| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai-Bräute 2013
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 32
10.05.13 16:03
Stern82 
Re: Mai-Bräute 2013

Hey es ist mier glich gange
Vor d Chile bini halber zäme klappt....

Schad isch dr Tag scho dure...

10.05.13 20:13
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

Danke eu :) es isch recht emotional gsi und i glaub ide chile wirds no schlimmer...

14.05.13 07:25
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

hallo zäme

so jetzt sind den die letschte Mai brüütlis dra. :-) bi mir gahts nume nu 5 Täg bis zum Sa....

Geschter lütet d kollegin a, dass ihre Junior glich mit chunt. grrr ich han die ganz Sitzplanig müsse ume schiebe. :-)

den hani geschter und vorgeschter nu Fieber becho. wohl de Stress. Mini Tz isch echt asträngend. Jä nu. defür isch de TZ vo mim Ma super.

lg

15.05.13 07:49
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo isa.bella77!

Oh je, so churz vorem grosse Tag bisch no chrank worde? I hoffe, es goht Dir wieder besser
und Du bisch denn am SA topfit!

Das mit de Lüt mit Chind isch äbe chli kompliziert gäu...bi üs isch es ou so gsi. Zerscht kei Rückmäldig, denn "jo mir näme sie mit" und denn wieder "nei doch nid"...

Mi stresst im Momänt chli dass es am Fritig so wüescht und vorallem chalt sell si...Ha jo scho es Bolero zo mim Cocktailchleid, aber i be mer am überlegge öbi en schwarze Blaiser und Stiefel statt Sandale sell alegge...Gseht denn halt grad nüm so elegant us...was meinet Dir? Hutfarbigi Strumpfhose göi äuä nid mit Sandale, oder?

15.05.13 08:17
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

Feelgood84 Na ja chli stressigi gsi. mini tz hets tatsächlich mit de M&ms verbockt. bin mega sauer. Ja nu den mun halt Plan B anne hebe.

Ja de Samstag gseht eb ebe au nid so guet us. Han gad uf Wetter.ch glueget. dert hets sogar nu e Wind Warnig am abe.... Mal luege was de Kaptain seit am Fritag...

Besser du bisch guet agleit, als dasd den früürsch. Ufem schiff chans den chalt werde. Also ich finde Strumpfhose und Sandale gönd nid würklich. den doch lieber die Schwarze Stiefel.

15.05.13 08:34
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

Ou neeeei, das isch aber nid wohr, dass es nid klappt mit de m&m's?
Mega schad...jetz also trotzdem Plan B...oh je... aber s'chunnt sicher ou so guet, und es isch jo eigentlech nur es Detail wo äuä nume De wird störe und söscht niemer...aber isch trotzdem mega doof

Ich hoffe jetz eifach no dass es nid so tragisch wird und eigentlech chani jo am Schärme noche...Zähn zäme bisse und lächle Wenn's denn trotzdem ganz Strub wird leggi viellicht glich Stiefel und Blazer a...aber es wär halt scho schad...

Oh nei, spöusch du sogar mitem Gedanke dass s'Schiff gar nid cha fahre? So wiet hani gar nonig überleit...Nei nei, es MUESS eifach klappe!

15.05.13 09:09
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

hi hi hi ja wahrschienlich fallts nume mir uf. aber min ma isch au gad echt sauer worde. vorallem will sis ja scho sit 2 mönet weiss. und den immer wider ja das het no ziit und das langet förig und jetzt das. ich dänkes eher das macht mi so verruckt... Jetzt münd halt glich d Mandle ane hebe. Han nu en schöne Spruch zu de 5 Hochziitsmandle derzue. den passt das au wider.

Na ja wend den nachane chrank bisch isch es den au nid luschtig....Sus würdis eifach ire Täsche mitneh, irgends Deponiere und im absolute notfall oder nach de Föteli oder so go alegge.

ich mag au gar nid so wiiit studiere, aber wenns schiff nid ableit, gheit die ganz Trauuig im wahrschte sinn ins Wasser.... Ja nu. S wetter chömer nu nid beiflusse...smile

feelgood bisch fertig mit de vorbereitige?

15.05.13 09:30
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

Das wird sicher ou mega schön mit de Mandle! Findi ou mega speziell!
Aber es närvt natürlech scho...Im Nochhinein würd äuä der eint oder der ander en andere TZ wähle...

Nei nei, so wiet wird's sicher nid cho. S'Schiff bietet jo zum Glück ou Platz am Schärme!

Jo i be fertig. Hüt Mittag gohni no id Manicure. Und denn natürlech am Fritig no zum Coiffeur und go mis Strüssli abhole. Aber süscht isch aues fertig.

Hüt morge het mi Maa plötzlech Panik übercho dass mir z'wenig Apero hei Ich gloube, är wird ou langsam chli kribbelig

15.05.13 09:35
isa.bella77 

Re: Mai-Bräute 2013

feelgood so herzig. Mine isch d Rueh selbscht. das chan au ganz schön asträngend sie...lach

ich mun nume no am Do god nägel mache und am sa zum Coiffeur. sus isch au alles erledigt.

De Gross Tag chan allso bi bedne cho. :-)

15.05.13 09:55
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

Hihi jo das gloubi...mine isch bis hüt morge ou gaaaaanz ruhig gsi Viellicht chunts bi dim plötzlech ou no? ... lach

Was machsch Du für Nägel?

I bi ebe nid so der Nägeli-Typ (ha no nie so öpis gmacht). Eigentlech hani ihre vor 2 Woche am Tel. gseit i weig Gel Nägel French. Aber jetz hani mini Naturnägel (wo überhaupt kei Form hei!) lo wachse ond hoffe eigentlech, dass sie die einigermasse schön cha in Form bringe und French amole. Ha s'Gfühl, das wär ergendwie meh ech als weni plötzlech perfekti Gel Nàgel ha...mou luege was sie meint...

 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31 32
richtig   Einfach   reserviert   Probefrisur   Mai-Bräute   Schlechtwettervariante   Location   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Tischchärtli   Einladungskarten   irgendwie   Grüessli   juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   eigentlich   gspannt   Standesamt   Vorbereitigstechnisch   zusammen   hochziitsmandlesäckli   Schlechtwettervarianta