jeeeeee aber i chönnt none chlini Lücke loh zwüschem S und em M, denn ischs klarer. Anderersits, die wo jo iglade si wüsse wiemer heisse und chöme denn vilich eher ufd Idee? :-)
@Santhia: Tschuldigung! Di wo öichi Näme kenne gsehs äuä scho ender, ggf chönntisch es aber ou i zwöi Farbene mache, u die Farbene närne dür aus lah düre gah. Aber de gsuch mes sicher ou besser
@lela: Ja i bi no da. Geit so, ha geschter ändli ar Coiffeuse aglüte u se de ou verwütscht, auerdings nume ihri Chefi, u di het de gmeint, für Zivile, eifach Frisur u Schminke 3,5 Stund!!! Geit ja wou gar nit! Wenn si derte nit obe ache chunnt, guggi mit mire Kosemtikere! Dh aber i setti bis nächst Wuche e Frisuridee ha (u i ha doch so nit würkli e Ahnig), wüu ab denn isch mini Coiffeuse umi ume, dh i cha mit ihre gugge. Wie geits Dir? Hei super mit de Kärtli! Fröie mi scho uf Fotis!
Was drüüehaub Stund wott die baschtle?? Aso eg ha s'letscht mou 1.5 Stond gha für Makeup und Frisur (Trauzüügin). Koschtet hets glaub 160.-. Und fürs zivile ischs jo ame no chli eifacher.
Jo wahrschiinlech machis denn mit Farbe anders, eis hell- und eis dunkugrüen wo denn unde inand inelauft.
@Santhia: Frag mi nit, aber i bi froh bini ghocket! Bi de gspannt wenni vrbi gah, was mini Coiffeuse meint, süsch fragi de Kosmetikere, ob si mir würdi häufe. Das tönt wunderschön mit de Farbe!
@lela: Kei Ahnig, aber äuä es kompletts Wellnessprogramm... Bi gloubs mau so lang gsi, aber nit bi ihre u nit ganz freiwillig... Ha denn gseit, i wetti roti Strähndli (i bruni Haar) u si het de zGfeühl gha, es passi nit, si machi mir blondi Meches dri. U würkli blond, u das steit mir jtzt eifach nit, ämu nit so häu, ämu het si de zersch das müesse mache, u de umi föhne, u närne aus Rot färbe lah iwürke u föhne. U zwüschedrin no schnide, het zwar am schluss super usgseh, aber mini Närve, ha gmeint i drähi düre.
Das wäri mini Idee für Zivile, no so chli mit was dinne, u de eifach no witerzopfet
u so was fürs Kirchleche (di erschte zwöi mit Vorder- und Rückasicht)
U es dünkt mi jtzt nüt so abartig ufwändig, aber i wetti se haut eifach nit aui uechenäh wüu is uf Fotis aube nit schön finde, u mis Kleid ja schulterfrei isch, darf ja ou chli was a Haar da si