Mai Bräute 2014 |
|
1 .. 56 .. 110 111 112 113 114 .. 126 .. 138
|
08.01.14 09:18
Santhia
|
Re: Mai Bräute 2014
Wägem Lied: ha do inne mol gläse "thats amore" fürne Wiener Walzer und sitthär goht mer das nümme usem Chopf! Nächär muess ganz sicher no e Salsa folge, aber mir chöinis nid entscheide wele
Swiss DJ: Mir hei e Offerte für 1'490.- becho, für 8h Musig, je 1h Afahrtswäg, 1h ufboue. Was heit dir so für Agebot? Wirds ächt mit Mässerabat günschtiger?
|
|
|
|
|
08.01.14 11:38
_janedoe
|
So, ich nomal
@Stella Mier hend eigentli au scho relativ viel, aber trotzdem hemmer beidi s Gfühl, das eus Ziit fascht echli devoo lauft. Aber das isch glaub normal Mängisch fragi mi, mit was ich mich nachem Hochziit so intensiv beschäftige söll
@novia Hihi sorry wegem Menü… mmmhhhh
@Lula Eue Apero tönt sooo lecker… Und z Menü auu… hmmm chame da au cho? Liebe deines Lebens wär für am Abig de Hochziitstanz. Oh Gott ja, jetzt söttemer eus denn mal um d Liederuswahl i de Chile kümmere, mier hend d Band fix buecht… Mir zahled für d’Ehevorbereitig & Trauuig 395.-, dett inbegriffe sind Eheschiin, Familieschiin, s Ehevorbereitigsgspröch, d Trauuigsgebühr und suscht no irgendwas wos in Dütschland hend müesse beäträge für GG. Uf jedefall isch i dem Priis alles, was für die standesamtlich Trauuig afallt. Falled bi eu nomal chöschte a? Wow ihr hend ja uh viel gmacht!
@speusa Jep im Menüpriis isch de Wii bereits mitigrächnet. Es isch en Durchschnittspriis, cha sie daser es bitzli höcher oder tiefer usfallt… Aber es sind denn nöd Welte. Mier sind ebe au extrem zfriede mit dem Priis für das wasmer bechömed
@Sathia Hender scho en spezielle DJ agfrögt oder eifach allgemein? Mier hend kei Mässerabatt, bi eus wird de DJ 8h spiele und mier zahled glaub 1390.-
@me Min GG hed gester es mega härzigs E-Mail am Pfarrer us Düsseldorf gschriebe. Er kennt ihn sehr guet und hed ihm denn gschribe dases für ihn en härzenswunsch wär, vom ne Geistliche us sim Heimatpfarrchreis traut zwerde. Er hed eus denn prompt zruggschribe, das er das terminlich mit de Chile muess abkläre und nur wird cho, wenn mier das nöd zahled, sprich Flug und Unterkunft. Hani uuuuh e liebi Geste gfunde Er wird’s sich nächst Wuche bi eus melde und ich hoffe jetzt soooo fescht, dases, vor allem am GG zlieb, wird klappe. De Pfarrer vom Nachbardorf isch nämli scho verplanet a dem Datum..
|
|
|
08.01.14 11:45
Lula
|
@novia: Tönt super!! Wie lang göht ihr de?
@Santhia: Üse DJ geit am 16.45 go ufboue, dh er isch ca 17.45 fertig, mir si de ca ab 18.15 im Saal, u de spilt er bis 00.30 u darf wenn er wott no cho ne Absacker näh i Keller. Wie lang er Afahrtsweg het, weiss i nit mau. Zahle tüe mir für das Fr. 1'200.-
@jane: Frage süsch mau mi GG Merci viu mau! Jep, bi üs chöme no dKöste vor Trouuig (ca 105.-), zFamiliebücheli (50.-), Admin (ca. 30.-) u de no di nöii ID Danke, aber glich hani im fau immer zGfüehl mir heigi was vergässe, u dass mir i Stress chöme. U mi GG machts gad nit besser, mit sire passive Haltig betreffend Schueh, Hemd u Chlikrams... Drück nech Düme, dass es klappet mit am Pfarrer us Düsseldorf!
|
|
|
|
|
|
08.01.14 14:44
Santhia
|
Irgendwie scho luschtig, dass mir bi de Mai Bräute si, aber aui scho früehner hürote! :-) Isch aber scho nume standesamtlich bi öich so früeh und nächär kirchlich im Mai, oder? Ha dänk, nume mir sige so früech! Vöu göi jo e Tag oder e Wuche vorhär.
Wie heit de dir die Standesamt-Date usgwäut?
|
|
|
|
|
|
1 .. 56 .. 110 111 112 113 114 .. 126 .. 138
|