| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai-Bräute 2013
 1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 32
07.05.13 10:41
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

feelgood84 es gaht zwar nume nu 11 Täg. aber irgendwie hanis gfühl die täg gönd eifach nid verbii.

08.05.13 07:18
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

@isa.bella77: uf der einte siete jo...uf der andere hei mir Gäst wo sich afang jetz noch öpe 3 mou nochefroge hei chönen zur Antwort dureringe öb sie jetz ihri Chind mitnäme oder nid und ou süscht isch no viel so chlieses Zügs...so närvigs Zügs zum Schluss und de dänki wieder Ziet rönnt...

08.05.13 07:32
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

Feelgood84 jetzt fangs? Weisch aso mängisch frag i mi scho wie die lüüt dänkend. i 9 Tag hüratend ihr und das chunt dene fangs jetzt in sinn? Wie wend jetzt no nünt anders zdue hesch, als d Sitzordnig ewigs ändere und umschriebe.... Das problem hämer gottseidank nid.

Mir machend nume nu eisi tischchärtli mit de m&ms nuchli sorge. sie sind nu nid cho und d Bütle derzue au nu nid. Aber das wird scho... hoffentlich. Sus isch bis ufs gspräch am Sa mit de Tz alles greglet.

Aber so wien ich mich kenne find i sicher au nu was...lach Jetzt bini eifach nume nu chli chribbelig, eifach will i hoff, dass alles glatt lauft. Und halts Wetter. Aber das chani leider nid beiflusse....

08.05.13 07:35
Stern82 
Re: Mai-Bräute 2013

Hallo.zäme
@feelgood coole Polterabig ist spannend zum lese...

@all mier hend en unbeschrieblich schöne Tag gha und Zyt ist so gli dure
gange. Au s Wetter het schlimmer chönte si mier hend
alles gha...
Und ich bi immer no neb dr Bahn...

Freued euch uf de Tag und gnüsset jedi Minute...
Jetz verstandi selber wenn all immer säge es gaht so schnell verbi
es isch so....

Grüessli

08.05.13 10:32
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

@isa.bella77: Das mit de Sitzordnig isch nid so tragisch - mir händ bim ässe nid viel Lüt. aber me närvt so züg eifach amigs. De beträffend Vater isch sogar TZ vo mim Maa und so wär's haut ame no toll weme wüsst, wie viel me ihn cha ispanne. Jetz het är beidi Chind (4 Mönet und 2 1/2) deby und wird dämfau nid gross Ziet ha öpis z'hälfe. Jetz bliebts halt a minere TZ hange....aber sie macht's zum Glück gärn.

Uh jo, das würd mi ou chli stresse mit de Tischchärtli...Hesch en Plan B oder en Bestätigung dass es längt??

Stern: oh das tönt super, fröit mi dass der sone tolle Tag gha heit! Wünsche Euch alles Guete ufem gmeinsame Wäg!

08.05.13 11:28
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

Stern au vo mir alles gueti uf euem gemeinsame Weg!

feelgood84 also hite sind zumindescht mal die bütle cho. das mit de m&ms het mini tz organisiert. sie forscht jetzt mal na. vorallem will die nid in CH lieferet. mer münd sie den au nu in Konstanz hole... Plan B gseht den eher so, als dass i den halt die langwilige wiise mandle muss abfülle :-(

Das vo euem TZ find i chli schwach. Schad. Mini tz nimmt ihre chli au mit, aber da lueget de Papi vonem und eusi Eltere. mini tz isch ebe mini schwöschter. So sache find i halt eifach immer schad. Aber gell, mer nämends wis chunt...smile alles chönd mer nid beiflusse....lach

08.05.13 13:35
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

Ou das isch doch immerhin scho öpis! De wird's hoffentlech scho no klappe mit de M&M's. Findi übrigens e cooli Idee!

Gäll isch scho chli schwach...aber ebe...im nochhinein wird's äuä ou wenn's es wunderschöns Hochziet gsi esch 2-3 Sache gäh wome anderscht wörd mache..und das wär viellicht öpis devo Chunnt scho guet

09.05.13 17:11
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

Ja mit sicherheit gits immer sache womer im nachhinein anderscht würd mache. Aber das ghört doch au derzue. :-) Jedi Perfekt Hochziit het sicher irgendwo en chline patzer dinne. Es chunt uf allfäll guet.

Ja ich ich han mich sit mer wüssed das mer heiratend, in die verliebt. grrr und jetzt wirds so knapp... Ja nu. villicht ghört den das au zu de patzer....

09.05.13 22:22
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo ihr lieben :) heute ist mein letzter abend als unverheiratete frau :)
Heute haben wir noch unsere gastgeschenke verpackt.
Seid ihr schon nervös? Bei uns hält es sich in grenzen.

10.05.13 15:48
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Hoi reebee

Eg gratuliere Der..Eg hoffe der heit hüt e wunderschöne Tag..

Eg be ner plötzlich nömme nervös gsi...ersch met em erschte schritt it chilä beni närvös worde

 1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 32
Standesamt   eigentlich   Einfach   juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   hochziitsmandlesäckli   gspannt   Probefrisur   Location   richtig   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Tischchärtli   zusammen   Einladungskarten   Grüessli   irgendwie   Schlechtwettervarianta   Schlechtwettervariante   Vorbereitigstechnisch   Mai-Bräute   reserviert