| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai-Bräute 2013
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32
22.05.13 08:56
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

So wie's ausschaut haben wir bräute diesen samstag echt richtiges pech mit dem wetter :( bin so deprimiert...

22.05.13 11:04
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo Liebe Mai - Bräute

Wir hatten am Freitag einen wunderschönen Tag!

Und Reebee: es war ja Dauerregen gemeldet, aber pünktlich am Mittag hat es aufgehört zu
trocknen und nach dem Standesamt auf dem Schiff zeige sich sogar noch die Sonne. Also lasst euch
vom Wetter nicht die Laune verderben:
1. Könnt ihr es sowieso nicht ändern
2. Werdet ihr trotzdem einen wunderschönen Tag haben
3. Ist es meist gar nicht so schlimm wie prognostiziert

Heute habe ich meinen ersten Arbeitstag mit neuem Namen und hatte bereits einige lustige Telefongespräche deswegen

22.05.13 11:08
valey 

Re: Mai-Bräute 2013

Hey Feeldgood
super hesch so en schöne tag gha :))
alles gueti für die witeri zuekunft als verhüroteti frau :)))


jaaa und ehr liebe... ebe räge sett d stimmig ned vermiese :)
mer send ja dinne med eusne liebste und fiired so en schöne tag

22.05.13 11:24
Stern82 
Re: Mai-Bräute 2013

Hoi Reebee
Hey machet z Beste druss...du wirsch so en
unvergessliche Tag erlebe das nah seisch es het miesse so si....
Es ist mir glich gange jede morge ufstah und Wetterprognose aglueg

Bisch nervös ??

22.05.13 13:31
Feeldgood84 

Re: Mai-Bräute 2013

Valey: Danke für d'Glückwünsch Es fühlt sich guet a, verhürotet z'sy (eigentlech ned vöu anderscht aus vorhär, aber i cha jetz säge "mi Maa" und eusi Huustüür het nur no 1 Name )

Dä Tag isch so wahnsinnig schnäll verby gange...Plötzlech isch aues verby gsi...Gniessets in volle Züg!!! Es goht so schnäu verby...

22.05.13 13:37
valey 

Re: Mai-Bräute 2013

feelgood... jaa d zit lauft sowieso meeega schnell ome
allgemein.. .und vorallem wenn mers grad guet hed :)
hauptsach hesch de tag super gnosse :D

23.05.13 21:49
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Hoi zämä

Reebee: Mach der kei Gedankä zum Wätter, d'Sunne treit me a däm Tag eh im Härzä. Bi üs esch ja o nid s'Hammer Wätter gsi. Aber dasch mer Schlussement so Wurscht gsi. Sogar wes öppe es Fläckli ufs Chleid gä het . Es wird euiä Tag si. Aber eg kenne diner Gedankä, esch mer o so gange ir Wuche vorher. E be ner em Friti go cooli Gummistifu choufe u ha etz es Foti met Chleid u Gummistifu . Eg wönsche Euch scho etz ganz e tolle Tag. Gniessits.

Stern: Säg nüt eg be au morge mittag u obe go dwetterprognose luege . Wie geits der sösch so?

Grüessli
ma84ma

26.05.13 19:13
Stern82 
Re: Mai-Bräute 2013

@all
Ich gratulier euch allne wo gester ihre schönst Tag hend derfe verbringe
Hoffe dir hends chöne gnüsse....

@ma84ma mier gahts tip top danke und euch?! Alles verarbeitet?!
Bi mittlerwile an de Dankeskärtli...denn chani das nah abschliesse...

Liebi Grüess

27.05.13 04:32
Nathi1985 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo Zusammen

@Reebee
Ich hoffe Du hattest trotz dem bescheidenen Wetter einen tollen Tag!!! Ich hatte einen Tag vor unserer Hochzeit auch eine riesige Wetterkrise

@alle die mittlerweile auch verheiratet sind, GRATULATION!!!!!!

Wir hatten unsere wunderschöne Hochzeit am 11. Mai. Ich hatte eben einen langen Bericht geschrieben und irgendwie hat es alles gelöscht!!!!

Es war ein toller Tag voller Überraschungen, Emotionen und Spass - am liebsten möchte ich alles nochmals erleben! An unserem Tag war bezüglich Wetter fast alles vertreten: Wolken, Wind, Regen, Sonne und sogar ein Regenbogen! Aber immer in den richtigen Momenten hat es nicht geregnet, es war halt einfach ein wenig kühl, aber ich selbst hab das meistens nicht gross gemerkt Als die Kirche vorbei war, war ich überhaupt nicht mehr nervös und konnte es einfach geniessen. Das Fest, das Essen, die Leute, die Stimmung - es war perfekt!

Will jemand Fotos sehen??? Auf Facebook haben unsere Fotografen, Yunchastyle heissen diese, Fotos hochgeladen, siehe Hochzeit Nathalie und Pasquale. Vielleicht interessiert es ja jemanden

Wir sind grad noch in den Flitterwochen, aber ich hatte das dringende Bedürfnis das mal kurz aufzuschreiben. Leider wurde ja der detaillierte Bericht gelöscht, jetzt muss es mal reichen so!

Liäbs Grüessli
Nathi

27.05.13 07:45
Lus

nicht registriert

Re: Mai-Bräute 2013

@nathi1985
wow wuuuunderschöne Fotos!

 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32
juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Probefrisur   Tischchärtli   reserviert   Standesamt   gspannt   Einladungskarten   Grüessli   richtig   Einfach   zusammen   eigentlich   hochziitsmandlesäckli   Vorbereitigstechnisch   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Location   Schlechtwettervarianta   Mai-Bräute   Schlechtwettervariante   irgendwie