| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai-Bräute 2013
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 20 .. 32
22.03.12 16:08
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

da mir kei flitterwuche mached (mir züched sie meh oder weniger vor dä mai), hemmer uf eusere HP en spruch wo staht, dass wenn sie eus unbedingt was geh wönd, mir eus über en zuestupf ad hochziit würdet freue.

***finally getting married - May 25th 2013***

22.03.12 16:12
An1982 

Re: Mai-Bräute 2013

E Kollegin vo uns het genau s'gliche wie mir gmacht, aber do si au nit ind Flitterwuche sind händ si au d Hochziit sälber als theme gnoh:
z.B. Hochziitstorte CHF 400.-, Blumedeko CHF 50.-, usw.....hani au no e tolli idee gfunde.....

*** 25. Mai 2013 ***

22.03.12 19:32
Nathi1985 

Re: Mai-Bräute 2013

Hallo Ladies

Also wir wünschen uns auch einfach Geld für Hochzeit/Flitterwochen
Aber wie wir das machen bzw. in welcher Form wir das mitteilen, dass weiss ich noch nicht so genau. Ich glaube in Italien ist es sowieso üblich, dass Geld geschenkt wird. Eine Hochzeits-Homepage wird es bei uns nicht geben, das passt mir irgendwie nicht Ev. werden wir das auf der Einladung schreiben oder wir übergeben es den Trauzeugen, falls diese noch einen Brief an alle schreiben, könnten sie es auch dort erwähnen...

@An1982
Das finde ich total schön wie du das machst. Nachher mit den Dankeskarten und dem Foto von dem, was jeder bezahlt hat!

Wie macht ihr das gebt ihr ein Konto an oder erwähnt ihr einfach, dass ihr Euch Geld wünscht und dann bringt jeder ein Couvert? Mein Freund meinte gerade, er fände es frech einfach ein Konto anzugeben..

Zuletzt bearbeitet am 22.03.12 19:34

01.04.12 13:45
An1982 

Re: Mai-Bräute 2013

So ich bi au wieder mol do, ha so viel los gha die letschte paar Wuche.

@ Nathi: Also mir wärdet eifach unseri Kontonummer ahgäh, well sunnscht gohts nur no verloore wenn mrs immene Couvert wänd ha.
Nei das isch doch nit Fräch, das mache die meischte so hützutags.......du willsch doch nit 1000igi CHF an dr Hochziit ha......sunnscht muesch no e Kasse mitnäh


*** 25. Mai 2013 ***

14.04.12 17:20
jasi86 

Re: Mai-Bräute 2013

Mer werded es sparschweindli us pappmaché ha... Und das werded trauzüge mitumeschleppe....



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

15.04.12 18:17
Nathi1985 

Re: Mai-Bräute 2013

Jo ebe finds ebe au nöd frech wenn me halt gad konto nummer a git.. diä wo wönd chönds jo den glich imer no bar geh, aber den sinds nöd gad alli.

Da mit em Sparschweinli find i au no e gueti Idee :-)

Wiä gots den eu au so?

I han gad vor es paar Minute s'Mail abgschickt und üsi Location fürs Fest am Obig definitiv reserviert sind gester döte go esse gsi und isch aifach genial! Lüt sind voll fründlich, Ussicht isch super, nöch bi dä Kirche, Esse voll lecker und sind sehr unkompliziert und fair vo dä Prise her!

Den sind mir gester au no go Ring aluege... han no en en Guetschii vom Gschäft uf Wiähnacht becho vome Juwelier-Gschäft.. si hend meeega schös Züg aber zersch hend mir denkt mir finded nix, wils aifach sooo tür sind aber gege dä Schluss hani no ein entdeckt us Rotgold mit so fine igravierte, gschwungene Linie und bi dem für mi no gaaanz vil Steili worschindli holed mir den dä!

Wa hend er so erledigt i dä Zwüschezit?

15.04.12 18:49
jasi86 

Re: Mai-Bräute 2013

@ nathi...

Mer hend ä Playlist gmacht, es Restaurant fürs zivile reserviert und zuäsätzlich no es paar Zimmer reserviert, en provisorische Ziitplan gmacht für üse grossi Tag, es Informationsblatt zämegstellt, en Ameldetalon gmacht ( es sind nid ali im so fit im PC)...

Da isch glaub alles gsi...

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

23.04.12 06:37
jasi86 

Re: Mai-Bräute 2013

Sagt mal Mädels,

habt ihr eine Schlechtwettervariante? Oder hoffen wir einfach ganz fest, dass es schön sein wird?

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

23.04.12 07:28
Reebee 

Re: Mai-Bräute 2013

nö, bei uns ist eigentlich alles so arrangiert, dass an jeder location auch drinnen gefeiert werden kann.

***finally getting married - May 25th 2013***

23.04.12 10:05
Tinebine 

Re: Mai-Bräute 2013

Wir haben auch für alles einen Plan B. Hoffe trotzdem ganz fest auf schönes Wetter, damit wir von diesem Plan nicht gebrauch machen müssen. Trockenes Wetter wär ja schon toll! Und jetzt ist ja so viel Regen runter gekommen, da hoff ich einfach, dass bis am 5.5. alles unten ist

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 20 .. 32
eigentlich   Schlechtwettervarianta   Grüessli   Probefrisur   zusammen   richtig   After-Wedding-Gruppe-Shooting   Vorbereitigstechnisch   irgendwie   reserviert   Einfach   Location   juhuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Standesamt   Einladungskarten   Mai-Bräute   hochziitsmandlesäckli   gspannt   Tischchärtli   Schlechtwettervariante