| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Mai Bräute 2014
 1 .. 9 10 11 12 13 .. 76 .. 138
24.07.13 08:48
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Wow novia_mayo die sind ja suuuuper schön wo hender denn die bstellt?

24.07.13 08:54
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

merci
die hed ebe en kollegin vo eus sälber gmacht. sie isch grafikerin. mier hend ihre gsäit was mer eus ungefähr vorstelled und das es chli im vintage stil söll si. mer mached denn no es fotoshooting und denn chunnt natürlich es föteli vo mir und mim GG hi :)

24.07.13 08:57
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Die sind wirkli mega hübsch

Mir hend eus jez gad gege StD Charte entschiede. Bi eus wüsseds die meischte scho und mier schicked defür d'Iladige scho im November use. Das sött ja denn au lange bis im Mai

24.07.13 09:03
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

danke :)
ja eh wenn ers im november schicked langeds sicher. mier werded d std charte au ca. im november verschicke. eigentli hemer zerscht au kei welle aber es chunnt öpe glich tüür öb mer sie jetz mached oder ned, drum hanis denn glich welle :)

24.07.13 09:48
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

Ja denn ischs ja umso besser wenner beides bstelled. Wenn isch denn eues Datum und wenn wender d'Iladige verschicke?

24.07.13 14:23
novia_mayo 

Re: Mai Bräute 2014

mier hürated am 24.5.
d std chärtli werded mer so ca. mitti november schicke, die richtige iladige weissi noni gnau. ich dänke so ca. im februar
wie gsehts bi eu us?

24.07.13 14:28
lela85 

Re: Mai Bräute 2014

mir werdet wohl in Oktober/November gad di richtig iladig verschicke. euse termin 17.5
da ich ursprünglich us enere andere region chume, bruchet mir hotels und das muen vorus planet werde.

Zuletzt bearbeitet am 24.07.13 14:30

24.07.13 14:28
_janedoe 

Re: Mai Bräute 2014

De Termin isch am 17.5.

Da aber die ganz Familie / Fründeschreis vom GG in Dütschland lebt und dementsprechend Ferie oder zuesätzlichi Freitäg müend igeh, wärdemer d'Iladige im November scho verschicke da gwüssi Firme ja Endi Jahr mit de Ferieplanig fürs kommendi afönd. So hend alli gnueg Ziit sich druf izrichte :)

24.07.13 15:25
weddingbee85 

Re: Mai Bräute 2014

a alli nöd-bastlerinne: ich bi au keini.

trotzdem hani eusi iladige sälber bastlet willi eifach kei fertigi gfunde han wo eus gfalle händ...han am afang au schiss gha dass sie usgsend wie wenni e chinderchrippe beuftreit hätti aber das isch zum glück nöd passiert

aber ich chan mal usgrächnet das ich mit minere bastlerei tüürer cho bin als wenni d charte bimene tüürere online-shop kauft hätti aber mir sind eifach d iladige wichtig gsi. klar lueged sie di meischte wahrschinli a und schmeissed sie nachher weg, aber es isch de erschti idruck vo eusere hochzyt und de muess minere meinig na nachem bruutpaar usgseh...

da mir au kei std-chärtli händ schicked mir d iladige scho im septämber ab...wännd ja möglichst vill zuesage will mer nur die "wichtigste" lüt iladed...

PS: wahrschinli ganz e blödi frag, aber was zum tüüfel isch de GG? bi mir sicher dass es sich um de zuekünftig handlet aber ich wüsst nöd was d abchürzig isch....viellicht erbarmt sich mir öper und seits mer

24.07.13 15:36
StellaBlack 
Re: Mai Bräute 2014

@weddingbee: GG esch d'abchörzig för "Göttergatte"
öbrigen, ech ha eusi iiladige au ombedengt welle selber mache ond ha de woni alles
material gha ha, au festgstellt, das es wohrschindli om einiges günschtiger cho weri,
wennis eifach drocke loh hetti

wäg de chärtli verschecke: mer hüürotet am 31.05.14, da esch grad de samschtig noch uffahrt. ond well jo vell amigs öber uffahrt d'brogg mached, hämer eus entschlosse, d'chärtli relativ früeh z'verschecke, ned dass denn öper scho ferie bueched hed oder so. da heisst mer werdet eusi chärtli ca. metti oktober verschecke.

 1 .. 9 10 11 12 13 .. 76 .. 138
Location   pfarrer   weddingbee   canella   similein   janedoe   irgendwie   richtig   natürlich   chleider   eigentlich   iladige   bearbeitet   chärtli   eigentli   santhia   gspannt   hochzyt   Morelia   Zuletzt