Mai-Bräute 2013 |
|
1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 32
|
07.05.13 10:41
isa.bella77
|
Re: Mai-Bräute 2013
feelgood84 es gaht zwar nume nu 11 Täg. aber irgendwie hanis gfühl die täg gönd eifach nid verbii.
|
|
|
|
08.05.13 07:18
Feeldgood84
|
@isa.bella77: uf der einte siete jo...uf der andere hei mir Gäst wo sich afang jetz noch öpe 3 mou nochefroge hei chönen zur Antwort dureringe öb sie jetz ihri Chind mitnäme oder nid und ou süscht isch no viel so chlieses Zügs...so närvigs Zügs zum Schluss und de dänki wieder Ziet rönnt...
|
|
|
08.05.13 07:32
isa.bella77
|
Feelgood84 jetzt fangs? Weisch aso mängisch frag i mi scho wie die lüüt dänkend. i 9 Tag hüratend ihr und das chunt dene fangs jetzt in sinn? Wie wend jetzt no nünt anders zdue hesch, als d Sitzordnig ewigs ändere und umschriebe.... Das problem hämer gottseidank nid.
Mir machend nume nu eisi tischchärtli mit de m&ms nuchli sorge. sie sind nu nid cho und d Bütle derzue au nu nid. Aber das wird scho... hoffentlich. Sus isch bis ufs gspräch am Sa mit de Tz alles greglet.
Aber so wien ich mich kenne find i sicher au nu was...lach Jetzt bini eifach nume nu chli chribbelig, eifach will i hoff, dass alles glatt lauft. Und halts Wetter. Aber das chani leider nid beiflusse....
|
|
|
08.05.13 07:35
Stern82
|
Hallo.zäme @feelgood coole Polterabig ist spannend zum lese...
@all mier hend en unbeschrieblich schöne Tag gha und Zyt ist so gli dure gange. Au s Wetter het schlimmer chönte si mier hend alles gha... Und ich bi immer no neb dr Bahn...
Freued euch uf de Tag und gnüsset jedi Minute... Jetz verstandi selber wenn all immer säge es gaht so schnell verbi es isch so....
Grüessli
|
|
|
08.05.13 10:32
Feeldgood84
|
@isa.bella77: Das mit de Sitzordnig isch nid so tragisch - mir händ bim ässe nid viel Lüt. aber me närvt so züg eifach amigs. De beträffend Vater isch sogar TZ vo mim Maa und so wär's haut ame no toll weme wüsst, wie viel me ihn cha ispanne. Jetz het är beidi Chind (4 Mönet und 2 1/2) deby und wird dämfau nid gross Ziet ha öpis z'hälfe. Jetz bliebts halt a minere TZ hange....aber sie macht's zum Glück gärn.
Uh jo, das würd mi ou chli stresse mit de Tischchärtli...Hesch en Plan B oder en Bestätigung dass es längt??
Stern: oh das tönt super, fröit mi dass der sone tolle Tag gha heit! Wünsche Euch alles Guete ufem gmeinsame Wäg!
|
|
|
|
|
|
09.05.13 22:22
Reebee
|
Hallo ihr lieben :) heute ist mein letzter abend als unverheiratete frau :) Heute haben wir noch unsere gastgeschenke verpackt. Seid ihr schon nervös? Bei uns hält es sich in grenzen.
|
|
|
10.05.13 15:48
ma84ma
|
Hoi reebee
Eg gratuliere Der..Eg hoffe der heit hüt e wunderschöne Tag..
Eg be ner plötzlich nömme nervös gsi...ersch met em erschte schritt it chilä beni närvös worde
|
|
|
|
1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 32
|