| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai-Bräute 2013
 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 32
25.04.13 13:03
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

Hello ladies :)
De grossi tag rückt au bi eus immer nöcher. Hüt gads genau no en monet...
Inere stund gangi bide schneiderin mis kleid go abhole, i hoff bide änderige passt alles. Etz heissts s'gwicht halte en monet lang... I han zwar au abgno, das eher unfreiwillig. Was aber nid heisse söll, dass mich das trufig macht :)
Vor de hochziit isch bi eus no so viel los, i ha no gar kei ziit zum nervös werde. Nögscht wuche chunt mis ross und en tag spöter mis neue auto. Denn chömer hoffentli vor em fäscht wieder zrugg id wohnig. Und s'zivile isch ja in zwei wuche...

26.04.13 14:50
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

Und Reebee - het s'Chleid passt?
Wow...Es Ross und es nöis Auto no vor de Hochziet? Do hesch jo wörkli kei Ziet zum närvös wärde!!

28.04.13 08:54
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

Jo s'chleid sitzt wie agosse :)

Also s'ross isch nid neu, de hani au scho 2.5 jahr, aber etz chunnter ebe hei vom chindsgi sozs'äge ;)
Ufs auto freui mi au mega, es isch eifach irgendwenn fällig gsi, wil min alte langsam aber sicher nüme zue verlässig isch.

28.04.13 08:55
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

Dopplet...

Zuletzt bearbeitet am 28.04.13 08:56

28.04.13 08:55
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

Drüfach... ;)

Zuletzt bearbeitet am 28.04.13 08:57

29.04.13 22:48
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo zämä

Hie News us dr närvöseli Front ...

Be höt die letschte Accesoirs go choufe...

Morn esch mi letscht Tag aus unverhürateti...

SWetter gseht am Mittwuch ned so guet us, aber das esch mer Wurscht..Förem Samstig gsehts gar ned so schlecht us *hoffhoff*

Was packit der it Bruttäsche, auso ersatzwis?

Liebi Grüess
ma84ma

30.04.13 07:49
valey 

Re: Mai-Bräute 2013

hey ma84ma bi der isches gli sowiet :)) wünsch der ganz guets wetter hoffentli regnets ned die ganz zit :(

ha gar ned richtig gseh dases de thread geht :) be mer isches i 25 täg sowiit..

30.04.13 07:56
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo Zäme

Jetzt muni glaub wider chli afa schriebe. bin echt nüme derzue cho. isch echli viel gsi.

So de gross Tag rückt immer nächer. Nervös bini scho langsam chli. aber wohl au eher will die rund ume, so tz und so nid s gliche organisatorische tempo händ wien ich. Stahn mer da chli selber im Weg..

Kennend ihr das au, das gfühl, irgendwas vergesse z ha? Ich han irgendwie s gfühl ich han was vergässe.... ou man und ich chume eifach nid druf was....

lg

30.04.13 08:13
Stern82 
Re: Mai-Bräute 2013

Guete Morge Zäme

@ma84ma

Bisch sehr nervös?
Bi mir gahts bis jetzt no, aber mis Umfeld ist schlimmer dra wie ich,, die mache us allem so es Tam Tam,
das chunt scho guet me het ja TZ und Tätschmeischter...

Stimmt z Wetter isch morn nit d Hammer, aber ich ha mich müesse loh belehre, das Brut e chli
Rege brucht... Hauptsach am Samst.ist besser....
Hend iher en Schirm?

Ich selber ha kes Täschli...aber mini TZ bruch bald e Koffer
Si nimmt mit: Nähset, Nagellack,Lippepfleg,Sunnecreme, usw. und ganz viiiieeeelll Nastüechli
Muechsch luege es git so es App Notfallset für die Braut, de hesch ganz sicher alles

Falls ich mi nümi Melde morn es ganz e schöni Ziviltrouig, allles liebi uf eurem witere gmeinsame Weg..

@isa.bella77
Ich kenn das au vom vergässe,aber ich ha mini Notize scho xmal abghögglet und es isch alles
drbi, oder ebe ich ha s nit ufgschriebe,und susch hoffi das mer cha improvisierä

Grüessli

30.04.13 22:17
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Hoi zämä

@valey: Ja de Tread gits scho länger, aber esch langi Zit igschlofe gsi :-)...

@Isabella77: U ja das kenneni...eg ha miner Lischtene scho ixmau öberprüeft *g*


@Stern: U ja be feiechli närvös, ou wes morn umme die chlinni Version esch. Muess de no mini Ungerschrift üebe :-)...Ha mi etz entschiede das eg dopplet werde ungerschriebe...Nüt amtlichs u trotzdem darfeme das :-)...

Eg ha o kes Täschli (Läck die Sorge woni miner Zigarette wott häredue ), aber due aues Ersatzwiss is Outo vor Mueter Dä Gufferruum wird de so was vo vou si...

Bis etz hani mi gäg ne Schirm gwehrt...Aber s'Wetter weiss no ned gnau wases wott..eg due etz no warte...Ha gäng no d'Hoffnig uf herrlich schönes Wetter wies im hundert Jährigä steit......

So gange etz mau miner Hoor go för morn zwäggmache...

Meudmi ab

Liebs Grüessli
ma84ma

 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 32
zusammen   Standesamt   richtig   Einfach   eigentlich   Schlechtwettervariante   Tischchärtli   Grüessli   irgendwie   Schlechtwettervarianta   Probefrisur   reserviert   Location   Einladungskarten   juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Vorbereitigstechnisch   After-Wedding-Gruppe-Shooting   hochziitsmandlesäckli   Mai-Bräute   gspannt