| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai-Bräute 2013
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32
29.05.13 22:33
ma84ma 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo zämä

Eg gratuliere aune woni no ned to ha zur Hochzit...Und scho esch üse Monet döre u mer mache Platz fört Juni Brüt :-)

@Stern: Mermache dankeschärtli öppe ersch imne Monet...
Ja gloubs guet verarbeitet :-) Eifach met em Name hani no chli Müe Wott am Telefon gäng mi aut sägä .

@Nathi: Wunderschöni Fotis

Grüessli
ma84ma

30.05.13 02:58
Nemo 

Re: Mai-Bräute 2013

Hey nathi!!
Herzlichi gratulation!!! Bilder sind de Hammer!!!! Da chani mi ja richtig uf eusi freue, mir händ ja die glieche fotografe

Gnüss dini flitterwuche!!

04.06.13 08:47
drusilla 
Re: Mai-Bräute 2013

Gratulation an alle Mai-Bräute!! Geniesst eure Flitterwochen oder einfach die ersten Tage Verheiratetsein!!

23.06.13 12:35
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

hallo zusammen :)
wie geht's euch allen so nach dem grossen tag?
bei uns ist es nun fast einen Monat her und wir haben vor zwei tagen unsere online Galerie aufgeschaltet bekommen. die Fotos sind toll geworden und helfen mir, über die kleinen pannen des tages hinwegzusehen (die haben bisher ziemlich an mir genagt).

wie war das bei euch so? das gefühl nach der hochzeit? bei mir kam irgendwie ein leichter absturz und jetzt geht's langsam bergauf.

12.08.13 07:49
cosa87 

Re: Mai-Bräute 2013

so, eu an no:)

hallo ex-brütlis...

Ich organisier am 01.09.2013 es zweite After-Wedding-Gruppe-Shooting
hettet also no platz.

Fall öbber interesse het, mir eifach per PN mailadresse schicke den cha ich eu alli infos zuecho loh..

glg Cosa

wür mi freue

 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32
eigentlich   Schlechtwettervarianta   zusammen   Vorbereitigstechnisch   After-Wedding-Gruppe-Shooting   irgendwie   Mai-Bräute   hochziitsmandlesäckli   Einladungskarten   Einfach   Schlechtwettervariante   juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Tischchärtli   Standesamt   richtig   Location   reserviert   Grüessli   gspannt   Probefrisur