| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 51 .. 99 100 101 102 103 .. 121 .. 138
25.11.13 15:36
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: I setti mi scho lang mäude, ha vori versuecht, aber se leider nit verwütscht. Mir isch aber de no gad was i Sinn cho, dh i warte gad bis mi GG deheime isch, bis is no mau versueche.
Du meinsch so wie dr Homer Simpson? Aber i gloube im fau nit, dass es so schlimm isch!
I weiss ou no nit, was i mit mine mache.
Danke. I bi mir ebe am Überlege dr Schueh im Ahang, aber mit Absatz, oder eifach so ne typische Hochzytsschueh. Bi mir eifach total unsicher.
Oder ou zwöite Bild, derte müessti eifach gugge, obs müglech isch, e breitere Absatz zha, süsch gits de öbe e fliegendi Brut...
Was isch für di zperfekte Armband?

@canella: Mir göh äuä i Hose u Hemd, resp. am ne schöne Oberteil mit Blazer, da mir närne wei ga schiesse si Jupes oder gar nit so gäbig...

25.11.13 15:54
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@canella: oje, demfall hesch au nur 3 haar...fiini haar sind für mich 3 haar...will mer nüt gschids cha demit mache...hoffe au ufes haarteili

@lula: ja ungefähr. nei, ebe. mit drü haar meini eifach fiini...
ich ha kei ahnig was für mich s perfekte armband isch...ich wott kei perle und nöd ganz es schmals aber au nöd es megabreits...und e bitzeli vintage aber nöd zu sehr...ach, kei ahnig. ich muess draherelaufe...

mir gfallts zweite päärli sehr guet, würd aber de absatz nöd breiter mache...aber das muesch du wüsse. du muesch dich wohlfühle demit.

25.11.13 16:18
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: Has agnoh, i ha ou gäng zGfüehl i heigi fiins aber drfür viu.
Was seit de Dini Coiffeuse drzue, oder hesch kei Stammcoiffeuse?
Mini Schueh mit Absatz woni aube anne ha, hei gloubs 3,5-4 cm Absatz, aber ebe Block. U die wäri 3,8 u ebe so fiin, u mir hei Kies u Wyykellerböde, sowie Rase gloube i bruche scho chli e breitere Absatz, geit mir de ou ringer zum loufe.

25.11.13 16:21
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: Hie no mit am breite Absatz, aber müessti ne ebe weniger höch ha.

25.11.13 16:29
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@lula: ach so. gseht ganz andersch us als ich mirs vorgstellt han...mit dem absatz gseht de schueh au schön us. und ebe, mit so villne verschiedene unterlage würdi scho au eher en stabilere schueh wele...suscht flügsch dänn i wiitem boge wenns blöd lauft

25.11.13 16:29
Santhia 

Re: Mai Bräute 2014

No bezüglich Gästebuech:
Ha für mini Schwöschter sälber e Site designed (e chli abgluegt vom Etsy) und die denn uf dicks Papier farbig usdruckt. Denn hemmers am Fescht vo jedem los usfülle. Es isch würkli sehr praktisch, wenn jede es eigets Blatt het und me das scho zimmli gli verteilt. Will es Buech goht fascht nid bi aune verbii am ganze Obe. Mir hei denn die Blätter ine Ordner inedoo, chli mittem Hintergedanke, dass me si denn no loht als Buech lo binde. Bis jetz ischs noni derzue cho ;-)

Wär Inträsse hätti a dere Datei cha sich mälde, denn stöui si do ine, fausi das schaffe

25.11.13 16:44
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: Wie hesch de Du dir se vorgstellt? *gwunderbin*

@Santhia: Tönt cool, wäri mega lieb, wenn de chönntisch dVorlag ueche lade.

25.11.13 16:54
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

@lula: han dänkt das de ganz schueh dänn sehr chlobig usgseht...aber das isch ja nöd de fall. momentan sind doch die keilabsätz oder plateau au bi brutschueh "in", aber mir persönlich gfallts überhaupt nöd wills halt eifach nöd so feminin usgseht. und ich han dänkt du meinsch de stil...

25.11.13 17:00
Santhia 

Re: Mai Bräute 2014

guet, denn suechi das dehei mou use..

Mir wär dä Absatz definitiv au vöu z'schmau bzw. au z'höch. E laufe eigentlech nie mit Absatzschue ume, drum überleggi mer no, öbi überhaupt wott Absatzschue ha. Es gseht scho besser uus, anderersits gseht mes unterem Chleid fasch nid und es schisst mi denn aa, wenns mer der ganz Tag unbequem isch und mer d'Füess weh döi. Und wenni si nume für id Chile aha und nächhär irgendwelchi Ballerinas ischs au schad, wenn d'Längi vom Chleid uf die Absätzli apasst wärde und s'nächär der ganz Tag z'läng isch

25.11.13 17:06
Lula 

Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: Nee, das gfauht mir ou nit. Wenn denn dr breit Absatz, aber ca 2-3 cm. Müessti eifach abkläre obs geit

@Santhia: I ha ou meist Turnschueh anne, ämu füre Alltag, aber für so chli schön, hani ebe aube no gärn chli Absatz. Eifach nit zhöch.
U wenn de de vo Afang ah, Ballerinas aleisch? Oder nume so 1-3 ca Absatz?

 1 .. 51 .. 99 100 101 102 103 .. 121 .. 138
iladige   bearbeitet   Zuletzt   santhia   canella   chleider   pfarrer   natürlich   gspannt   richtig   similein   Morelia   hochzyt   eigentlich   irgendwie   Location   janedoe   eigentli   weddingbee   chärtli