Und wenn hesch d Iladig use geh?
Bi eus het das zu Glück super funktioniert mim Aa / Abmelde, bis 1 Pers. wo ich gar nix ghört han und dert hani aber nit nah gfragt... Ich ha mier immer gseit ich lauf niemertsem nah,will für mich persönlich ist das en Eher bi öperem Gast si an dr Hochzyt den find ichs eifach au fair wenn me sich rechtzitig meldet....
Wenn ist d grossi Tag...?
Liebs Grüessli
|
|
|
06.04.13 21:10
Reebee
|
Doch, mis kleid findi wunderschön. Es isch sehr elegant und au sehr gross. Mir fiered inere schür im riitstall wo i mini ross han. Normalerwiis stönd i dere halle maschine. Und d'schneiderin hett so gmeint, das chleid wär eher für es schloss... Eusi ameldige hemmer so im dezember/januar verschickt und d'ameldefrischt isch am 31.3. gsi. S'fescht isch am 25.5. die lüt für de abig hend alli rückmeldig geh, aber bim apéro sinds no bi wiitem nid alli. I bi im moment eifach recht niedergschlage. Es git stress ide familie (mini muetter) und au sus hani eifach schiss das alles id hose gad :(
|
|
|
|
07.04.13 00:30
ma84ma
|
Hoi zämä
Chume grad usem Resti vomne feine Znacht..Mer hei hinech üses Menue defitiv reserviert..Jami
Chleid: We du di wou füsch esch aues angere glich :-)...Mer hei s'Apero o ufeme Buurehof... Eg ha mis Chleid em Donsti chönne go abstecke...esch komisch gsi drinne zloufe..Hoffentlich bringeni de das zstang am HZ Tag *lol*...
Ameudige: Bi üs heisech o nid aui frischtgrecht agmeudet kha...Aber nach u nach si si ner cho. Leider het sech ei Person nid agmeudet(u das trotz mitteilig ufe telefonbeantworter), aber wer nid wott het haut kha..
|
|
|
07.04.13 00:31
ma84ma
|
u no es frögeli
Namesasteckerli: Düet der die met nodlä oder magnet mache?
|
|
|
07.04.13 09:28
Stern82
|
Guete morge zäme
Schön wenn wieder ebis chasch abhöggle das hemer au scho hinder eus
Demfall ist dis Chleid eng wegem laufe oder ist es speziells Gfühl?
Mier hend eus für Magnet entschiede, je nah Stoff vo de Chleider chas Fädeli zieh!
Ha au nu e Frag...Brutstruss und Nebebrutstruss heit dir det die gliche Farbe Blueme?! Oder zb. Nebebrutstruss u.d Astecker für Trauzüge e Farb Und d Brutstruss und für mi liebste d Astecker e andri Farb?
Wie gsehts mit d Platzordnig us?
Liebs Grüessli
|
|
|
13.04.13 10:44
ma84ma
|
Hallo
Uiii no 3 Wuche u eg gseh no so viu Arbeit....
Chleid: Ne nei mis Chleid esch ned äng...Aber esch spezieu so mit eme Bodelänge chleid mit Schleppe desumezloufe...
Schue: Wie lang düet der se iloufe?
Blueme: Mer hei aues i de gliche Farbe. Mini Trouzügi het ke Struss, sondern e Armreif met Blüemli.
Düet der euiiä Struss werfe?
Platzornig: Hei mer no ke Plan *g*....Chunnt nöchscht Wuche mau dra.
Sodeli witer met Baschtlä :-)
Liebe Gruess ma84ma
|
|
|
|
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 32
|